Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

In goede vorm is dit een hele goeie, maar die vorm lijkt een beetje zeldzaam te zijn bij hem. Dat is dus een gokje.
Qua type is hij wel handig om erbij te hebben denk ik.

Welkom!
 
Toen ik mijn reactie plaatste in de Gonzáleztopic, had ik nog niet gelezen dat PSV interesse heeft in Mitroglou. Ervanuitgaande dat Mitroglou als back-up voor Malen wordt gehaald, zo lang Lammers geblesseerd is, vind ik het een goede deal. Veel ervaring, voor een lage prijs, en een type spits dat bij PSV nog niet rondloopt.
Mits Mitroglou fit is zou ik hem gelijk op 9 zetten en voorlopig Malen als backup/invaller gebruiken. Die laatste heeft nog niet bewezen dat hij 90 minuten in de basis moet staan. Ik hoop natuurlijk wel op een omslag bij hem. Een fitte Mitroglou is een garantie voor goals.
Malen naar de rechtsbuitenpositie zou ik wél toejuichen.
 
Laatst bewerkt:
PSV heeft nog niets officieel bevestigd toch? Ik had deze thread nog verwacht onder transfergeruchten... ik hoor het graag via een officieel kanaal van PSV zelf
 
Prima deal toch. Piroe gaat hopelijk speelminuten maken bij Sparta en wij hebben nu Lammers en Mitroglou voor de spitspositie. Jahanbaksh daarentegen zou complete waanzin zijn. Volgend seizoen mooi lammers, Romero en Piroe voor de spitspositie. Ik hoop wel dat Lammers gewoon een basisplaats gaat krijgen als hij weer fit is.
 
PSV heeft nog niets officieel bevestigd toch? Ik had deze thread nog verwacht onder transfergeruchten... ik hoor het graag via een officieel kanaal van PSV zelf

Zal wel vandaag gebeuren, of morgen. Galatasaray heeft het in ieder geval wel al gemeld gisteravond op hun social media.
 
PSV heeft nog niets officieel bevestigd toch? Ik had deze thread nog verwacht onder transfergeruchten... ik hoor het graag via een officieel kanaal van PSV zelf
Zal wel vandaag gebeuren, of morgen. Galatasaray heeft het in ieder geval wel al gemeld gisteravond op hun social media.
Vermoed dat PSV wacht met aankondiging tot vanavond. Zag op Facebook al voorbij komen dat PSV supporters uitnodigde op FANplein vlak voor wedstrijd met "special guest".
 
Bizar. Echt bizar. Een type spits die we inderdaad momenteel niet hadden in Eindhoven.

Malen ga je echter niet laten banken, Bruma en Bergwijn ook niet. Ihattaren wil je ook niet laten banken en ook Gakpo eigenlijk niet.

Tevens heb je in de jeugd nog Piroe en Vertessen rondlopen, terwijl op de flanken nog Abouklal en Sidibe in de jeugd rondlopen. Gooi nou gewoon eens dergelijke spelers voor de leeuwen PSV, in plaats van ze weg te laten rotten op de Herdgang.

Vervolgens kun je, indien je door het vroege doorschuiven op de Herdgang in de problemen komt, jeugdspelers voor een laag bedrag wegkopen bij andere clubs en zodoende dus de jeugdopleiding verder ontwikkelen.

Je kunt nog zo'n prachtig complex neerzetten op de Herdgang als je wilt, indien je structureel je eigen jeugd blijft negeren zal dit de doorstroom naar het eerste elftal niet verbeteren.

Hoeveel jeugd wil je tegelijkertijd opstellen? Met gemiddeld 21 jaar win je misschien een slag, maar de oorlog zul je verliezen.
 
Galatasaray fans op Social media lijken blij dat ze van hem af zijn.. Ach ja, je moet iets om Lammers' blessure periode door te komen en Malen kan het niet alleen aan.
 
Even navraag gedaan bij een Griek, overigens wel fan van PAOK dus daar zit misschien wat kwaad bloed, maar hij zegt dat het een typische afmaker is, sloom maar heeft maar 1 of 2 kansen nodig om een goal te maken. Fysiek zit het wel in orde, maar hij vindt hem niet van het niveau PSV, wat nog zal moeten blijken. Neem aan dat hij als een soort pinchhitter wordt ingezet als we een wedstrijd moeten openbreken.
 
Ik denk dat menig 19-jarige back in de Eredivisie bang van hem zal zijn. Vanwege zijn uiterlijk bedoel ik.
Heb je alleen vrij weinig aan gezien Mitroglou een centrumspits is...

Laat mijzelf graag verrassen, heb er weinig vertrouwen in gebaseerd op wat ik de afgelopen perioden van hem gezien heb. Hier in Portugal aardige statistieken kunnen overhandigen in een elftal dat volledig in zijn dienst wist te spelen. Verder een weinig bijzondere spits die inmiddels op leeftijd is en waarbij ik weinig kwaliteiten zie (ondanks zijn lengte en kopkracht die 'ok' is, niet meer dan dat) die ons verder brengen op dit moment.
 
Hij heeft in ieder geval wel die kop mee tussen onze 'puppy's.

Jammer om te zien, dat mensen hem nu al afschrijven vanwege zijn mindere periode. Met deze Mitroglou, probeert men gewoon het gat van Luuk op te vangen. Dikke prima toch? Malen in de spits, gaat je echt helemaal niks opleveren, geloof me nou maar. Tuurlijk is het afwachten hoe fit deze Mitroglou ook is. Maar als die 100% fit is en hij kan spelen, zou ik hem meteen opstellen en Malen terug halen naar de zijkant. Dan komen er ook temniste voorzetten vanaf de zijkanten.

Galatasaray fans op Social media lijken blij dat ze van hem af zijn.. Ach ja, je moet iets om Lammers' blessure periode door te komen en Malen kan het niet alleen aan.

Ze zijn blij, omdat ze Falcao heel graag zien komen. Blijkbaar moest eerst deze Mitroglou weg.
 
I1566482688365.png


Wel een kop en fysiek waarvan de gemiddelde centrumverdediger - zeker een die net 60 minuten lang met pijn en moeite Malen heeft weten te beteugelen en met kramp in de benen en t zweet voor de ogen denkt: F§CK.. Nu dat nog. Hoop ook dat zijn taak daarmee min of meer vervuld is en dat Malen dusdanig weet te renderen dat we Kostas weinig zullen zien spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan