Aanvallers

Mocht JDJ het in zijn hoofd halen om toch een vervanger te halen voor Lozano, dan zou ik hem adviseren om voluit te gaan voor Calvin Stengs van AZ....vorig seizoen ook al erg goed en nu gisteren weer erg goed.....dat is een speler die als flankspeler PSV stukken beter zou maken met zijn snelheid, techniek , passjes en voorzetten en vooral zijn assists en het vermogen zelf doelpunten te maken.
 
Mocht JDJ het in zijn hoofd halen om toch een vervanger te halen voor Lozano, dan zou ik hem adviseren om voluit te gaan voor Calvin Stengs van AZ....vorig seizoen ook al erg goed en nu gisteren weer erg goed.....dat is een speler die als flankspeler PSV stukken beter zou maken met zijn snelheid, techniek , passjes en voorzetten en vooral zijn assists en het vermogen zelf doelpunten te maken.

Ik zou bij vertrek Lozano geen buitenspeler halen in verband met aanwezigheid Bergwijn, Bruma, Gakpo en Malen. Door de blessure van Lammers zou ik een spits halen, hiervoor zijn op dit moment alleen Malen en Piroe beschikbaar.
 
Ik zei ook, dat mocht JDJ zo gek zijn om toch iemand te halen voor Lozano, dan zou ik hem adviseren om Calvin Stengs van AZ te halen....wederom iemand van AZ, maar wel een erg groot talent in mijn ogen....!!
 
Ik zei ook, dat mocht JDJ zo gek zijn om toch iemand te halen voor Lozano, dan zou ik hem adviseren om Calvin Stengs van AZ te halen....wederom iemand van AZ, maar wel een erg groot talent in mijn ogen....!!
Stengs heeft pas nog zijn contract met 1 jaar verlengd tot en met 2023, na interesse vanuit Ajakshoek.
Daar wilde hij niet heen.
Zijn marktwaarde ligt rond de 7M.
 
Ik zei ook, dat mocht JDJ zo gek zijn om toch iemand te halen voor Lozano, dan zou ik hem adviseren om Calvin Stengs van AZ te halen....wederom iemand van AZ, maar wel een erg groot talent in mijn ogen....!!

Zeker een talent. Maar het staat natuurlijk op dit moment ook erg goed bij AZ. Aanvoerder Till weg? Geen probleem Koopmeiners! AZ kan dit seizoen wel eens een concurrent van ons worden. (Wel door ons eigen wanbeleid helaas)
 
Stengs halen vind ik helemaal niet zo'n slecht idee, echt een enorm technische speler en bovendien een vleugelspeler die linksbenig is en graag aan de rechterkant speelt (in tegenstelling tot onze 5 vleugelspelers die allemaal liever op links spelen). Grootste probleem is dat als Til al meer dan 15 miljoen kost, Stengs waarschijnlijk veel te duur zal zijn.

Zeker een talent. Maar het staat natuurlijk op dit moment ook erg goed bij AZ. Aanvoerder Till weg? Geen probleem Koopmeiners! AZ kan dit seizoen wel eens een concurrent van ons worden. (Wel door ons eigen wanbeleid helaas)

En door goed beleid van AZ, dat mag ook gezegd worden.
 
Stengs heeft pas nog zijn contract met 1 jaar verlengd tot en met 2023, na interesse vanuit Ajakshoek.
Daar wilde hij niet heen.
Zijn marktwaarde ligt rond de 7M.

En in tegenstelling tot PSV hebben ze de zaakjes qua contracten etc. bij AZ wel goed en op tijd op orde en zit er een TD die qua bedragen wel met de tijd meegaat, dus zullen ze ongegeneerd zo meer dan 20 miljoen vragen voor Stengs.

Van niveau Luckassen of van niveau Maher?

Dat zijn wel twee grote uitersten; Luckassen werd door niemand behalve Brands als een talent gezien, en Maher was destijds het meest veelbelovende Nederlandse talent.
 
Als PSV 12-15miljoen euro overhad voor Berghuis, waarom dan nu geen 10 miljoen euro bieden op Stengs en hem wellicht voor minder dan 15 miljoen euro overnemen van AZ....in Stengs zie ik veel meer dan in Berghuis....en hij is veel jonger, dus we kunnen straks bij een verkoop veel meer terugverdienen bij Stengs dan bij Berghuis.
 
Als PSV 12-15miljoen euro overhad voor Berghuis, waarom dan nu geen 10 miljoen euro bieden op Stengs en hem wellicht voor minder dan 15 miljoen euro overnemen van AZ....in Stengs zie ik veel meer dan in Berghuis....en hij is veel jonger, dus we kunnen straks bij een verkoop veel meer terugverdienen bij Stengs dan bij Berghuis.

enige bedenking weeral een flankspeler .
dringend de as versterken
voetballende CV en creatieve M - kopbal sterke spits
 
enige bedenking weeral een flankspeler .
dringend de as versterken
voetballende CV en creatieve M - kopbal sterke spits

Juist.
Maar wie is er op dit moment haalbaar.
De aankopen dienen ook een bak ervaring mee te brengen want daar schort het op dit moment aan.
 
Hopelijk vertrekken Lozano,pereiro en Hendrix snel.
Vanaken halen, een centrum spits zodat malen op de flank kan en met bony in de spits.
Misschien Koopmeiners dan er nog bij, kan LCV of LM.
----------------------------------------unnerstall------------------------------------------------
Dumfries-------baumgartl-----------koopmeiners/viergever------lato
------------------afellay/thomas---vanaken------koopmeiners/sadilek
------------------malen------------bony----------------bruma-----------------------

Bank:Zoet,ruiter,teze,luckassen,sainsbury,Boscagli rosario,Thomas,gutti, gakpo,piroe, aboukhal,ihattaren
Ramselaar,zoet,sainsbury en luckassen weg zal wel te veel gewenst zijn.

Koopmeiners kan centraal achterin of op middenveld als verdedigende middenvelder, dan kan vanaken aanvallend en afellay of Thomas straks de lijnen uitzetten op het middenveld. Bony is meen ik transfervrij, snel en kop sterk.
Ihattaren en gakpo geregeld in laten vallen
 
Die Vaaken-plaat van jou is inmiddels grijs, blauw en ook nog eens paars gedraaid :grin:
 
Die Vaaken-plaat van jou is inmiddels grijs, blauw en ook nog eens paars gedraaid :grin:

Haha, overigens heeft hij vandaag de winnende gescoord in de champions league, (1-0) winst penalty, 4e goal in 3 wedstrijden.

Dit is gewoon de missing link op het middenveld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan