Weer een nieuwe uitdrukking geleerd:)
Is een beetje een parafrase, de uitdrukking werd vooral gebruikt om het kapitalisme te duiden. Als het goed gaat met de bedrijven en bazen, die onbehoorlijk schrokken, zodat er kruimeltjes voor de arbeiders en het gewone volk rondvliegen.
 
Zou fantastisch zijn als Bergwijn vertrekt voor een bedrag van 50 miljoen. Ongemotiveerde speler verdwijnt, miljoenen binnengeharkt en de jeugd/Bruma komt daarvoor in de plaats. Hopelijk is het vlug rond met Bayern.
 
Is inderdaad een aanname. Volgens mij heeft Bergwijn zelf in het algemeen vrij weinig over interesse van ajax en Bayern gezegd tot nu toe.

Ja, het is natuurlijk logisch dat een speler enthousiast wordt als er een grote ploeg aanklopt, maar dat betekent niet dat je motivatie voor je huidige team meteen een stuk minder wordt
 
Hij staat dus bij Bayern op een B-lijst...
Mocht Oussame Dembele of Leroy Sané onhaalbaar blijken, komt Bergwijn pas weer in beeld.
Stevie, blijf maar lekker hier.
 
Hij staat dus bij Bayern op een B-lijst...
Mocht Oussame Dembele of Leroy Sané onhaalbaar blijken, komt Bergwijn pas weer in beeld.
Stevie, blijf maar lekker hier.
Hoop dat hij blijft, maar als Bayern voor hem komt, zou ik het ook best kunnen begrijpen dat hij daar naar toe gaat. Zou een prachtige club zijn voor hem.
 
Dat was Lozano, die een sterke voorkeur voor Manchester United had. Blijft staan wat Rico zei; naar Manchester United gaan is een goeie manier om je carrière om zeep te helpen.
Bergwijn vindt ManU idd een mooie club maar om nou te zeggen dat het zijn voorkeur is is inderdaad overdreven. Lozano die naar ManU wilt heb ik gemist. Zal een slechte keuze zijn inderdaad.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354968
 
images


.. dus hij moet opgeofferd worden en weg *
 
Terug
Bovenaan Onderaan