Aanvallers

Het is al een tijdje stil rondom Isak. Transfermarkt heeft in voor het laatst in verband gebracht met Chelsea en FC Barcelona. Aangezien Isak zo getalenteerd is en er zulke clubs interesse tonen, denk ik niet dat hij voor negen miljoen te halen is. Die prijs zal wel aardig opgestuwd worden.
 
In plaats van Berghuis, zie ik in Lazar Markovic wel een 'goedkopere' oplossing. Was bij Benfica echt een megatalent, helaas is het erna snel bergafwaarts gegaan.. Is nog altijd 'maar' 25 jaar, geflopt in de Premier League, maar kan zich misschien weer herpakken in de Eredivisie? Hij zal natuurlijk wel in zijn salariseisen moeten zakken. Wat denken jullie?
 
In plaats van Berghuis, zie ik in Lazar Markovic wel een 'goedkopere' oplossing. Was bij Benfica echt een megatalent, helaas is het erna snel bergafwaarts gegaan.. Is nog altijd 'maar' 25 jaar, geflopt in de Premier League, maar kan zich misschien weer herpakken in de Eredivisie? Hij zal natuurlijk wel in zijn salariseisen moeten zakken. Wat denken jullie?

Speelde hij ook niet een tijdje voor Anderlecht? Leek destijds wel een meer dan prima speler
 
Ja vorig jaar inderdaad, maar dat was ook geen onverdeeld succes.. maar het moet er wel inzitten, vertrouwen zal daar waarschijnlijk de key in zijn.
 
In plaats van Berghuis, zie ik in Lazar Markovic wel een 'goedkopere' oplossing. Was bij Benfica echt een megatalent, helaas is het erna snel bergafwaarts gegaan.. Is nog altijd 'maar' 25 jaar, geflopt in de Premier League, maar kan zich misschien weer herpakken in de Eredivisie? Hij zal natuurlijk wel in zijn salariseisen moeten zakken. Wat denken jullie?
De Aisatti van Benfica. Doe maar niet.
 
In plaats van Berghuis, zie ik in Lazar Markovic wel een 'goedkopere' oplossing. Was bij Benfica echt een megatalent, helaas is het erna snel bergafwaarts gegaan.. Is nog altijd 'maar' 25 jaar, geflopt in de Premier League, maar kan zich misschien weer herpakken in de Eredivisie? Hij zal natuurlijk wel in zijn salariseisen moeten zakken. Wat denken jullie?

Speelde inderdaad goed bij Benfica in het seizoen 2013/14.
Heeft daarna nog in 5 seizoen maar liefst 60 wedstrijden gevoetbald (gemiddeld 12 per seizoen).
Vorig seizoen eerste seizoenshelft bij Anderlecht (je weet wel die Belgische topclub die met hangen en wurgen 4de geworden is en dat vierde door heel hard te juichen toen die :SC: in Nederland kampioen werd) 8 wedstrijden gespeeld en 1x gescoord, daar werd geschrokken gereageerd over zijn fitheid toen hij daar aankwam.
Tweede seizoenshelft bij Fulham (gedegradeerd uit Premier League) 1 wedstrijd mee mogen doen.

Hij mag dan mischien een talent zijn geweest. En nu misschien goedkoop zijn.
Dan denk ik, Royston Drenthe was ook ooit een talent en nu goedkoop op te halen maar dat zou ik zeker niet doen.

Markovic tja zou het er niet op willen gokken.
Tenzij hij 0 euro in de aanschaf kost en daarnaast een prestatiecontract dan kun je er geen buil aan vallen.
 
Kan je nagaan....PSV heeft niet eens gesprekken gevoerd met zijn management ....misschien had PSV hem wel voor 5-7 miljoen euro kunnen vastleggen , omdat hij al redelijk aangepast is in Nederland....

Isak speelde goed tegen de wat mindere tegenstanders waar hij ruimte kreeg. Hij was onzichtbaar in de wedstrijden tegen P.S.V. en Ajax waar hij die ruimte dus niet kreeg. Dus ik snap dat er geen bod gedaan is omdat P.S.V. met LdJ, Lammers, Malen en Piroe al met voldoende ervaren en tale talentvolle spitsen hebben, daarnaast ook Romero nog maar die gaat waarschijnlijk verhuurd worden.
 
Nou, dat was een mooie prijs geweest.

Maar goed, ik begrijp het wel. Als je De Jong, Lammers, Malen en Piroe onder contract heb, heb je geen nieuwe spits nodig.
Als je het nastreven van het niveau van FC Utrecht als doelstelling stelt zijn dit prima spitsen.
 
Als je het nastreven van het niveau van FC Utrecht als doelstelling stelt zijn dit prima spitsen.
Ach, Luuk de Jong heeft alle wedstrijden gespeeld. Daar is Van Bommel kennelijk tevreden mee. Dan is Isak niet nodig. Ik ben niet zo'n De Jong fan. Maar eerst verkopen dan.
 
MW is momenteel € 600.000,-...Daar kan PSV geen buil aan vallen. Bovendien leuk om er weer een Braziliaan bij te hebben...:HB:
6 ton tegenover minimaal 40 miljoen euro...dan moet die Leandrinho wel enorm slecht zijn in vergelijking met Lozano....waarom zouden wij die dan moeten halen? We hebben Gakpo en Malen, die neem ik aan, beter zullen zijn dan die leandrinho. Ook hebben we nog Mauro jr. rondlopen...misschien zou die wel eens wat meer speeltijd moeten krijgen of verhuurd moeten worden binnen de eredivisie....
 
6 ton tegenover minimaal 40 miljoen euro...dan moet die Leandrinho wel enorm slecht zijn in vergelijking met Lozano....waarom zouden wij die dan moeten halen? We hebben Gakpo en Malen, die neem ik aan, beter zullen zijn dan die leandrinho. Ook hebben we nog Mauro jr. rondlopen...misschien zou die wel eens wat meer speeltijd moeten krijgen of verhuurd moeten worden binnen de eredivisie....
Ik zie inderdaad geen aanleiding te veronderstellen dat hij beter zou zijn dan Mauro of Ihattaren, dus lijkt me geen zinvolle deal, ook niet voor 6 ton.
 
Terug
Bovenaan Onderaan