Pablo Rosario (M)

http://www.soccernews.nl/news/60411...st-naar-teamgenoten-dat-is-het-grote-probleem

Wat een gelul en wat een brevet van onvermogen geeft Rosario hier af. Hiermee bewijst hij volstrekt ongeschikt te zijn als aanvoerder.
De enige linie die enigszins functioneert, bekritiseren... wat een pias.

En dan te bedenken dat mensen op dit forum hem Koning Rosario noemen, zegt maar gerust prins... keukenprins, Winkler Prins, of van die koekjes, maar zeker geen koning...
 
http://www.soccernews.nl/news/60411...st-naar-teamgenoten-dat-is-het-grote-probleem

Wat een gelul en wat een brevet van onvermogen geeft Rosario hier af. Hiermee bewijst hij volstrekt ongeschikt te zijn als aanvoerder.
De enige linie die enigszins functioneert, bekritiseren... wat een pias.

En dan te bedenken dat mensen op dit forum hem Koning Rosario noemen, zegt maar gerust prins... keukenprins, Winkler Prins, of van die koekjes, maar zeker geen koning...
Je kan niet de koning blijven he. Daar weten we in Iran ook al alles van :maniac:
 
http://www.soccernews.nl/news/60411...st-naar-teamgenoten-dat-is-het-grote-probleem

Wat een gelul en wat een brevet van onvermogen geeft Rosario hier af. Hiermee bewijst hij volstrekt ongeschikt te zijn als aanvoerder.
De enige linie die enigszins functioneert, bekritiseren... wat een pias.

En dan te bedenken dat mensen op dit forum hem Koning Rosario noemen, zegt maar gerust prins... keukenprins, Winkler Prins, of van die koekjes, maar zeker geen koning...

Wat een ellendige teksten, zwijg dan maar gewoon. Helaas wordt hij door de geforceerde aanvoerdersband gedwongen om te praten en dan komt gelijk zijn gebrek aan reflecterend vermogen (en hersencellen) naar boven. En dat terwijl ik hem ook ooit nog koning heb genoemd, wat speelde hij lekker de eerste seizoenshelft samen met Dumfries.

Ik vraag me echt af wat er is gebeurd met PSV, wat ooit een prachtig kasteel was met Koning Pablo op de troon met zijn elitetroepen is nu een ruïne met enkel wat wild voetvolk als soldaten en een verstrooide leider.
 
Rosario is een waardeloze aanvoerder....geeft geen leiding op het veld, spoort teamgenoten niet aan om beter te zijn, zich te focussen, geeft geen aanwijzingen tijdens het spel, straalt als aanvoerder totaal niets uit....dan kan je beter Viergever captain maken....
 
http://www.soccernews.nl/news/60411...st-naar-teamgenoten-dat-is-het-grote-probleem

Wat een gelul en wat een brevet van onvermogen geeft Rosario hier af. Hiermee bewijst hij volstrekt ongeschikt te zijn als aanvoerder.
De enige linie die enigszins functioneert, bekritiseren... wat een pias.

En dan te bedenken dat mensen op dit forum hem Koning Rosario noemen, zegt maar gerust prins... keukenprins, Winkler Prins, of van die koekjes, maar zeker geen koning...
Ik hoop maar dat deze quotes enigszins uit hun verband gerukt zijn.
 
Ik hoop maar dat deze quotes enigszins uit hun verband gerukt zijn.

Laten we ook niet overdrijven. Hij zegt dat ze zelf het doelpunt hadden moeten maken, wat klopt. En de kansen daarvoor waren er ook.
Het geweldige medium Soccernews zet er vervolgens bij dat Rosario "wijst naar teamgenoten" wat toch enigszins tendentieus is.
 
Laten we ook niet overdrijven. Hij zegt dat ze zelf het doelpunt hadden moeten maken, wat klopt. En de kansen daarvoor waren er ook.
Het geweldige medium Soccernews zet er vervolgens bij dat Rosario "wijst naar teamgenoten" wat toch enigszins tendentieus is.
Dat was ook een beetje mijn insteek. En hij zal ongetwijfeld nog meer gezegd hebben dat vervolgens niet in het artikel terecht is gekomen.
 
Tja, Rosario. Hij heeft het niet makkelijk. De slome Gutierrez naast zich, een viermansaanval voor zich en een verdediger achter zich die bang is om aan de bal te komen laat staan om naar voren te dribbelen of passen. En dan wordt hij ook nog eens extra kritisch benaderd omdat hij tot aanvoerder benoemd is. Ik hoop echt op een nieuwe aanvallende middenvelder, maar ben er bang voor.
 
http://www.soccernews.nl/news/60411...st-naar-teamgenoten-dat-is-het-grote-probleem

Wat een gelul en wat een brevet van onvermogen geeft Rosario hier af. Hiermee bewijst hij volstrekt ongeschikt te zijn als aanvoerder.
De enige linie die enigszins functioneert, bekritiseren... wat een pias.

En dan te bedenken dat mensen op dit forum hem Koning Rosario noemen, zegt maar gerust prins... keukenprins, Winkler Prins, of van die koekjes, maar zeker geen koning...
nar Rosario, Lulhannes Rosario, Paljas Rosario, nepspeler Rosario, opflikkeren met die nitwit...En neem gelijk Bommel,Sadilek, Zoethout, Luckassen en Nietsgever mee.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Van mij hoeft dat niet op deze wijze.....
Rosario is het PSV shirt niet waard. Er zijn er meer ja, maar het gaat hier over een speler van het niveau Almere City.
Dat er dan toch nog zijn, die het in die grossier in balverlies zien zitten, verbaasd me hogelijk...:confused:
 
Daar ben ik het mee eens. De post is aangepast, wat de rasistische opmerking aangaat.
Remy, dat was absoluut niet rascistisch bedoeld. Er werd gezegd Winkler Prins, en toen kwam die inmiddels aangepaste Prins in gedachten., puur in relatie tot die koekjes. Het was dus géén rascistische opmerking.
 
Remy, dat was absoluut niet rascistisch bedoeld. Er werd gezegd Winkler Prins, en toen kwam die inmiddels aangepaste Prins in gedachten., puur in relatie tot die koekjes. Het was dus géén rascistische opmerking.
Akkoord. Hij is echter wel door verschillende personen zo opgepakt. Houd daar in het vervolg rekening mee ajb.
Lees je p.b's even, dan ben je weer op de hoogte. (Y)
 
Akkoord. Hij is echter wel door verschillende personen zo opgepakt. Houd daar in het vervolg rekening mee ajb.
Lees je p.b's even, dan ben je weer op de hoogte. (Y)
Nou, ik vond eigenlijk de hele post iets te. We kunnen toch nog wel een beetje respectvol praten over "onze spelers"?
 
Nou, ik vond eigenlijk de hele post iets te. We kunnen toch nog wel een beetje respectvol praten over "onze spelers"?
Prima toch. Ik heb Remy al van correcte repliek voorzien....
Maar respekt voor Rosario, totaal niet meer. Afbraakvoetbal in het quadraat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan