FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ok daar gaat ie, Ibi gaat max 4 wedstrijden spelen als ie dat al haalt, Mo krijgt geen kans onder MvB, Cody is een lichtpunt maar zal hij niet veel in de basis mogen beginnen, Donyel, Stevie en Chucky gaan weg en Chucky is een pain in the ass, Baumgartl is gedegradeerd, Boscagli blijft liggen als ajax scoort (belchineesje?), Lato is een miskoop ik vond hem vandaag wel foutloos.
Glazen bol?
 
Echt zo’n supporter die als het effe niet gaat direct alles negatief ziet.

Dude zet je PSV bril af en doe de psv onderbroek ook gelijk uit, alles IS RUK en zorgwekkend, op alle fronten met dit PSV.
Er is werkelijk niks waar je enige hoop of vertrouwen uit kan putten, neem een koude douche en hopelijk helpt dat wat om realistischer te kijken.

En om op je vorige post terug te komen, als je serieus meer da 2% hoop hebt dat dit PSV ajaks kan verslaan of bijbenen, dan horen we een crowdfunding actie voor je te beginnen voor wat professionele hulp. Feyenoord, Utrecht en AZ zijn onze tegenstanders waar we het al moeilijk mee gaan hebben, ajaks walst over ons heen op 60% kracht als ze willen. En al wint psv 2x van ajaks dan nog gaat ajaks kampioen worden, omdat onze rukkers zo slecht zijn dat ze weer tig punten bij de overige clubs gaan morsen.

PS: veel sterkte op de tribune, PSV hoort de supporters te betalen ipv omgekeerd om deze prutsers live te zien falen
 
Wat ben ik ben blij dat dit waardeloze schrot "team" naar de Europa League verwezen wordt. Precies waar het thuis hoort. Pijn aan mijn ogen.
Stel je voor dat we echt daar moesten acteren, we waren er met een negatief record uit gevlogen.

Dat gezegd hebbende kan ik de spelers weinig verwijten, ze speelden naar hun niveau.
Ik kan Mark van Bommel ook weinig verwijten die zijn basiself met pleisters aan elkaar moest hangen.
Ook John de Jong kan ik weinig verwijten die nu eenmaal te dealen heeft met een bijzonder krappe deadline, waarbij elke versnelling miljoenen kost.

En daar ligt exact de pijn; zie met beperkte financiele middelen als middenmotor je team maar op tijd klaar te krijgen voor de europese playoffs.
Drie steunpilaren vertrekken en je staat met nieuwelingen en jong talent tegen knoesten zonder restwaarde die wél ingespeeld zijn.

Ik had me al voorbereid op een tussenjaar, de voorbereiding bevestigde dat, maar toch deed het pijn.

Gezien de financiele verschillen met Ajax gaat dit een zeer moeilijk teleurstellend jaar worden. Het inpassen van Baumgartner, Afellay, Lato en Boscagli gaat tijd kosten. En na een jaar zullen misschien twee van de vier vertrokken zijn.

De enige die ik iets durf te verwijten is dezelfde nutteloze vliegenvanger waar ik al jaren tegen ageer: Zoet.
Voegt werkelijk totaal, maar dan ook totaal niets toe. Kwam niet eens van de grond af bij de 1-0, de vadsige niksnut.

Ik voorspel een seizoen met op zijn best een tweede plaats en een kleurloze Europese campagne die hopelijk pas na de groepsfase eindigt.
Er zit kwalitatief niet meer in, duidelijk een tussenjaar. Hopelijk neemt Ajax niet nog meer afstand.
 
Ff tijdje nagedacht... ik vind dat we op de transfermarkt niet goed gehandeld hebben. Elke pot 2 goals tegen kan simpelweg niet. Het middenveld is simpelweg te zwak, en bergwijn hoort daar niet. De aanval voldoet prima trouwens! Maar wat een domper zeg ik zag hem niet aankomen na de thuiswedstrijd waarin het spel goed genoeg was! Vandaag was het slecht. Er zit geen power in en dat breekt je op!
 
quagmire, je zal wel genieten en stoere praat hoor. Ga lekker Ajax supporteren als je ze zo geweldig vind en blijf aub weg uit het Philips stadion.
 
Ff tijdje nagedacht... ik vind dat we op de transfermarkt niet goed gehandeld hebben. Elke pot 2 goals tegen kan simpelweg niet. Het middenveld is simpelweg te zwak, en bergwijn hoort daar niet. De aanval voldoet prima trouwens! Maar wat een domper zeg ik zag hem niet aankomen na de thuiswedstrijd waarin het spel goed genoeg was! Vandaag was het slecht. Er zit geen power in en dat breekt je op!

Daarom is ook Baumgartl gehaald maar die was nog niet speelgerechtigd.

Blijft wel schandelijk wat er vanavond gebeurd is.
 
Hih had gewoon
Ff tijdje nagedacht... ik vind dat we op de transfermarkt niet goed gehandeld hebben. Elke pot 2 goals tegen kan simpelweg niet. Het middenveld is simpelweg te zwak, en bergwijn hoort daar niet. De aanval voldoet prima trouwens! Maar wat een domper zeg ik zag hem niet aankomen na de thuiswedstrijd waarin het spel goed genoeg was! Vandaag was het slecht. Er zit geen power in en dat breekt je op!
IK denk dat een 3e plaats het hoogst haalbare is voor dit gemankeerde PSV.
Neem nou Feyenoord. Die winnen gewoon 2x van ons puur door hun vechtlust. Iets wat nou net bij ons ontbreekt.
En over de 2 wedstrijden tegen Ajakkes wil ik het niet eens hebben. Die spreken voor zich.
 
Daarom is ook Baumgartl gehaald maar die was nog niet speelgerechtigd.

Blijft wel schandelijk wat er vanavond gebeurd is.
Daar ben ik het mee eens! Maar het was te laat natuurlijk! Het seizoen is natuurlijk niet verloren, daar geloof ik niet in. Zo’n tweeluik kan alle kanten op het was 50/50. Nu is het zaak om de competitie goed te beginnen en de EL halen! Ik ga iig wel naar de voorrondes te om ze aan te moedigen, want komen er tijden van veel tegenslag.....
 
quagmire, je zal wel genieten en stoere praat hoor. Ga lekker Ajax supporteren als je ze zo geweldig vind en blijf aub weg uit het Philips stadion.
Aha... ik vroeg mij al af op wie je aan het antwoorden was :)

Nu maar proberen om te kwalificeren voor de EL en zo ver mogelijk te komen want we willen wel over een paar jaar in die top 32 staan.
 
Hih had gewoon

IK denk dat een 3e plaats het hoogst haalbare is voor dit gemankeerde PSV.
Neem nou Feyenoord. Die winnen gewoon 2x van ons puur door hun vechtlust. Iets wat nou net bij ons ontbreekt.
En over de 2 wedstrijden tegen Ajakkes wil ik het niet eens hebben. Die spreken voor zich.
De
PSV heeft de duurste seizoenkaart in Eredivisie want ze spelen geweldig ;)
en toch ga ik er met liefde naar toe?
 
Daarom is ook Baumgartl gehaald maar die was nog niet speelgerechtigd.

Blijft wel schandelijk wat er vanavond gebeurd is.
Ja lekker op tijd geanticipeerd. Schwaab gaf in april al aan dat ie zou gaan vertrekken. Toen sommige hier in mei/juni riepen dat het lang ging duren allemaal, werd gezegd dat we nog genoeg tijd hadden. Het verhaal Alvarez is al bekend. Toen ineens Baumgartl die dus niet fit genoeg is en ook nog te laat werd aangetrokken waardoor hij niet speelgerechtigd was. Je linksback, Lato, is ook nog niet fit en daarom zet je daar gewoon Sadilek. Op het middenveld hoop je de creativiteit van Ibi in te kunnen zetten wanneer nodig maar hij heeft al 2 jaar niet gespeeld.. Nee de enige pech die JdJ niet aangerekend kan worden is het uitvallen van Ünnerstal. Voor de rest zijn schuld, die van Gerbrands en MvB.
 
Wat ben ik ben blij dat dit waardeloze schrot "team" naar de Europa League verwezen wordt. Precies waar het thuis hoort. Pijn aan mijn ogen.
Stel je voor dat we echt daar moesten acteren, we waren er met een negatief record uit gevlogen.

Dat gezegd hebbende kan ik de spelers weinig verwijten, ze speelden naar hun niveau.
Ik kan Mark van Bommel ook weinig verwijten die zijn basiself met pleisters aan elkaar moest hangen.
Ook John de Jong kan ik weinig verwijten die nu eenmaal te dealen heeft met een bijzonder krappe deadline, waarbij elke versnelling miljoenen kost.

En daar ligt exact de pijn; zie met beperkte financiele middelen als middenmotor je team maar op tijd klaar te krijgen voor de europese playoffs.
Drie steunpilaren vertrekken en je staat met nieuwelingen en jong talent tegen knoesten zonder restwaarde die wél ingespeeld zijn.

Ik had me al voorbereid op een tussenjaar, de voorbereiding bevestigde dat, maar toch deed het pijn.

Gezien de financiele verschillen met Ajax gaat dit een zeer moeilijk teleurstellend jaar worden. Het inpassen van Baumgartner, Afellay, Lato en Boscagli gaat tijd kosten. En na een jaar zullen misschien twee van de vier vertrokken zijn.

De enige die ik iets durf te verwijten is dezelfde nutteloze vliegenvanger waar ik al jaren tegen ageer: Zoet.
Voegt werkelijk totaal, maar dan ook totaal niets toe. Kwam niet eens van de grond af bij de 1-0, de vadsige niksnut.

Ik voorspel een seizoen met op zijn best een tweede plaats en een kleurloze Europese campagne die hopelijk pas na de groepsfase eindigt.
Er zit kwalitatief niet meer in, duidelijk een tussenjaar. Hopelijk neemt Ajax niet nog meer afstand.

Dit dus. PSV heeft werkelijk waar niks te zoeken in de CL. Helemaal niet als je van dit matige Basel verliest, waar een Ricky van Wolfswinkel die overal is mislukt, de winnende maakt.

Duidelijk een tussenjaar inderdaad. Helaas maar waar. Tussenjaar vind ik echt topclub onwaardig. Maar goed, het moet maar blijkbaar. Tweede worden op grote afstand, Europees zullen we wel weer klaar zijn voor kerst, en in de beker ga je er ook a la RKC thuis eruit, omdat de beker toch nooit serieus wordt genomen.

Pijnlijk.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan