Pablo Rosario (M)

Prima toch. Ik heb Remy al van correcte repliek voorzien....
Maar respekt voor Rosario, totaal niet meer. Afbraakvoetbal in het quadraat.

Geen respect voor de speler Rosario mag ik hopen?

Al zie ik het verband niet tussen de hoeveelheid respect en het spel van een speler. Hij doet zijn best en haalt geen rare fratsen uit, dan heeft hij mijn respect gewoon, of hij nou goed of slecht speelt.
 
Geen respect voor de speler Rosario mag ik hopen?

Al zie ik het verband niet tussen de hoeveelheid respect en het spel van een speler. Hij doet zijn best en haalt geen rare fratsen uit, dan heeft hij mijn respect gewoon, of hij nou goed of slecht speelt.
Ja natuurlijk, als mens heb ik niets tegen hem. Wel tegen zijn houding op het veld, en de absurde reacties na de wedstrijden.
 
Rosario is het PSV shirt niet waard. Er zijn er meer ja, maar het gaat hier over een speler van het niveau Almere City.
Dat er dan toch nog zijn, die het in die grossier in balverlies zien zitten, verbaasd me hogelijk...:confused:

Dit is wel heel erg kort door de bocht, hij is momenteel niet goed bezig maar wie wel . Het geheel loopt stroef en zelfs mank en dat is niet alleen de schuld van uw zondebok . Nogmaals begin verleden seizoen (zie ook de wedstrijd thuis tegen Ajax) toen wilden we gewoon iedere tegenstrever "opvreten" van bij het begin van de match. Waar is deze drive en goesting gebleven of wie is oorzaak dat ze weg zijn ?
 
Dit is wel heel erg kort door de bocht, hij is momenteel niet goed bezig maar wie wel . Het geheel loopt stroef en zelfs mank en dat is niet alleen de schuld van uw zondebok . Nogmaals begin verleden seizoen (zie ook de wedstrijd thuis tegen Ajax) toen wilden we gewoon iedere tegenstrever "opvreten" van bij het begin van de match. Waar is deze drive en goesting gebleven of wie is oorzaak dat ze weg zijn ?
Ik zeg toch ook dat er meer zijn...:unsure:
 
Je kan niet de koning blijven he. Daar weten we in Iran ook al alles van :maniac:
Maar die konden ook alleen maar omlaag hè, als je al 'Koning der Koningen' bent, dan kun je alleen maar vallen :grin:
Laten we Rosario op dit moment maar even terugbrengen naar sir, dat pas qua niveau beter (onder koning, prins, hertog en graaf) en past bovendien fonetisch ;)
 
Heb lang, de hele 2e seizoenshelft eigenlijk, de hoop gehad dat Rosario z'n vorm weer terug zou vinden. Maar die lijkt nog steeds zoek te zijn. Beste gewoon even een maandje ernaast en dan weer verder zien.
 
Wie kan mij vertellen waarom Rosario vrijwel altijd mag blijven staan.
Totaal geen rust aan de bal, doet maar wat, brengt echt niets.
Ja balverlies en domme overtredingen.
 
Het is wel duidelijk wie de nieuwe zondebok is. Niet in vorm (zoals iedereen, trouwens) en benoemd tot aanvoerder: 1 + 1 = 2.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is wel duidelijk wie de nieuwe zondebok is. Niet in vorm (zoals iedereen, trouwens) en benoemd tot aanvoerder: 1 + 1 = 2.

Geen zondebok, maar er mag best gezegd worden na inmiddels meer dan een half seizoen, dat het gewoon echt helemaal niks is en het even tijd wordt voor de bank. Maak Pereiro maar aanvoerder, dan mag ie tenminste een keer een hele wedstrijd spelen :sneaky:
 
Pablo Rosario: 'Puntverlies was deze wedstrijd heel onnodig'
In gesprek met Fox Sports baalde Pablo Rosario van het puntverlies tegen FC Twente. "Het was deze wedstrijd heel onnodig. Je had de hele wedstrijd onder controle", aldus Rosario. "Zij schieten maar één keer op doel volgens mij en dat is een goal. Hij mag daar niet vrij schieten."

PSV kreeg zelf ook maar een paar kansen om tot scoren te komen. "Het waren twee of drie grote kansen. Als je die maakt, zit je vandaag met drie punten. Maar die eerste goal mag gewoon niet vallen", zo gaf hij aan.

De ploeg had het lastig tegen het spel van FC Twente. "Zij stonden heel compact verdedigend. Dan is het altijd moeilijk om kansen te creëren", zei hij daarover. "Maar wij hebben de kwaliteiten om dat wel te kunnen doen."
Goal kwam van zijn kant, maar hij was in geen velden of wegen te bekennen. Er moet een sterke centrale middenvelder bij komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan