Ajax - PSV | Zaterdag 27 juli | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Anti-PSV. En dat zegt jij? Haha. Waarom kijk jij uberhaupt PSV nog als je ze al afschrijft. En Rosario was toch ook vandaag gigantisch slecht? Leverde alleen maar ballen in.

Ik ben het met je eens, met al je klachten en punten, alleen zie het voor het eerst. Ik brand de boel altijd af en jij was de persoon die het dan goed praat steeds. En ja ik kijk wel en hoop dat ik het mis heb maar dit PSV gaat echt geen kampioen worden. Het gaat zich tig keer vastspelen en punten morsen let maar op.

Ajaks is gewoon veel stabieler en scoort makkelijker, + geld en veel opties die ze kunnen toepassen nog. Ik wens iedereen sterkte die nog hoop heeft dat PSV überhaupt kans maakt, en zo als ik al 32 jaar zeg, geen kampioen = mislukt seizoen. Alleen nu is het al mislukt week voor het begint.
 
Bruma viel het ergste van allemaal tegen! Als dit de vervanger van Lozano of Bergwijn moet zijn, dan hoef je je geen illusies te maken. Te nonchalant, te traag in zijn bewegingen en beslissingen en weinig drive. Hendrix krijgt terecht veel kritiek maar als je ziet hoe vaak moet corrigeren..
Rosario ook te traag en op het einde gewoon op.
Boscagli begon slecht maar herstelde zich. Na een aantal wedstrijden pas beoordelen.
Lichtpuntjes waren Malen en Lozano en af en toe Gakpo.
Al met al kun je het Ajax die nog spelers als Alvarez, Tagliafico en Ziyech maar ook Neres miste, niet echt moeilijk gaan maken met dit materiaal. Ook niet wanneer Baumgartl in de basis staat. Ajax heeft gewoonweg te veel voetbal in hun elftal zitten.
 
En achteraf gezien had je deze wedstrijd gewoon niet moeten spelen. We zijn vandaag Lammers verloren. Dat doet toch wel pijn. Verder heb je nu nog maar 2 dagen om je voor te bereiden op Basel. Juist voor zo een belangrijkste wedstrijd wil je rust hebben. Dan heb ik het niet alleen over fysieke rust, maar ook over mentale rust. Dat goede gevoel wat we tegen Basel hadden opgebouwd, zal nu wel weer (deels) verdwenen zijn. Spelers zullen nu toch met meer twijfel naar Basel reizen en met veel meer stress de laatste loodjes moeten leggen op de training. Het 'ritme houden' zul je ook niet hebben gedaan. Het Ajax van vandaag is op geen enkele manier representatief voor FC Basel. Dinsdag moet je weer compleet anders gaan spelen, tactisch, mentaal en fysiek. Succes PSV aanstaande dinsdag. Ik verwacht dat het zwaar gaat worden.

Bedankt KNVB!
 
Bruma viel het ergste van allemaal tegen! Als dit de vervanger van Lozano of Bergwijn moet zijn, dan hoef je je geen illusies te maken. Te nonchalant, te traag in zijn bewegingen en beslissingen en weinig drive. Hendrix krijgt terecht veel kritiek maar als je ziet hoe vaak moet corrigeren..
Rosario ook te traag en op het einde gewoon op.
Boscagli begon slecht maar herstelde zich. Na een aantal wedstrijden pas beoordelen.
Lichtpuntjes waren Malen en Lozano en af en toe Gakpo.
Al met al kun je het Ajax die nog spelers als Alvarez, Tagliafico en Ziyech maar ook Neres miste, niet echt moeilijk gaan maken met dit materiaal. Ook niet wanneer Baumgartl in de basis staat. Ajax heeft gewoonweg te veel voetbal in hun elftal zitten.
We horen elk jaar dat niemand Ajax het echt moeilijk gaat maken. Ook in de 'expertpanels' van landelijke media zijn ze elk seizoen favoriet. Toch worden ze vaker niet dan wel kampioen.

En deze wedstrijd was geen maatstaf door de omstandigheden.
 
Als het 2e doelpunt een voorbode is van de wijze waarop met de VAR wordt omgesprongen mag je hem van mij afschaffen.
In deze vorm heeft alleen 020 hier baat bij.
Hoe hard moet iemand in zijn gezicht geraakt worden voordat er een overtreding wordt gegeven?

Zelfs een blinde kon zien dat Tadic zijn arm vol in het gezicht van Boscagli plantte.
En kom niet met de opmerking dat het per ongeluk of een ongelukje was, want dan had hij ook door moeten laten spelen toen Hendrix zijn voet in het gezicht van Blind plantte, want hij had hem nooit zien aankomen in zijn rug.

Ik ben voorstander van de VAR om alles eerlijker te maken, maar dan wel voor iedere club en niet voornamelijk voor 020.
 
Ik wordt hier heel verdrietig van, vooral omdat het gebagatelliseerd wordt, maar ook al is het niet expres, het ís een overtreding de elleboog van Tadic.

Als dat zelfs mét videobeeld niet bestraft wordt, dan hebben we te maken met extreem twijfelachtige actoren.

Maar blijf vooral ontkennen. De NSDAP had niets dan goeds van zin, Poetin had niets dan goeds voor met Oekraïne...
 
Lammers geblesseerd, weer zat verdiend vandaag. Gekluns met de VAR weer. "Toevallig" ook weer in het voordeel van Ajaks. De VAR is prima, maar als je bevooroordeelde arbiters en schele kneuzen achter het scherm zet, dan worden er alsnog een hoop fouten gemaakt.

We missen nog wel wat. Achterin is het gewoon onder de maat. Ook tegen Basel. Je speelt ze compleet van de mat, ze komen twee keer over de middenlijn en twee keer ligt de bal in het netje. Dat moet gewoon niet kunnen. Net zoals dat een tegengoal na 35 seconde niet mag kunnen. Of na een uur al drie keer gewisseld hebben.
 
Lammers geblesseerd, weer zat verdiend vandaag. Gekluns met de VAR weer. "Toevallig" ook weer in het voordeel van Ajaks. De VAR is prima, maar als je bevooroordeelde arbiters en schele kneuzen achter het scherm zet, dan worden er alsnog een hoop fouten gemaakt.

We missen nog wel wat. Achterin is het gewoon onder de maat. Ook tegen Basel. Je speelt ze compleet van de mat, ze komen twee keer over de middenlijn en twee keer ligt de bal in het netje. Dat moet gewoon niet kunnen. Net zoals dat een tegengoal na 35 seconde niet mag kunnen. Of na een uur al drie keer gewisseld hebben.
Wat heerlijk was het dat er geen VARken bij PSV - Basel was.
 
Bruma viel het ergste van allemaal tegen! Als dit de vervanger van Lozano of Bergwijn moet zijn, dan hoef je je geen illusies te maken. Te nonchalant, te traag in zijn bewegingen en beslissingen en weinig drive. Hendrix krijgt terecht veel kritiek maar als je ziet hoe vaak moet corrigeren..
Rosario ook te traag en op het einde gewoon op.
Boscagli begon slecht maar herstelde zich. Na een aantal wedstrijden pas beoordelen.
Lichtpuntjes waren Malen en Lozano en af en toe Gakpo.
Al met al kun je het Ajax die nog spelers als Alvarez, Tagliafico en Ziyech maar ook Neres miste, niet echt moeilijk gaan maken met dit materiaal. Ook niet wanneer Baumgartl in de basis staat. Ajax heeft gewoonweg te veel voetbal in hun elftal zitten.

Bruma wordt de opvolger van Romero teveel geld voor een speler die overal is mislukt. Een blind paard met belabberde statistieken en dan denken de scouts een goudhaantje te hebben ontdekt. Kerk van Utrecht is gewoon beter dan onze duurste aankoop.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan