Hirving Lozano (A)

Lozano is een speler die graag in de ruimte wil worden aangespeeld. Een goede één-twee lukt nog wel, maar in de kleine ruimte vind ik hem erg rommelig en gehaast, met balverlies tot gevolg. De grootste winst zit 'm voor hem in zijn startsnelheid, niet zozeer in zijn handelingssnelheid.

Denk je dat die zich daar nog gaat ontwikkelen zodat die de top aan kan?
 
Denk je dat die zich daar nog gaat ontwikkelen zodat die de top aan kan?

Ik denk het uiteindelijk wel. Hij is nog steeds erg jong, en als je ziet dat ook dit soort grote clubs (met dus hele goede verdedigers) veel overtredingen nodig hebben om hem af te stoppen.. Ook grote clubs spelen echt niet allemaal meer op puur balbezit en passing, zie een Liverpool met hoge pressing en snelle counters waar felle wingers als Salah en Mané de show stelen. Een tiki-taka ploeg past duidelijk niet bij hem, maar dat hoeft geen obstakel te zijn om in de top te kunnen slagen.
 
Denk je dat die zich daar nog gaat ontwikkelen zodat die de top aan kan?
Iedereen kan zich ontwikkelen, dus daar ben ik niet zo bang voor. Waar zijn plafond ligt durf ik niet te voorspellen.
Ik denk dat hij om zich te ontwikkelen meer en betere tegenstand moet krijgen. Ergo, een transfer naar een grotere competitie.
Het Wijnaldumscenario lijkt me een slimme zet.
 
Ook andere spelers om je heen kan helpen. Als je voor een type Iniesta voetbalt krijg je veel meer fijne ballen om een actie mee te maken dan als je met een Hendrix op het middenveld speelt.

Maar er zijn wel een aantal top clubs die het counteren beheersen. Denk aan Chelsea die dat een aantal jaren uitvoerde in de CHL. Dus misschien is zo een club wel beter dan en Barca wat de meeste tijd op de helft van de tegenstander speelt in de kleine ruimtes. Maar op dit moment zou een Spurs, Arsenal oid misschien wel beter zijn dan een Real, City, of Barca.
 
Ben het alleen niet eens met dat hij 'bijna iedere week uitblinkt'.
Klopt, daar kan hij nog groeien. Wedstrijd als gisteren zou hij toch ook gewoon z'n doelpunt moeten kunnen meepikken. Daar staat tegenover dat hij wel weer de rust en volwassenheid heeft om wel wéér een assist te hebben gegeven.
 
Dit zegt wel dat Lozano dreigend is: volgens Voetbalzone zijn op Neymar na de meeste overtreding tot nu toe op Lozano geweest in de Champions League.
 
Dit zegt wel dat Lozano dreigend is: volgens Voetbalzone zijn op Neymar na de meeste overtreding tot nu toe op Lozano geweest in de Champions League.
Zoals op de vorige pagina al bovenaan gemeld stond ;) Weet niet of in 1 adem genoemd worden met Neymar nou zo positief is...
 
Kwam dit artikel tegen. Geen idee hoe betrouwbaar het is. Beweert dat Real Lozano snel wil halen.

Bron

Het artikel spreekt over een Spaanse bron, snel Googlen (en google translate) laten zien dat dat artikel wel bestaat. Het is mij alleen niet duidelijk of dit een gevalletje is van "een onbetrouwbare bron neemt een onbetrouwbare bron over" of iets anders
 
Laatst bewerkt:
Kwam dit artikel tegen. Geen idee hoe betrouwbaar het is. Beweert dat Real Lozano snel wil halen.

Bron

Het artikel spreekt over een Spaanse bron, snel Googlen (en google translate) laten zien dat dat artikel wel bestaat. Het is mij alleen niet duidelijk of dit een gevalletje is van "een onbetrouwbare bron neemt een onbetrouwbare bron over" of iets anders

Corre prisa, haast geboden dus.
Dortmund, Beieren, Man utd, Arsenal en Liverpool zitten allemaal op het vinkentouw.
Lozano, een speler van 50 kilo, oftewel € 50 mln.

Waar of niet waar: zo kan het ook, Brands!
 
Laatst bewerkt:
En als PSV zelf ook met een statement koopt als “Lozano is voor dit soort bedragen sowieso niet te koop”, dan kan het heel snel richting de 60-70 miljoen gaan.
Ik had eigenlijk ook al gehoopt dat Gerbrands na die walgelijke uitspraken van die Judas in de VI, al had geroepen dat de bedragen die Brands noemde “totaal respectloos” zijn en dat PSV zelf aan hele andere bedragen denkt die Everton sowieso niet KAN betalen!
 
En als PSV zelf ook met een statement koopt als “Lozano is voor dit soort bedragen sowieso niet te koop”, dan kan het heel snel richting de 60-70 miljoen gaan.
Ik had eigenlijk ook al gehoopt dat Gerbrands na die walgelijke uitspraken van die Judas in de VI, al had geroepen dat de bedragen die Brands noemde “totaal respectloos” zijn en dat PSV zelf aan hele andere bedragen denkt die Everton sowieso niet KAN betalen!
En dat zo'n club als Everton niet eens een tussenstation voor Lozano is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan