Ajax mag dan van het geld barsten, voorlopig blijft het toch echt bij bij de categorie 10-15 miljoen met misschien 'n bonusje erop. Daar zitten Tadic, Blind, Marin en ook Promes in.

Bergwijn kost meer dan het dubbele, bijna het drievoudige.

Denk dat Steven 'n mooie subtopper uit 'n grote competitie uit mag kiezen of hier nog'n jaar mag spelen. En dan vanaf 'n afstandje zien hoe het toch allemaal stukken minder is in Duivendrecht zonder 3-4 bepalende spelers en als het net even tegen zit in de CL.
 
34ek4f
 
Op Promes zullen ze geen winst meer maken aangezien niemand bereid zal zijn om meer dan 18 miljoen neer te leggen voor hem. Bergwijn heeft 2x zoveel talent als Peomes en die zal Ajax straks gewoon voor 60-70 miljoen gaan verkopen. Zij maken immers geen afspraken met spelers en nemen geen clausules op in de contracten. Buiten dat is Promes geen basisspeler en zijn status zal eerder dalen dan stijgen in Oranje nu hij het niet heeft gered bij de subtop van Europa. Bij Bergwijn gaat men uit van de veronderstelling dat er nog veel rek zit in zijn ontwikkeling. Promes zit allang aan zijn plafond.

Brands hield ook niet van clausules. In zijn acht jaar bij PSV kan ik mij slechts één geval herinneren dat hij dit wel toestond, bij Bruma (daardoor konden we hem wel voor slechts twee miljoen overnemen). Hopelijk volgt De Jong eenzelfde lijn, maar ik vrees ervoor, de afspraken bij Angelino beloven niet veel goeds.
 
Ajaks heeft volgens VP mogelijk concurrentie gekregen van het ajaks van Duitsland, in de strijd om de handtekening van Bergwijn.
 
Ja ze hebben het goed gedaan maar ze gaan echt niet 30M+ voor 1 speler neer tikken. Lijkt me dat ze dat eerder investeren over de gehele linie van 15-20M per speler.
En dat is geen droom :maniac: en zo ja wel dan lach ik me helemaal stuk omdat ze dan automatisch de concurrent versterken.

Voor 15 miljoen haal je de gevalletjes Bruma en Blind, Promes. Ajax heeft ook jonge aanwas nodig en die zijn nu eenmaal 2x zo duur. Bergwijn is momenteel in de aanval de man met de meeste potentie. Geloof mij dat 30 miljoen makkelijk betaald gaat worden, is aan PSV om te zorgen dat dit meer wordt.
 
Die Instagramfoto met Promes wil natuurlijk niks zeggen. Woont Bergwijn niet in Amsterdam? In dat geval is het niet vreemd dat hij even rond gaat hangen met een goede vriend van hem, die net weer in Amsterdam is.
 
Die Instagramfoto met Promes wil natuurlijk niks zeggen. Woont Bergwijn niet in Amsterdam? In dat geval is het niet vreemd dat hij even rond gaat hangen met een goede vriend van hem, die net weer in Amsterdam is.
Als deze foto 3 maanden geleden langskwam, maakte dat niks uit. Was het niet eens bekend geworden.
 
Liever voor 35 Mio naar München, dan voor 40 naar Ajax.

Mooi dat München zich in de strijd lijkt te mengen.

Is ook dan straks aan Bergwijn om kleur te bekennen... Want stel dat hij Ajax boven München prefereert... ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan