Donyell Malen (A)

Hij heeft inderdaad gezegd dat het wel goed komt, maar misschien is wat wij daarbij voor ogen hebben wel iets anders als wat hij daarmee voor ogen heeft. :cautious:
Het komt allemaal goed. Met zijn carriére wel, die geen vervolg zal krijgen hier middels bijtekenen.
Het zou mij hogelijk verbazen.
 
Malen is een talent. Maar lopen we niet te hard van stapel? Hij mist nog te veel kansen, vind ik.
Hij wordt dan ook nauwelijks aangespeeld, in stelling gebracht.
Techniek heeft hij genoeg, maar als je geen middenvelders hebt die pressie naar voren spelen, haal je nog niet het gewenste rendement uit hem.
 
PSV verlengt contract van Donyell Malen tot 2024

link

PSV heeft het contract van Donyell Malen opengebroken tot medio 2024, eerder liep het contract van de aanvaller tot 2020. PSV was al een tijdje met de aanvaller in gesprek over een nieuwe verbintenis. ,,Ik weet zeker dat ik hier nog veel kan leren”, zegt de jeugdinternational van Oranje.

:D

Malen voegt daad bij woord en verlengt bij PSV
link

'Speeltijd moet je zelf afdwingen', reageert Malen op zijn nieuwe contract. 'Als voetballer heb je niets te eisen, je moet laten zien dat je er klaar voor bent. Iedere dag weer. Bij een club als PSV is er veel concurrentie en daar houd ik van. Dat maakt me beter.'

(Y) :biceps:
 
Terug
Bovenaan Onderaan