Aanvallers

Even stats opgezocht van Coman:
7 doelpunten
7 assists
International Jong Roemenië: 16 wedstrijden, 3 doelpunten
21 jaar
Staat voor 3,5 mln op transfermarkt.nl, maar ik denk niet dat je 'm daarvoor hebt. Denk eerder 5 of 5,5 mln

Hij is geen zekere topversterking, maar dat is die Bruma ook niet en ik wordt heel nerveus dat PSV zou overwegen 15 mln uit te geven aan een speler waarvoor volstrekt onduidelijk is of hij zijn belofte gaat waarmaken. Het onteert ook het transferrecord van PSV voor Kezman.

Daarom mijn lobby voor deze Coman. Net zo onzeker, maar (1) goedkoper; (2) veel leukere stijl; (3) zit Gakpo en andere talent minder in de weg en/maar voorzien elkaar van concurrentie.
 
Kerk van Utrecht mocht Lozano enof Bergwijn vertrekken.
Helemaal niemand als er maar 1 van die 2 vertrekt. We kunnnen geen gelijkwaardige vervanger kopen, en laten we onze talenten nou eens lekker veel vlieguren laten maken. Dan hebje Bergwijn of Lozano voor de ene vleugel, op de andere kunnen Malen, Gakpo en anderen spelen.
 
Kerk van Utrecht mocht Lozano enof Bergwijn vertrekken.
Omdat hij gister weer eens een bal op de volley nam die er lekker in vloog?

Alsjeblieft niet zeg. Narsingh kwam in de kleinere ruimtes bij PSV al te kort, die had nog net een iets verfijndere techniek dan Kerk heeft. Kerk naar PSV halen met Gakpo, Malen en Aboukhlal die eraan komen zou kapitaals vernietiging eerste klas zijn.

Het gras bij de buren is verre van groener...
 
Omdat hij gister weer eens een bal op de volley nam die er lekker in vloog?

Alsjeblieft niet zeg. Narsingh kwam in de kleinere ruimtes bij PSV al te kort, die had nog net een iets verfijndere techniek dan Kerk heeft. Kerk naar PSV halen met Gakpo, Malen en Aboukhlal die eraan komen zou kapitaals vernietiging eerste klas zijn.

Het gras bij de buren is verre van groener...
Precies. Die Kerk is leuk voor Utrecht.

PSV heeft nu voor de vleugels: Lozano, Bergwijn, Bruma, Gakpo en Abouhklal en eventueel Malen. Daar kun je er best een van missen, denk ik.
 
Precies. Die Kerk is leuk voor Utrecht.

PSV heeft nu voor de vleugels: Lozano, Bergwijn, Bruma, Gakpo en Abouhklal en eventueel Malen. Daar kun je er best een van missen, denk ik.

Lozano en Bergwijn zijn 1-9 geen PSV spelers meer. Dan wordt de spoeling op de flanken dun en met overgebleven 4 tal kan je geen blessure of schorsing hebben en speel je niet mee voor de prijzen.
 
Omdat hij gister weer eens een bal op de volley nam die er lekker in vloog?

Alsjeblieft niet zeg. Narsingh kwam in de kleinere ruimtes bij PSV al te kort, die had nog net een iets verfijndere techniek dan Kerk heeft. Kerk naar PSV halen met Gakpo, Malen en Aboukhlal die eraan komen zou kapitaals vernietiging eerste klas zijn.

Het gras bij de buren is verre van groener...

Nee hoor speelde een puik seizoen en is mi toe aan een stap hogerop.
 
Lozano en Bergwijn zijn 1-9 geen PSV spelers meer. Dan wordt de spoeling op de flanken dun en met overgebleven 4 tal kan je geen blessure of schorsing hebben en speel je niet mee voor de prijzen.

Ik zie de kans steeds aannemelijker worden dat Lozano blijft. Een Europese topclub gaat sowieso niet voor hem komen en het is de vraag of Lozano genoegen met bijv. Valencia. Ik zie Valencia niet per sé als een stap vooruit. Hetzelfde geldt voor Bergwijn en Sevilla. Zouden zij voor zulke clubs PSV inruilen?
 
Ik zie de kans steeds aannemelijker worden dat Lozano blijft. Een Europese topclub gaat sowieso niet voor hem komen en het is de vraag of Lozano genoegen met bijv. Valencia. Ik zie Valencia niet per sé als een stap vooruit. Hetzelfde geldt voor Bergwijn en Sevilla. Zouden zij voor zulke clubs PSV inruilen?

Absoluut weg.
 
Ik zie de kans steeds aannemelijker worden dat Lozano blijft. Een Europese topclub gaat sowieso niet voor hem komen en het is de vraag of Lozano genoegen met bijv. Valencia. Ik zie Valencia niet per sé als een stap vooruit. Hetzelfde geldt voor Bergwijn en Sevilla. Zouden zij voor zulke clubs PSV inruilen?
Als ze een miljoen meer verdienen per jaar dan denk ik van wel. Mooiere competitie en veel meer geld.
 
Precies, echter zou ik op voorhand geen aanvaller meer halen voordat een van de twee vertrekt, zo simpel is dat.

Prioriteit is nu nog een goede CV en een creatieve AMC mits Pereiro vertrekt anders ook niet.

Buiten nog een extra goede CV is onze selectie nu gewoon compleet mits er niemand vertrekt. PSV kan het zich simpelweg niet veroorloven om aan dergelijk kapitaalsvernietiging te doen.

Daarnaast, mocht Lozano en/of Bergwijn vertrekken, komt PSV nog niet bij Kerk uit. Kerk is niet goed genoeg voor PSV en ik vermoed ook dat PSV helemaal niet in deze categorie kijkt. Binnen Nederland is enkel Stengs een interessante optie voor de vleugels (Boadu vind ik namelijk meer een spits anders had ik hem nog genoemd) en mits hij zich door ontwikkeld: van Bergen - SC Heerenveen. En even vloeken in de kerk, maar mocht hij ooit eens fit blijven is ook Kishna nog altijd een goede buitenspeler.

Buiten deze vier houdt het momenteel niet over aan buitenspelers in Nederland. Berghuis/Kerk/Becker/Mahi/Kastaneer/Kuwas is verder allemaal middelmaat en moet je nooit zoveel geld voor neer tellen.

Voor de '10' enkel Doan en Odegaard van afgelopen seizoen vanuit de Eredivisie. Waarbij Odegaard te duur zal zijn voor PSV of het zou om een huurconstructie moeten gaan. Anders dien je ze nog jonger te halen en echt in de jeugdopleiding van de clubs duiken en de 15/16/17-jarigen over te nemen.

Veelal zie je dat wat er doorgroeit vanuit de Eredivisie het niet waard is om daar enkele miljoen voor neer te leggen. Ramselaar is hier samen met Maher spijtig genoeg een voorbeeld van. Het kan goed uitpakken, er kan een keer een van Nistelrooy tussen zitten natuurlijk. Echter, over het algemeen dient PSV meer ballen te tonen en de jeugdspelers echt een kans te geven. Hadden Piroe, Gakpo, Malen en Abouklal nu in de Eredivisie gespeeld, had het forum hier volgestaan met berichten dat we hen dienen over te nemen vanwege hun talent en potentie.

PSV heeft zichzelf de doelstelling genomen om binnen enkele jaren 50% van de selectie uit de jeugdopleiding te hebben, indien dit je doelstelling is dien je de jeugd ook eens voor de leeuwen te gooien. Zijn zij er dan niet klaar voor, kan je hen een jaar later alsnog verhuren aan lager geklasseerde Eredivisie teams zoals nu met Rigo en Mauro Jr. is gebeurd.
 
Ik denk ook dat de selectie compleet is. Alleen als er iemand vertrekt, zou er iemand bij moeten. Al kunnen Ramselaar en Sainsbury / Luckassen (een van de twee) nog zo vertrekken.

Een goede Cv naast Timo is wenselijk, maar dan Viergever verkopen.

In Nederland zie ik ook niet veel. Ik heb donderdag eens naar die Stengs gekeken. Die deed niks goed. Ik geloof niet dat ik zo 123 een aanwinst voor PSV in de eredivisie zie.

O ja, dacht dat Ødegaard naar Betis was.
 
En ik denk en hoop nog steeds op een ervaren creatieve aanvallende middenvelder, want Guti is redelijk, maar indien PSV een betere kunnen strikken binnen een maand, dan zou ik zeer verheugd zijn. Uiteraard ook nog een extra CV erbij naast Baumgartl.
 
En ik denk en hoop nog steeds op een ervaren creatieve aanvallende middenvelder, want Guti is redelijk, maar indien PSV een betere kunnen strikken binnen een maand, dan zou ik zeer verheugd zijn. Uiteraard ook nog een extra CV erbij naast Baumgartl.
Guti speelt helemaal niet als aanvallende middenvelder. Daar heeft PSV Pereiro en Ihatarren. En dus volgens MVB ook Bergwijn. Voldoende toch?
 
Ik denk ook dat de selectie compleet is. Alleen als er iemand vertrekt, zou er iemand bij moeten. Al kunnen Ramselaar en Sainsbury / Luckassen (een van de twee) nog zo vertrekken.

Een goede Cv naast Timo is wenselijk, maar dan Viergever verkopen.

In Nederland zie ik ook niet veel. Ik heb donderdag eens naar die Stengs gekeken. Die deed niks goed. Ik geloof niet dat ik zo 123 een aanwinst voor PSV in de eredivisie zie.

O ja, dacht dat Ødegaard naar Betis was.

Viergever inruilen voor Koopmeiners dsn maar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan