Donyell Malen (A)

Ik zie het zeer zitten in Malen, die komt er wel.

Maar zoals velen al eerder opschreven: hij moet wel bijtekenen
 
Zal ik dan maar de eerste zijn:

Held. Met een hoofdletter H.

Voorronde Champions League 2-2 op het scorebord en eigenlijk een verloren wedstrijd gespeeld.

Donyell schiet wakker: "wacht even, ik ben eerste spits van PSV en mijn concurrent zet ons net op gelijke hoogte... Shit, ik speelde goed maar dit is foute boel, volgende wedstrijd sta ik weer op de flank, nog erger misschien zit ik op de bank, net zoals Sam vandaag. Hey een corner... Huh, oh ja, shit Luuk de Jong is ook weg. Dat gaat hem nu ook niet meer worden. Ze nemen hem kort... Is er nou niemand die op mij let? Nogmaals, ik ben spits, eerste paal dus. JA, kijk daar komt de bal. Oke, hier kom ik niet makkelijk bij, hakje? Hakje, fack it, moet kunnen..."

Commentator: Bergwijn, Gutierrez, aangeraakt: JA HOOR, Donyell Malen. :D

Lange Frans en Baas B?

Wij hebben Lange Sam en Baas D. :cool:
 
Op Soccernews opperen veel Ajax fans om niet meer te gaan voor Bergwijn, want die heeft nog een langdurig contract bij PSV en kost minimaal 40 miljoen euro. Ajax zou volgens hen nu vol moeten gaan voor Donyell Malen, want die is ook een voormalig Ajacied, is een groot talent en heeft nog maar een contract tot volgend jaar zomer, dus hoeft in theorie hooguit 10-15 miljoen euro te kosten. Als PSV voor 1 augustus nog steeds geen handtekening van Malen heeft, dan vrees ik dat Ajax in de maand augustus zijn hoofd op hol gaat brengen en hem voor een prikkie gaat overnemen nog voor de transferdeadline ....JDJ moet gauw in actie komen mbt Malen...!! :fear:o.O:sad:
 
En de kans is vrij groot dat het Ajax gaat lukken om Malen over te halen, middels een beter salaris, want geld hebben ze zat daar in Amsterdam....
 
Zoals al eerder aangegeven. Heb nog ff geduld met dit. Want mocht PSV geen CL/EL halen is de kans groter dat hij vertrekt. PSV heeft met Lammers/Piroe en Romero nog genoeg alternatieven. Voor de zijkanten staan er ook genoeg klaar. Denk trouwens niet dat Ajax weer op Raiola zit te wachten.
 
Op Soccernews opperen veel Ajax fans om niet meer te gaan voor Bergwijn, want die heeft nog een langdurig contract bij PSV en kost minimaal 40 miljoen euro. Ajax zou volgens hen nu vol moeten gaan voor Donyell Malen, want die is ook een voormalig Ajacied, is een groot talent en heeft nog maar een contract tot volgend jaar zomer, dus hoeft in theorie hooguit 10-15 miljoen euro te kosten. Als PSV voor 1 augustus nog steeds geen handtekening van Malen heeft, dan vrees ik dat Ajax in de maand augustus zijn hoofd op hol gaat brengen en hem voor een prikkie gaat overnemen nog voor de transferdeadline ....JDJ moet gauw in actie komen mbt Malen...!! :fear:o.O:sad:
De bal ligt al maanden bij Malen.........voordeel is dat beide niet meer Europees voor Ajax mogen uitkomen
 
Ik hoor Malen constant zeggen dat het wel goed komt ( zelfs toen ik hem er op de Hertgang naar vroeg).
Word tijd dat hij daad bij zijn woord gast voegen.
 
Ik geloof wel dat Malen gaat tekenen in Amsterdam, als hij bij Ajax 2x zoveel kan verdienen....
 
Zou wel echt kut zijn en dom, bij Psv staat bij basis in de spits

Anderzijds is het niet zo dat Ajax bulkt van de kwaliteit in de spits (Want wat hebben ze daar nu? Opa Haasjan en Dolberg, tja), dus een basisplaats zou hij daar ook zo veroverd hebben. Ik krijg bij Malen niet het gevoel dat ie per se loyaal naar PSV gaat zijn oid. Nooit gehad eigenlijk, maar we zullen het gaan zien.
 
Anderzijds is het niet zo dat Ajax bulkt van de kwaliteit in de spits (Want wat hebben ze daar nu? Opa Haasjan en Dolberg, tja), dus een basisplaats zou hij daar ook zo veroverd hebben. Ik krijg bij Malen niet het gevoel dat ie per se loyaal naar PSV gaat zijn oid. Nooit gehad eigenlijk, maar we zullen het gaan zien.
Bande ook nog toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan