Excelsior - PSV | Zaterdag 2 maart | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Prima pot van Mo en Sadilek, ook Bergwijn was weer scherp vandaag. Alleen de rechterkant van het team mag echt nog wel een stukje beter gaan lopen.
 
Ik zou Romero wel een keer willen zien, gewoon ter bevestiging dat hij (nog) bestaat.
Serieus....??? Dan moet Romero wel eerst helemaal fit zijn, een paar wedstrijden in Jong PSV in de basis starten en dan mag hij van mijn part in het hoofdelftal invallen voor 20 minuten wanneer PSV met 3-0 voorstaat....
 
Net de samenvatting gekeken. Ben benieuwd naar de uitleg waarom het geen pingel was in de eindfase. Voor de rest, 3 punten en door...
 
Serieus....??? Dan moet Romero wel eerst helemaal fit zijn, een paar wedstrijden in Jong PSV in de basis starten en dan mag hij van mijn part in het hoofdelftal invallen voor 20 minuten wanneer PSV met 3-0 voorstaat....
Ik vind hem er een beetje dik uit zien, maar dat kan ook zijn bouw zijn en misschien zag hij er altijd al zo uit. Zo te zien loopt hij 3 op 9 dus 1 goal per 3 wedstrijden voor Jong PSV. Na bijna een jaar voor PSV gespeeld te hebben? Mag je toch andere resultaten van hem verwachten, of is hij zo erg geteisterd door blessures?
 
Beetje saaie wedstrijd. Mooi 3 punten. Excelsior kon helemaal niks. PSV mist de scherpte voor het doel. Rosario, Dumfries, Lozano erg uit vorm. Viergever voetballend zwak. Angelino wel dreigend, maar slechte voorzet. Luuk werd weinig bereikt. Goed: Sadilek, Bergwijn, Ihattaren. Schwaab degelijk. Een werkelijk geweldige Zoet houdt weer eens de nul... (grapje). Excelsior was domweg te zwak. PSV zette wel goed druk steeds. En duidelijke penalty voor Lozano, maar trieste Makkelie geeft m weer eens niet en Mr. VAR was net koffie pakken.
Hier valt weinig tegen in te brengen. Exact hoe ik het beleefd heb in het stadion.
Nee, dat ben ik wel met je eens, hij wordt vaak onregelementair aangepakt. maar z'n vele schwalbes en idd het zeiken tegen de scheids, maakt dat hij nooit het voordeel van de twijfel krijgt. Dat is een feit, en ik kan me dat vanuit de scheidsrechters ook nog wel voorstellen
Vele schwalbes is wellicht overdreven, maar hoe zoekt soms wel te opzichtig. Ik had het idee - na de beelden bekeken te hebben - dat de gele kaart in de eerste helft terecht was.
Ik denk niet dat hij veel schwalbes maakt, maar dat hij de scheidsrechters vooral tegen heeft vanwege zijn vele gezeur en verongelijkt gedoe, ook al kan ik het dus wel begrijpen dat hij dat doet. Ik denk ook dat de negatieve media een rol speelt in de beslissingen van de scheidsrechters.

En hem geen penalty toekennen op basis van onbetwistbare VAR beelden duidt m.i. gewoon op een bias tegen Lozano; anders kun je het niet verklaren. Het kan gewoon echt niet dat de VAR de scheids daar niet voor terugroept, tenzij hij bevooroordeeld is. Ik vind ook dat daar wel een opmerking over mag worden gemaakt in de media.
Dat laatste is inderdaad onvoorstelbaar. Ik kan me nog voorstellen dat Makkelie hem niet geeft, maar de VAR er niks in ziet, snap ik niet.
Ik vermoedde dat Luuk naar 10 ging (zoals in 9 van de 10 wedstrijden) maar dat doet verder niet zo terzake. In mijn optiek los je het probleem niet op met dit soort wissels. Dat is de afgelopen weken wel duidelijk geworden. Als je als van Bommel daarin blijft volharden ben je onnozel. Er ligt een groot probleem op het middenveld en verdediging van PSV en dat is creativiteit. Een aanvaller op 10 die creatief is is wel wat anders dan een goede creatieve middenvelder die openingen en kansen creëert. Bergwijn is niet zo’n speler. Je maakt de afstand tussen aanval en de rest daarmee te groot. Je kon na die wissel toch ook zien dat PSV nog nauwelijks wat afdwong? Je bent toch als aanval afhankelijk wat je middenveld en defensie kunnen?! Anders kun je net zo goed met 11 aanvallers spelen.
Prima als jij het een goede wissel vindt, ik heb geen verbetering gezien na die wissel en dat lijkt me toch de bedoeling of niet? In zijn algemeenheid is het spel de laatste tijd ver onder de maat.
Ondanks dat Bergwijn best een creatieve speler is, is - zeker op dit moment - het blok Rosario/Hendrix/Sadilek te statisch dan wel zonder goede passing. Kan sultan Mo niet op een van die plekken met Pereiro ervoor?
 
Dumfries deed wederom pijn aan m'n ogen.
Rosario leek zich te herpakken, maar ik ben benieuwd wat Van Bommel doet als Hendrix terug is. Ik wil het middenveld wel eens zien met Ihattaren, Sadilek en Hendrix.
 
Ik heb helaas alleen de samenvatting kunnen zien. Wat ik begrijp is dat het spel niet sprankelend was, maar dat we ook geen moment in de problemen zijn gekomen. Dat is ook al wat waard na de afgelopen weken. ;)

Verder ben ik misschien de enige, maar ik vraag me af of die kaart voor Lozano wel terecht was. Volgens mij werd hij wel degelijk (licht) geraakt door die verdediger van Excelsior. Nou ja, laten we het er maar op houden dat hij het er zelf naar heeft gemaakt. Die schorsing komt ons natuurlijk ook niet slecht uit met NAC thuis op het programma. ;) Wel bizar dat de VAR niet ingreep bij dat tweede penaltymoment.
 
Prima overwinning...:HB:Penalty niet gekregen, Lozano kreeg een fikse duw. PSV had om de VARkens moeten vragen.
Wat waren ze negatief over Ihattaren bij Fox...:sick:
 
Dit dus. Maar Markje wilt liever met de jeugd werken. Lekker joh zo trainer, die je iedere keer eruit flikkert omdat je de makkelijkste bent en toch je bek niet opentrekt. Volkomen terecht dat Pereiro zijn contract niet wilt verlengen, zou ik ook niet doen met zo trainer. En de ander betaal je dus 8 miljoen voor, heeft betere cijfers dan Hendrix en Rosario bij elkaar, maar op basis van de wedstrijd tegen RKC voor de beker, en de eerste helft tegen AZ, wordt die nooit meer gebruikt.

Eigenwijze hufter. Leuk en aardig dat die een 17 jarige opstelt, maar er wordt nu ook teveel verwacht van hem, en dat kan ook negatief uitpakken. Sadilek wordt ook puur opgesteld omdat Markje hem kent uit zijn tijd bij O19.

Maar goed, het zal allemaal wel. 1-1.

Hoezo is Mark een eigenwijze hufter? Ik bedoel het maakt niet uit of Guti 1 euro gekost heeft of 100 miljoen, je moet als coach altijd de beste spelers opstellen, en Mark ziet de spelers op de training. Hij vind dat Sadilek en Ihattaren beter zijn dan Guti, en wie zijn wij om te zeggen dat hij ongelijk heeft? Ik bedoel zoveel speeltijd krijgen ze allemaal niet, en wij zien de training niet. Dus het is juist goed van Mark dat hij doet wat hij denkt dat het beste is, en ik kan niet zeggen dat Ihattaren en Sadilek slecht gespeeld hebben.

Weer Kwakman de ajacied in de studio

Kees Kwakman is voor FC Volendam. ;)
 
Prima overwinning...:HB:Penalty niet gekregen, Lozano kreeg een fikse duw. PSV had om de VARkens moeten vragen.
Wat waren ze negatief over Ihattaren bij Fox...:sick:
Hahahaha, serieus? Is dat met Perez? Ik moet altijd om hem lachen, oreert alsof hij zijn club (welke dan ook) 5x naar de CL overwinning heeft geholpen.

Er zijn maar hééél weinig analisten die iets zinvols te vertellen hebben. Nota bene wél een Ajacied: Daniël de Ridder. Helaas doet de NOS haar best om geen fatsoenlijke vragen te stellen, anders zou het nog interessant kunnen worden.
 
Ik heb helaas alleen de samenvatting kunnen zien. Wat ik begrijp is dat het spel niet sprankelend was, maar dat we ook geen moment in de problemen zijn gekomen. Dat is ook al wat waard na de afgelopen weken. ;)

Verder ben ik misschien de enige, maar ik vraag me af of die kaart voor Lozano wel terecht was. Volgens mij werd hij wel degelijk (licht) geraakt door die verdediger van Excelsior. Nou ja, laten we het er maar op houden dat hij het er zelf naar heeft gemaakt. Die schorsing komt ons natuurlijk ook niet slecht uit met NAC thuis op het programma. ;) Wel bizar dat de VAR niet ingreep bij dat tweede penaltymoment.

Je was niet de enige. Na alle herhalingen werd imo bevestigd wat ik al dacht in de wedstrijd, namelijk dat Lozano gewoon aangetikt werd op zijn linkervoet en daardoor uit balans raakte. Belachelijke kaart dus. Maar ja, wat kun je verwachten van een scheidsrechter die in een Ajax-pyjama slaapt en eerder dit seizoen ook de elleboog van Onana tegen de Jong als ‘theater’ bestempelde. Makkelie is gewoon een ordinaire pion die ingezet wordt om Ajax te helpen en PSV af te remmen. Buigen dat is een weekje rust voor Lozano prima. Kan hij even bezinnen en zich opladen voor 31 maart.
 
Je was niet de enige. Na alle herhalingen werd imo bevestigd wat ik al dacht in de wedstrijd, namelijk dat Lozano gewoon aangetikt werd op zijn linkervoet en daardoor uit balans raakte. Belachelijke kaart dus. Maar ja, wat kun je verwachten van een scheidsrechter die in een Ajax-pyjama slaapt en eerder dit seizoen ook de elleboog van Onana tegen de Jong als ‘theater’ bestempelde. Makkelie is gewoon een ordinaire pion die ingezet wordt om Ajax te helpen en PSV af te remmen. Buigen dat is een weekje rust voor Lozano prima. Kan hij even bezinnen en zich opladen voor 31 maart.
Dat denk ik ook weer niet. Dan hadden ze wel gewacht met die gele kaart tot de wedstrijd tegen VVV, omdat hij dan tegen Ajax was geschorst. ;)
 
Hoezo is Mark een eigenwijze hufter? Ik bedoel het maakt niet uit of Guti 1 euro gekost heeft of 100 miljoen, je moet als coach altijd de beste spelers opstellen, en Mark ziet de spelers op de training. Hij vind dat Sadilek en Ihattaren beter zijn dan Guti, en wie zijn wij om te zeggen dat hij ongelijk heeft? Ik bedoel zoveel speeltijd krijgen ze allemaal niet, en wij zien de training niet. Dus het is juist goed van Mark dat hij doet wat hij denkt dat het beste is, en ik kan niet zeggen dat Ihattaren en Sadilek slecht gespeeld hebben.



Kees Kwakman is voor FC Volendam. ;)
Volgens mij is Kwak man hiernaast ook Ajacied.
 
Hoezo is Mark een eigenwijze hufter? Ik bedoel het maakt niet uit of Guti 1 euro gekost heeft of 100 miljoen, je moet als coach altijd de beste spelers opstellen, en Mark ziet de spelers op de training. Hij vind dat Sadilek en Ihattaren beter zijn dan Guti, en wie zijn wij om te zeggen dat hij ongelijk heeft? Ik bedoel zoveel speeltijd krijgen ze allemaal niet, en wij zien de training niet. Dus het is juist goed van Mark dat hij doet wat hij denkt dat het beste is, en ik kan niet zeggen dat Ihattaren en Sadilek slecht gespeeld hebben.

Omdat ik het oneerlijk vind hoe er met Gutierrez wordt omgegaan. Zoals ik al zei. Guti wordt nooit meer gebruikt op basis van de wedstrijd tegen RKC voor de beker waar letterlijk iedereen door de ondergrens zakte, en de eerste helft tegen AZ. Terwijl een Hendrix, of een Rosario iedere week een onvoldoende mogen halen, en door Markje er nooit wordt uitgehaald. We praten wel over iemand die betere cijfers heeft dan Hendrix, Rosario, Ihattaran en Sadilek bij elkaar. Het is ook weer niet zo dat die er helemaal niks van kan. Ik had hem gisteren opgesteld op de plek van Hendrix, zodat je die jongen ook beetje het gevoel kan geven dat die er is. Nu op deze manier, laat je hem helemaal verrotten op de bank omdat Markje liever de jeugd de kans geeft. 8 miljoen gooi je op deze manier weg.

Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben voor jeugd. Maar je kan het wel erg gaan overdrijven. Tegen Excelsior heb je toch geen 2 verdedigende middenvelder's nodig? Kom op zeg. Pereiro en Gutierrez mochten gisteren zelfs niet invallen. Erg triest allemaal, maar wel Rigo in de 91e minuut erin brengen om ff wat tijd te rekken. Belachelijk.

Maar goed. Er is gisteren gewonnen, dus we kunnen nu weinig klagen. Maar ik blijf erbij dat er met Guti wel wat beter mag omgegaan. Maar Markje kennende stelt die volgende week Hendrix en Rosario weer op tegen de o zo gevreesde NAC.
 
Omdat ik het oneerlijk vind hoe er met Gutierrez wordt omgegaan. Zoals ik al zei. Guti wordt nooit meer gebruikt op basis van de wedstrijd tegen RKC voor de beker waar letterlijk iedereen door de ondergrens zakte, en de eerste helft tegen AZ. Terwijl een Hendrix, of een Rosario iedere week een onvoldoende mogen halen, en door Markje er nooit wordt uitgehaald. We praten wel over iemand die betere cijfers heeft dan Hendrix, Rosario, Ihattaran en Sadilek bij elkaar. Het is ook weer niet zo dat die er helemaal niks van kan. Ik had hem gisteren opgesteld op de plek van Hendrix, zodat je die jongen ook beetje het gevoel kan geven dat die er is. Nu op deze manier, laat je hem helemaal verrotten op de bank omdat Markje liever de jeugd de kans geeft. 8 miljoen gooi je op deze manier weg.

Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben voor jeugd. Maar je kan het wel erg gaan overdrijven. Tegen Excelsior heb je toch geen 2 verdedigende middenvelder's nodig? Kom op zeg. Pereiro en Gutierrez mochten gisteren zelfs niet invallen. Erg triest allemaal, maar wel Rigo in de 91e minuut erin brengen om ff wat tijd te rekken. Belachelijk.

Maar goed. Er is gisteren gewonnen, dus we kunnen nu weinig klagen. Maar ik blijf erbij dat er met Guti wel wat beter mag omgegaan. Maar Markje kennende stelt die volgende week Hendrix en Rosario weer op tegen de o zo gevreesde NAC.
Het is jouw aanname dat het op basis van die wedstrijden is. Dat kunnen wij niet weten volgens mij. Misschien is het gewoon nog niet het niveau wat onze eigenwijze hufter (come on...) nastreeft. Met alle respect, als je voorbij gestreefd wordt door 3 tieners, dan moet je volgens mij echt bij je zelf ten rade gaan hoor (in het geval van Guti).
 
Omdat ik het oneerlijk vind hoe er met Gutierrez wordt omgegaan. Zoals ik al zei. Guti wordt nooit meer gebruikt op basis van de wedstrijd tegen RKC voor de beker waar letterlijk iedereen door de ondergrens zakte, en de eerste helft tegen AZ. Terwijl een Hendrix, of een Rosario iedere week een onvoldoende mogen halen, en door Markje er nooit wordt uitgehaald. We praten wel over iemand die betere cijfers heeft dan Hendrix, Rosario, Ihattaran en Sadilek bij elkaar. Het is ook weer niet zo dat die er helemaal niks van kan. Ik had hem gisteren opgesteld op de plek van Hendrix, zodat je die jongen ook beetje het gevoel kan geven dat die er is. Nu op deze manier, laat je hem helemaal verrotten op de bank omdat Markje liever de jeugd de kans geeft. 8 miljoen gooi je op deze manier weg.

Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben voor jeugd. Maar je kan het wel erg gaan overdrijven. Tegen Excelsior heb je toch geen 2 verdedigende middenvelder's nodig? Kom op zeg. Pereiro en Gutierrez mochten gisteren zelfs niet invallen. Erg triest allemaal, maar wel Rigo in de 91e minuut erin brengen om ff wat tijd te rekken. Belachelijk.

Maar goed. Er is gisteren gewonnen, dus we kunnen nu weinig klagen. Maar ik blijf erbij dat er met Guti wel wat beter mag omgegaan. Maar Markje kennende stelt die volgende week Hendrix en Rosario weer op tegen de o zo gevreesde NAC.

Waaruit blijkt dat hij betere cijfers haalt? Hij heeft zoals je zegt nog weinig gespeeld en dus blijkt uit niks dat hij betere cijfers haalt.
En je tweede punt: dat hij 8 miljoen hierdoor weg gooit, dat is niet waar Mark naar moet kijken. Hij moet niet gaan denken 'ik stel Guti op omdat hij 8 miljoen heeft gekost.' Hij moet juist spelers opstellen waarmee hij denkt dat hij het beste resultaat kan halen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan