Willem II - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zag net dat Van Bommel de arbitrage niet snapt. Ajacied reageert met: dankzij ons succes, hebben jullie directe plaatsing Ch League.
Telkens als een Ajacied iets zegt krijg ik ineens een enorme piep in m`n oor. Dat is echt heel gek. Dan hoor ik niet meer wat ze zeggen. Als ze klaar zijn met praten dan is ineens die piep weg. Kan het niet verklaren..
 
Zag net dat Van Bommel de arbitrage niet snapt. Ajacied reageert met: dankzij ons succes, hebben jullie directe plaatsing Ch League.
Sorry maar ik zie liever een voorronde extra tegen lutjebroek dan dat ajax een halve finale ch league haalt.
Die paar miljoen zijn niets vergelekenen met de 10tallen miljoenen die onze rivaal ajax dit jaar uit loopt.

Zie niet eens dat Ajacied wat zegt. Heerlijk geblokt :D
Helemaal om zulke uitspraken. Daarnaast weet hij dus dat we volgend jaar kampioen worden dus. Want de nummer 2 blijft echt nog een voorronde spelen :lmao:
 
Zag net dat Van Bommel de arbitrage niet snapt. Ajacied reageert met: dankzij ons succes, hebben jullie directe plaatsing Ch League.
Sorry maar ik zie liever een voorronde extra tegen lutjebroek dan dat ajax een halve finale ch league haalt.
Die paar miljoen zijn niets vergelekenen met de 10tallen miljoenen die onze rivaal ajax dit jaar uit loopt.

Voorrondes tegen kampioenen uit het Oostblok. Moet je als PSV niet vrezen. Voorrondes tegen de subtop van Rusland of België, toch gewoon leuke/interessante wedstrijden? En als je die niet wint kun je naar de Europa League, waar je terecht thuis hoort op dat moment en nog een mooi Europees avontuur kunt beleven.

Ik begrijp ook niet wat het significante voordeel is van de punten die Ajax nu pakt voor PSV. Zou fijn zijn als iemand me dat kon uitleggen of als die mythe uit de voetbalwereld verdwijnt.
 
Zie niet eens dat Ajacied wat zegt. Heerlijk geblokt :D
Helemaal om zulke uitspraken. Daarnaast weet hij dus dat we volgend jaar kampioen worden dus. Want de nummer 2 blijft echt nog een voorronde spelen :lmao:

Ik weet niet zeker of het over die Ajacied ging... Ik dacht dat Cocu het over een random Ajacied op bv. VoetbalPrimeur had.
 
Zie niet eens dat Ajacied wat zegt. Heerlijk geblokt :D
Helemaal om zulke uitspraken. Daarnaast weet hij dus dat we volgend jaar kampioen worden dus. Want de nummer 2 blijft echt nog een voorronde spelen :lmao:
Hier zijn ook merendeel van de Ajaxieden geblocked. Dat scheelt weer een hoop ergenis. :)
 
Voorrondes tegen kampioenen uit het Oostblok. Moet je als PSV niet vrezen. Voorrondes tegen de subtop van Rusland of België, toch gewoon leuke/interessante wedstrijden? En als je die niet wint kun je naar de Europa League, waar je terecht thuis hoort op dat moment en nog een mooi Europees avontuur kunt beleven.

Ik begrijp ook niet wat het significante voordeel is van de punten die Ajax nu pakt voor PSV. Zou fijn zijn als iemand me dat kon uitleggen of als die mythe uit de voetbalwereld verdwijnt.
Nou ja, hoe hoger Nederland op de ranking staat, hoe makkelijker de ploegen kunnen instromen in de CL / EL. Daar dragen de punten van Ajax wel aan bij.
 
En Ajax, onze enige concurrent in het NL voetbal, loopt gigantisch uit in aanzien en marktwaarde. Dus winnen we nog niks

Voor nu niet. Maar troost je: in 2006 stond PSV eenzaam aan de top. Daarna zou AZ iedereen voorbij streven. Twente. Was ajax weer onverslaanbaar.

Feit is dat zowel ajax als PSV deze eeuw veruit de meeste punten bij elkaar hebben gesprokkeld. De kreet "dankzij ons" is een redelijke momentopname. Het feit dat die rechtstreekse plaatsing verloren was, lag uiteraard aan de anderen.....
 
Nou ja, hoe hoger Nederland op de ranking staat, hoe makkelijker de ploegen kunnen instromen in de CL / EL. Daar dragen de punten van Ajax wel aan bij.

Alsof PSV iets te zoeken heeft in de CL als ze niet eens door de voorrondes kunnen komen! Alsof Ajax niet door de voorrondes komt (dat kost ons weer punten)!

Alleen in de EL heeft het nut, omdat die clubs geen beschermde status hebben. Maar ik heb me niet verdiept in de ticket verdeling en plaatsing van de EL. Volgens mij krijgt namelijk alleen de bekerwinnaar direct EL, maar de andere twee zijn dan alsnog 'de lul'.
 
Hoewel ik die hork Verbeek nooit echt serieus neem, vind ik zijn analyse mbt onze middenvelders juist: Rosario en Sadilek staan op een defensieve wijze op het middenveld. Als ze de bal krijgen is hun eerste gedachten niet om om te bouwen en naar voren te spelen maar vertragen en het liefst breed of terug te spelen. Vergelijk dat eens met Schöne en vd Beek en je ziet gelijk een ander tempo in de wedstrijd.

Precies.

Hoeveel balletjes breed en terug heb ik wel niet gezien van Rosario en Sadilek gisteren? Echt waardeloos. Dan speelt die Rosario 1 keer vooruit, en hop. Daar kwam ook meteen een doelpunt uit. Speel is vaker naar voren man, dan alleen maar balletjes breed en terug. Zo gruwelijk irritant.

Wat me trouwens ook opviel, is dat nu andere spelers de vrijetrappen / corners namen inplaats van altijd maar Lozano. Daar ben ik blij om, want een Angelino bijvoorbeeld, heeft gewoon een veel betere traptechniek dan Lozano.

Verder geen fan van Luuk op 10. Het klinkt leuk met 3 snelle jonges voorin, maar geef mij maar Pereiro op 10 of desnoods Guti en Luuk altijd in de spits. Maar goed, 0-3 overwinning uit tegen Willem II en vrijwel nooit in de problemen gekomen. Dan heb je het erg goed gedaan. Helaas had ik dit ook bij andere uitwedstrijden ook gezien.
 
De Jong krijgt alsnog het doelpunt op zijn naam. Vond het wel een beetje kinderachtig dat hij da zo belangrijk vond.
 
De Jong krijgt alsnog het doelpunt op zijn naam. Vond het wel een beetje kinderachtig dat hij da zo belangrijk vond.
Ik begrijp het wel. Hij is spits (dus per definitie een beetje egoïstisch) en nog nooit topscorer van de Eredivisie geweest. Natuurlijk staat het teambelang voorop blabla, maar ik kan me voorstellen dat het voor hem wel iets betekent.
 
De Jong krijgt alsnog het doelpunt op zijn naam. Vond het wel een beetje kinderachtig dat hij da zo belangrijk vond.
Achja. Die jongen kan op 30 komen en als hij vol overtuigd is dat hij hem raakte, snap ik de reactie wel. Het is puur de media hoe ze het formuleren. "Luuk de jong krijgt toch zijn zin". Huiliehuilie van voetbalzone.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan