Excelsior - PSV | Zaterdag 2 maart | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee hoor, serieuze vraag. Maakt hem dat een minder goede analist?

Ik vind hem overigens waardeloos, maar dat heeft niets met zijn eventuele clubvoorkeuren te maken. ;)
I stand corrected in dat geval. Ik ben nog niet overtuigd door Kwakman als analist en dat heeft ook niet zo veel met zijn voorkeur te maken.
Had wel een klein beetje de ergernis dat hij al weer in een PSV wedstrijd zat. Nu is Vanenburg wel een oud PSVer, maar ook een ex Ajax speler en datzelfde geldt voor Perez. Echt vervelend vind ik het ook allemaal niet.
Uiteindelijk ben ik al tevreden als ik de wedstrijd kan zien.
 
I stand corrected in dat geval. Ik ben nog niet overtuigd door Kwakman als analist en dat heeft ook niet zo veel met zijn voorkeur te maken.
Had wel een klein beetje de ergernis dat hij al weer in een PSV wedstrijd zat. Nu is Vanenburg wel een oud PSVer, maar ook een ex Ajax speler en datzelfde geldt voor Perez. Echt vervelend vind ik het ook allemaal niet.
Uiteindelijk ben ik al tevreden als ik de wedstrijd kan zien.

Perez vind ik een van de betere analisten, die heeft echt een goede kijk op voetbal.
 
Makkelie die Ajax vaak bevoordeeld? :ROFL::ROFL::ROFL: Grapjas! Je bent de grootste complotdenker op dit forum en ziet alleen wat je wilt zien. Dat Makkelie Ajax vele malen vaker benadeeld dan bevoordeeld zie je blijkbaar niet. Maar dat komt doordat je alleen maar ziet wat je wilt zien.
Ik kan me anders een wedstrijd van jouw :SC: herrinneren in de Arena tegen FC Twente waarin de Tukkers behoorlijk genaaid werden door Makkelie. Hier wil je niet aan herinnerd worden ??? Twente was veel beter toen...:lol:
 
Poeh zeg! Makkelie heeft Ajax een keer bevoordeeld. Makkelie heeft Ajax vele malen meer benadeeld dan bevoordeeld en daar is geen enkele twijfel over mogelijk. Maar alle keren dat Makkelie Ajax benadeeld heeft ben je vergeten? En Makkelie is Feyenoord supporter, heeft zelfs een seizoenskaart gehad daar. Leg me eens uit waarom hij Ajax überhaupt dan bewust zou willen bevoordelen. (wat hij dan ook duidelijk dus niet doet)
Ok, kom eens met voorbeelden dan.
 
Utrecht thuis in 2012
Ado uit in 2012
Cambuur thuis in 2014
Utrecht uit in 2012
Utrecht uit in 2017

Dat is echt niet alles maar zijn zo uit mijn hoofd al een paar wedstrijden dat discutabele beslissingen van Makkelie in het nadeel van Ajax tot puntverlies leidde.

En nu de wedstrijden waarbij hij ervoor zorgde dat Ajax punten pakte of niet bestraft werd voor overduidelijke kaarten etc. ;)
5 keer in 9 jaar tijd valt best mee. Wel knap dat je dat nog van zo lang geleden onthouden hebt. Wij hebben het hier echt over dit en vorig seizoen. Alleen daarin al is PSV vaker benadeeld dan Ajax in 9 jaar :zien:
 
Heeft Der Muzikant al de cijfers vrij gegeven?
Der Muzikant is weer eens wat langzamer dan de bedoeling is. Namens alle forum-Egyptenaren mijn welgemeende excuus:

Zoet: 6. Kon dankzij de verdediging niks fout doen. Eerste slappe schotje op doel in de 85e minuut.

Dumfries: 4. Is het volledig kwijt. Ik snap hier niks van.
Schwaab: 7. Het cement en de leider in de verdediging.
Viergever: 6. Prima.
Angeliño: 6. Levert wel een assist af en verder niet in in de problemen, maar in ben wel klaar met hoeveel kansen hij verprutst door iedere keer zo een effectvoorzetje te geven in de handen van de keeper.

Rosario: 6. Las veel kritiek, maar ik vond hem prima spelen. Soms inderdaad iets slordig, maar zeker niet slecht op een volledig nieuw middenveld.
Sadilek: 8. Domme overtreding op het laatst, maar was voor mij de beste man van het veld. Een voetballende en felle Hendrix, laten staan aub.
Ihattaren: 6. Dit gaat een grote voetballer worden, dat zie je aan alles. Zijn manier van opendraaien, zijn visie, zijn touch. Heel mooi. Helaas leverde hij echt heel veel ballen in met zijn korte passes. Dat waren geen briljante risicovolle passes die weleens mis kunnen gaan, maar simpele balletjes in de voet. Wellicht toch het kunstgras?

Bergwijn: 7. Twee uitstekende goals natuurlijk en altijd dreigend. Niet z'n beste wedstrijd, maar wel belangrijk en beslissend. Tekenend voor zijn groei tot volwassen speler.
De Jong: 5. Dit was echt heel belabberd. Luuk hoeft niet te scoren om belangrijk te zijn, maar soms heeft hij van die dagen dat echt alles mislukt: struikelen over de bal, ballen niet vast kunnen houden, situaties te traag lezen, ballen inleveren etc. Dit was zo een dag.
Lozano: 6. Had gewoon een pingel moeten hebben. Altijd dreigend, helaas niet altijd even goed. Maar met zijn kwaliteiten en minpunten (bv een klein veld, kunstgras, weinig ruimte etc) toch een prima wedstrijd gespeeld.
 
Inderdaad...Dumfries is momenteel echt in een dip...al het gevaar moet de laatste wedstrijden komen van de kant van Angelino en als de tegenstanders dat doorhebben, dan wordt het spelen tegen PSV een stuk eenvoudiger...
 
Inderdaad...Dumfries is momenteel echt in een dip...al het gevaar moet de laatste wedstrijden komen van de kant van Angelino en als de tegenstanders dat doorhebben, dan wordt het spelen tegen PSV een stuk eenvoudiger...

Is er eigenlijk een alternatief mocht Dumfries echt door de ondergrens gaan of geblesseerd raken?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan