Hirving Lozano (A)

Misschien moet hij is gaan presteren. Hij laat sinds Guti er is vrij weinig meer zien.

Ach, hij draait dit jaar voor een buitenspeler prima statistieken. De media zijn echt aan het zoeken. Ik zie NB een heel suggestieve poll op Voetbalprimeur. Kunnen ze evengoed van De Ligt doen, die écht wel wat mannetjes heeft laten lopen dit jaar. Natuurlik is Lozano geen talent in de absolute buitencategorie - anders had PSV hem niet eens kunnen halen. Maar hij haalt met zijn snelheid en doelpunten heus de subtiop - en da's ook heel erg goed.
 
Dat is dan prima ... Dan blijft Lozano gewoon bij PSV.
Gaan we het alweer over geld hebben? :rolleyes: Ik zie liever goals en assists dan geld.
Ik geef er alleen maar mee aan dat het geen topper is.
 
Ach, hij draait dit jaar voor een buitenspeler prima statistieken. De media zijn echt aan het zoeken. Ik zie NB een heel suggestieve poll op Voetbalprimeur. Kunnen ze evengoed van De Ligt doen, die écht wel wat mannetjes heeft laten lopen dit jaar. Natuurlik is Lozano geen talent in de absolute buitencategorie - anders had PSV hem niet eens kunnen halen. Maar hij haalt met zijn snelheid en doelpunten heus de subtiop - en da's ook heel erg goed.

Bedoelde je die waarbij ze aan de PSV'ers van die site vroegen wat ze van Lozano vonden en dan "toevallig" de reacties eruit pikken van zogenaamde nuchtere PSV supporters die stellen dat hij overschat wordt? Mooie smeercampagne inderdaad; dat zul je ze zo niet zien doen over Ajax spelers.
 
Bedoelde je die waarbij ze aan de PSV'ers van die site vroegen wat ze van Lozano vonden en dan "toevallig" de reacties eruit pikken van zogenaamde nuchtere PSV supporters die stellen dat hij overschat wordt? Mooie smeercampagne inderdaad; dat zul je ze zo niet zien doen over Ajax spelers.
Als je dit in een ander land zou flikken, hadden ze er niet mee weggekomen. Een lastercampagne van jewelste.
 
Scorebordjournalistiek. Er gaat geen club meer dan 30 miljoen betalen voor Lozano, en dat is niet zomaar.
Als hij vanaf a.s. weekend veel gaat scoren dan gaat hij zeker 60M opleveren. Hij moet dan wel meer karakter gaan tonen en geldingsdrang etaleren. En PSV moet gewoon meer vragen dan dat ze in gedachten hebben.
 
Laatst bewerkt:
Als hij vanaf a.s. weekend veel gaat scoren dan gaat hij zeker 60M opleveren. Hij moet dan wel meer karakter gaan tonen en geldingsdrang etaleren. En PSV moet gewoon meer vragen dan dat ze in gedachten hebben.
Ik vind juist dat de geldingsdrang van Lozano hem soms in de weg zit. Van een gebrek aan inzet en wil kun je hem toch niet betichten? Alleen door de geldingsdrang kiest hij regelmatig de verkeerde oplossing of schiet hij veel te wild op goal.
 
Ik vind juist dat de geldingsdrang van Lozano hem soms in de weg zit. Van een gebrek aan inzet en wil kun je hem toch niet betichten? Alleen door de geldingsdrang kiest hij regelmatig de verkeerde oplossing of schiet hij veel te wild op goal.
Mee eens, misschien wil hij zich graag bewijzen. Als hij de rust terug in zijn spel vindt komt zijn wereldklasse weer naar boven.
 
Scorebordjournalistiek. Er gaat geen club meer dan 30 miljoen betalen voor Lozano, en dat is niet zomaar.

Inderdaad niet zomaar, dat is omdat de media zoekt en negativiteit spuit, waarna zelfs PSV'ers erin meegaan, het zich verspreid naar buitenlandse media die de artikelen vertalen en veel lagere transferbedragen in hun verzonnen tabloidstukjes opnemen waardoor er geen transfergekte ontstaat zoals rondom Frenkie en De Ligt. Stel je de internationale media-artikelen eens voor als Frenkie de speler was die in de CL-groepsfase de meeste overtredingen had tegen gekregen, nog meer dan Neymar. Dan was het geen 75, maar 100 miljoen geweest. Lozano wordt echter een duikelaar n.a.v. zo'n statistiek...

Ach, hij draait dit jaar voor een buitenspeler prima statistieken. De media zijn echt aan het zoeken. Ik zie NB een heel suggestieve poll op Voetbalprimeur. Kunnen ze evengoed van De Ligt doen, die écht wel wat mannetjes heeft laten lopen dit jaar. Natuurlik is Lozano geen talent in de absolute buitencategorie - anders had PSV hem niet eens kunnen halen. Maar hij haalt met zijn snelheid en doelpunten heus de subtiop - en da's ook heel erg goed.

Eens. En of iemand als Frenkie de absolute top haalt i.p.v. de subtop moeten we ook nog maar zien. Ik ben erg gecharmeerd van hem, maar we hebben het wel over Barcelona. Daar zit ook iemand als Coutinho meer op de bank dan dat 'ie basis speelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan