In deze minidocumentaire van voetbalzone, voor zover het deze naam mag dragen, zegt Van Bommel iets opvallends. Bergwijn vond hij tegen het niveau aanzitten van Memphis toen hij vertrok en hij zei misschien dat hij bijna net zoveel gaat opleveren. Dat wil zeggen 34 miljoen. Laat zich raden wat voor getal ze in gedachten hebben voor Bergwijn. Voor 25 miljoen is ie weg.
Het is of van Bommel is niet in het gareel te houden of JdJ is totaal geen personality en niemand binnen PSV neemt hem serieus. Dit is al de zoveelste keer dat MvB hem rechts inhaalt. En Toon maar met zijn boeken over het Topsport klimaat....
 
Het is of van Bommel is niet in het gareel te houden of JdJ is totaal geen personality en niemand binnen PSV neemt hem serieus. Dit is al de zoveelste keer dat MvB hem rechts inhaalt. En Toon maar met zijn boeken over het Topsport klimaat....

Ik denk allebei.
 
Dus wij staan hier te springen voor veertig miljoen over Steven Bergwijn. Woonachtig in Lissabon, volg ik de Portuguese competitie en met name Benfica enorm goed. Zie hier hoe de Portugese clubs hun miljoenen binnenharken: 126 Miljoen (!) voor toptalent Joao Felix:

BRON
 
Dus wij staan hier te springen voor veertig miljoen over Steven Bergwijn. Woonachtig in Lissabon, volg ik de Portuguese competitie en met name Benfica enorm goed. Zie hier hoe de Portugese clubs hun miljoenen binnenharken: 126 Miljoen (!) voor toptalent Joao Felix:

BRON

We moeten onze spelers een Braziliaans/Portugees klinkende naam geven om de prijs te verhogen. Het is net als op marktplaats: plaats een advertentie van iets als 2e hands en je krijgt prijs x, plaats dezelfde advertentie met het woord vintage en je krijgt 50% meer.
 
Het is of van Bommel is niet in het gareel te houden of JdJ is totaal geen personality en niemand binnen PSV neemt hem serieus. Dit is al de zoveelste keer dat MvB hem rechts inhaalt. En Toon maar met zijn boeken over het Topsport klimaat....
Metalium gaat een woordje doen voor het officiele PSV forum en IPF neemt een lange broek mee voor John. Dan vangen we grote bedragen
 
Ik ga naar JDJ en ik neem mee: een lange broek, een schaar, een toiletrol en een gitaar om bij kampvuur potentiele spelers te verleiden.
 
Ik ga naar JDJ en ik neem mee: een lange broek, een schaar, een toiletrol, een wegwerpBBQ, een gitaar om bij kampvuur potentiele spelers te verleiden en een stereotoren, voor hetzelfde doel
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ga naar JDJ en ik neem mee: een lange broek, een schaar, een toiletrol, een wegwerpBBQ, een gitaar om bij kampvuur potentiele spelers te verleiden en een stereotoren, voor hetzelfde doel en daarnaast Iphones om Instagramaccounts aan te maken.
 
Ik ga naar JDJ en ik neem mee: een lange broek, een schaar, een toiletrol, een wegwerpBBQ, een gitaar, een stereotoren, iPhones en een groepje Ajax en PSV spelers die met elkaar zullen switchen van club. (Magallan, Kristensen, Lamprou en Veltman voor Dumfries, Ihattaren, Gakpo en Bergwijn)

:grin:
 
Ik ga naar JDJ en ik neem mee: een lange broek, een schaar, een toiletrol, een wegwerpBBQ, een gitaar, een stereotoren, iPhones en een groepje Ajax en PSV spelers die met elkaar zullen switchen van club. (Magallan, Kristensen, Lamprou en Veltman voor Dumfries, Ihattaren, Gakpo en Bergwijn)

:grin:

En dan zeker als lekkermaker "en je mag ze helemaal zonder terugkoopclausules hebben." Misschien hapt JdJ dan wel hoor... :sneaky:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan