-040-
Bondscoach
Er moet ook ruimte blijven voor toekomstdromen he!
Die stonden er in München ook: op de afdeling Classics een S-klasse cabriolet uit 1970 in puike staat Moest je wel meer dan 4 ton meenemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Er moet ook ruimte blijven voor toekomstdromen he!
realistische vooruitzicht van het forenzenleven
Ja, de auto en de sportschool kan je dan overslaanOp fietsafstand van je werk gaan wonen? Scheelt een hoop geld.
Dat zou wel ideaal zijn, maar de kans dat mijn vrouw en ik allebei op fietsafstand iets vinden, is klein.Op fietsafstand van je werk gaan wonen? Scheelt een hoop geld.
Andere opties dan die twee kan ik met mijn beperkte kennis ook niet verzinnen.
Houdt dat geluid aan wanneer de motor is gestopt? In dat geval kan het ook zijn dat je vrouw (on)gewoon veel geluid maakt.Sjieke wagen -040-
CNG MrKrateos mijn vrouw rijdt sinds een jaar of 2 een 107. Dat gaat vooralsnog prima. Maar de motor maakt wel veel geluid.
Houdt dat geluid aan wanneer de motor is gestopt? In dat geval kan het ook zijn dat je vrouw (on)gewoon veel geluid maakt.
Geeft niks.U heer Bacchus, u bent op dreef! Hardop gelachen om beide posts in 'auto's'.
Hahaha, valt mee......Houdt dat geluid aan wanneer de motor is gestopt? In dat geval kan het ook zijn dat je vrouw (on)gewoon veel geluid maakt.
Mij. Moeder rijdt een 106, prima wagentje voor in de stad. Maar die heeft geen begrenzer nodig. Op de snelweg hoe ik het altijd maar op 100 km/uur. Als je sneller rijdt wordt je toch een beetje debiel van het lawaai.Sjieke wagen -040-
CNG MrKrateos mijn vrouw rijdt sinds een jaar of 2 een 107. Dat gaat vooralsnog prima. Maar de motor maakt wel veel geluid.
Ja, de auto en de sportschool kan je dan overslaan
Dat zou wel ideaal zijn, maar de kans dat mijn vrouw en ik allebei op fietsafstand iets vinden, is klein.
Zij heeft nu iets op fiets (loop) afstand, maar het is goed mogelijk dat ze ook op 60 kilometer afstand wordt geplaatst (matige treinverbinding, wat overigens nog bijna net zo duur is). Dus de kans dat we allebei blijvend op fietsafstand iets vinden, is gering. Al met al is het forenzen wel realistisch.Klopt, alleen voor grote afstanden stond de auto voor de deur.
En je vrouw woont wel op fietsafstand?
Ah, t klimaat mag niks kosten kijk even na hoe de reiskostenvergoeding is, bij mijn werkgever is ov altijd 100%, autoverkeer slechts tot 50km woon-werk per dag.Zij heeft nu iets op fiets (loop) afstand, maar het is goed mogelijk dat ze ook op 60 kilometer afstand wordt geplaatst (matige treinverbinding, wat overigens nog bijna net zo duur is). Dus de kans dat we allebei blijvend op fietsafstand iets vinden, is gering. Al met al is het forenzen wel realistisch.
Haha begin nou niet over klimaat, want dan krijgen we een andere discussie (die ik graag aanga, maar dan even in het juiste topic).Ah, t klimaat mag niks kosten kijk even na hoe de reiskostenvergoeding is, bij mijn werkgever is ov altijd 100%, autoverkeer slechts tot 50km woon-werk per dag.
Kon het ook wel weten, u gaat niet over 1 nachts ijs. En inderdaad, Groningen is geen (periferie van) Utrecht. Het idee dat hippe ontwerpers hebben, dat iedereen overgaat op de deelauto ed. geeft vooral aan dat deze groep weinig tot niet buiten de randstad komt.Haha begin nou niet over klimaat, want dan krijgen we een andere discussie (die ik graag aanga, maar dan even in het juiste topic).
Bij haar werkgever niet, hebben we natuurlijk al uitgezocht. Maar het blijft een optelsom he, werk, familie, gemak, en nog een paar aspecten. En nogmaals: vanuit Groningen moet je vaak veel kilometers afleggen, en zijn treinverbindingen niet super. Richting Drenthe (langs A28) hebben we er 1, maar langs de A7 niet. Daar gaat wel een hele hoop werkverkeer heen, en tenzij je via Leeuwarden en allemaal bussen gaat, is het gewoon niet echt realistisch.
Daarnaast is het ook een kwestie van toekomstbeeld. Ik zie de toekomst niet echt voor mij zonder auto's, ik denk dat men een auto wil blijven hebben. Inderdaad in de randstad misschien minder, maar overall wil men de mogelijkheid hebben om ergens heen te gaan, wanneer ze willen. Ik zie dus ook eerder een volledige elektrische (i.e. waterstof) maatschappij voor mij, dat iedereen elektrisch rijdt. Het OV heb ik wat dat betreft ook minder geloof/hoop voor (en al helemaal minder liefde, haha).Kon het ook wel weten, u gaat niet over 1 nachts ijs. En inderdaad, Groningen is geen (periferie van) Utrecht. Het idee dat hippe ontwerpers hebben, dat iedereen overgaat op de deelauto ed. geeft vooral aan dat deze groep weinig tot niet buiten de randstad komt.
Mensen in de Randstad hebben ook wel eens familie in Groningen ik verwacht zelf ook niet dat het zo'n vaart gaat lopen met het auto-minderen. Waterstof ben ik ook voorstander voor, tanken gaat sneller dan bij elecktrisch. Daarbij de levensduur van de accu's in electrische auto's is nog wel iets wat mij zorgen baart. Tevens leveren de electrische auto's een nieuw veiligheidsprobleem op, bij brand is het niet zo makkelijk te blussen, in o.a. Den Haag hebben ze daar een dompelbak voor aangeschaft bron zie dat maar eens te doen met een vrachtwagen, grotere bak nodig, en de bijbehorende kraan is ook en uitdaging. Hoop dat de waterstofproeven in Groningen goed gaan verlopen en dat de autoproducenten ook hier sterker op gaan inzetten. (maar nu gaan we wel sterk off-topic).Daarnaast is het ook een kwestie van toekomstbeeld. Ik zie de toekomst niet echt voor mij zonder auto's, ik denk dat men een auto wil blijven hebben. Inderdaad in de randstad misschien minder, maar overall wil men de mogelijkheid hebben om ergens heen te gaan, wanneer ze willen. Ik zie dus ook eerder een volledige elektrische (i.e. waterstof) maatschappij voor mij, dat iedereen elektrisch rijdt. Het OV heb ik wat dat betreft ook minder geloof/hoop voor (en al helemaal minder liefde, haha).
Vrachtwagens zullen denk ik nooit elektrisch rijden. Veels te zwaar.Mensen in de Randstad hebben ook wel eens familie in Groningen ik verwacht zelf ook niet dat het zo'n vaart gaat lopen met het auto-minderen. Waterstof ben ik ook voorstander voor, tanken gaat sneller dan bij elecktrisch. Daarbij de levensduur van de accu's in electrische auto's is nog wel iets wat mij zorgen baart. Tevens leveren de electrische auto's een nieuw veiligheidsprobleem op, bij brand is het niet zo makkelijk te blussen, in o.a. Den Haag hebben ze daar een dompelbak voor aangeschaft bron zie dat maar eens te doen met een vrachtwagen, grotere bak nodig, en de bijbehorende kraan is ook en uitdaging. Hoop dat de waterstofproeven in Groningen goed gaan verlopen en dat de autoproducenten ook hier sterker op gaan inzetten. (maar nu gaan we wel sterk off-topic).