Ajax - PSV | Zaterdag 27 juli | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niemand roept bewust maar dit is gewoon een overtreding. Als Boscagli dat bij Tadic had gedaan dan had Higler ‘m op de stip gelegd. Dát is zoals de scheidsrechters werken in het voordeel van Ajax en dat wekt gewoon ergernis. En die achterlijke commentator doet er aan mee. Sufkut!
Ik probeer er zo objectief mogelijk naar te kijken, maar ik kan er echt geen overtreding in zien. Niet elk contact is een overtreding en Bosacli (hoe schrijf je dat?) had echt geen reden om te vallen.
 
Hopelijk is Lammers niet ernstig geblesseerd; deed het verdienstelijk, en elke blessure die je oploopt in deze onzinnige fruitschaalwedstrijd is bijzonder zuur, zeker aangezien PSV geen kampioen is geworden en de beker niet gewonnen heeft maar toch moet komen opdraven terwijl er een belangrijke wedstrijd in het verschiet ligt.
 
Ik probeer er zo objectief mogelijk naar te kijken, maar ik kan er echt geen overtreding in zien. Niet elk contact is een overtreding en Bosacli (hoe schrijf je dat?) had echt geen reden om te vallen.
Onzin zijn arm gaat naar achter, vrije trap werd ook nog genomen voor hij helemaal stil lag en je moet fluiten bij een hoofdblessure.

Goal had zeker afgekeurd moeten worden.
Misschien niet zo erg, een verlenging zitten we niet op te wachten.
 
Ik probeer er zo objectief mogelijk naar te kijken, maar ik kan er echt geen overtreding in zien. Niet elk contact is een overtreding en Bosacli (hoe schrijf je dat?) had echt geen reden om te vallen.
Op volle snelheid een arm tegen je kin krijgen doet echt wel pijn.
 
Die elleboog van Tadic is exact hetzelfde als wat Lozano deed tegen Heerenveen twee jaar terug. En daarvoor kreeg-ie 5 wedstrijden. Was dat toen Blom of ook Higler? Al om al gewoon gigantische blunder om de goal goed te keuren door Higler. Maar het verbaasd me ook niks. We weten al jaren in welke pyjama Higler slaapt...

Dat is precies waarom iedereen buiten Amsterdam zo de schurft heeft aan Ajax en de KNVB. Die marchanderen in alles om Ajax te bevoordelen, net als het uitermate slechte scheidsrechterskorps. Ajacieden worden vrijgesproken van dezelfde overtredingen waar PSV’ers 5 wedstrijden voor krijgen en dat allemaal gesteund en geholpen door bepaalde journalisten en commentatoren om dit nog eens te benadrukken. Dit is zoals de KNVB werkt en er is weinig aan te veranderen hebben we wel gezien de laatste jaren.
 
Onzin zijn arm gaat naar achter, vrije trap werd ook nog genomen voor hij helemaal stil lag en je moet fluiten bij een hoofdblessure.

Goal had zeker afgekeurd moeten worden.
Misschien niet zo erg, een verlenging zitten we niet op te wachten.
Verlenging kan niet. Zou penaltyreeks zijn. Verder mee eens
 
Onzin zijn arm gaat naar achter, vrije trap werd ook nog genomen voor hij helemaal stil lag en je moet fluiten bij een hoofdblessure.

Goal had zeker afgekeurd moeten worden.
Misschien niet zo erg, een verlenging zitten we niet op te wachten.
Verlengen zou het sowieso niet worden, gaan meteen over op penalties bij gelijkspel.
 
Heb de rode kaart terug gekeken. Arm Lozano zwiept iets meer door, maar inderdaad, heel vergelijkbaar. Ook toen geen overtreding. Dus dat was toen heel jammer voor ons, maar dan nog vind ik het vandaag ook geen overtreding.

Beide een, of beide géén overtreding. Maar scheidsrechters in Nederland zijn altijd op de hand van Ajax. Anders kun je niet bij de een 5 wedstrijden schorsing opleggen en bij de ander een doelpunt goedkeuren. Daarmee gelijk duidelijk gemaakt hoe krom het hier in Nederland is.
 
Beide een, of beide géén overtreding. Maar scheidsrechters in Nederland zijn altijd op de hand van Ajax. Anders kun je niet bij de een 5 wedstrijden schorsing opleggen en bij de ander een doelpunt goedkeuren. Daarmee gelijk duidelijk gemaakt hoe krom het hier in Nederland is.
Maar als we dat zeggen zijn wij in de ogen van de Ajaxieden en diverse media Calimero.. Al met al die VAR voegt niets toe. Afschaffen dus.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan