PSV - FC Barcelona | Woensdag 28 november | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als ik Guti zag invallen vraag ik me toch af waarom Hendrix er nog in staat.

Ik ook. Totaal geen fan van Hendrix, maar die jongen staat er ook puur in omdat het een 'jeugdspeler' is. Speelde wederom met vuur met een gele kaart op zak.

Guti valt in, en meteen gaat het tempo drie keer omhoog.

En verder tja. Weer de complimenten, maar weer verloren. Barca kwam precies waar ze voor kwamen. Die gaan met een grote glimlach terug naar Spanje. Messi heeft zijn goaltje ook weer meegepakt.

Jammer, jammer. Net zoals Inter thuis en Tottenham uit, was ook hier een resultaat mogelijk. Maar drie keer verlies je met 2-1. Doodzonde.
 
Even een kleine ode....Ik weet dat in de media nu het idee zal zijn dat Ajax de gouden tijd van weleer doet herleven - en niet onterecht, met echt mooie spelers. Maar geef mij maar dit PSV. Een prachtige combinatie van vechtlust en techniek. Veel snelheid, passie... Mooi hoog spel, deze pot, vroeg storen - achterin zat het gewoon dicht. Gewoon top.
 
Spurs ook voor. We zijn klaar. Hopen dat de Ajax niet teveel verder uit zal lopen financieel..

Kwestie van kampioen worden. Moet Ajax weer 3 voorrondes spelen. Zal toch niet altijd goed gaan? Ze zullen veel geld ontvangen deze zomer. Psv zal ook wel wat centjes ontvangen, maar wat komt er allemaal voor terug bij Ajax? Kan nooit beter dan de ligt, de jong en ziyech denk ik.
 
Tja, stomme keuzes van PSV.....dit had gewoon 3-2 moeten zijn als eindstand.....maar goed, als PSV precies zo gedreven aanstaande zondag tegen Feyenoord speelt, dan moet een overwinning voor PSV redelijk eenvoudig te doen zijn....wat dat betreft kwam deze wedstrijd tegen Barcelona op het juiste moment als een goede sparring tegen een wereldclub....maar dan moeten we zondag wel veel preciezer passen en de kansen ook direct en zuiver afmaken, ipv dat getreuzel en foute keuzes voor het doel van de tegenstander.....
Dat precieze passen ligt ook aan het tempo van de wedstrijd en hoeveel tijd je krijgt van de tegenstander. Je zal zien dat Feyenoord 3 tempos lager speelt en dat onze spelers hun veters even kunnen strikken nadat ze de bal hebben aangenomen en dan nog gewoon de bal het doel in kunnen lopen. Het probleem zal zijn dat we dit waarschijnlijk niet op kunnen brengen tegen fey.
 
Even een kleine ode....Ik weet dat in de media nu het idee zal zijn dat Ajax de gouden tijd van weleer doet herleven - en niet onterecht, met echt mooie spelers. Maar geef mij maar dit PSV. Een prachtige combinatie van vechtlust en techniek. Veel snelheid, passie... Mooi hoog spel, deze pot, vroeg storen - achterin zat het gewoon dicht. Gewoon top.
Met als aanvoerders avn de vechtlust Luuk, Denzel, Angelino en Chucky
 
Leuke pot en met vrouwe Fortuna meer aan onze kant hadden we gewonnen.
Hendrix,Pereiro en Zoet als enige zwak.

Zoet was heel zwak inderdaad. Zo'n slechte spelhervattingen ook telkens. Had zelfs een uittrap die nog op eigen helft over de zijlijn ging, komop zeg, da's echt waardeloos.

Dat precieze passen ligt ook aan het tempo van de wedstrijd en hoeveel tijd je krijgt van de tegenstander. Je zal zien dat Feyenoord 3 tempos lager speelt en dat onze spelers hun veters even kunnen strikken nadat ze de bal hebben aangenomen en dan nog gewoon de bal het doel in kunnen lopen. Het probleem zal zijn dat we dit waarschijnlijk niet op kunnen brengen tegen fey.

Nu ze weten dat ze europees klaar zijn lijkt me dat ze dit juist wel op kunnen brengen, want kampioen worden is nu het enige wat er is overgebleven voor PSV, en dat is toch erg triest.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik hoop dat Mark nu wel ingezien heeft dat Guti dit PSV meer te bieden heeft dan Hendrix en dat Guti aanstaande zondag in de basis start...en Malen in de 70ste minuut inbrengen voor Pereiro...
 
Goede wissels maar veel te laat allemaal... Als je ziet hoeveel voetbal Guti al brengt en hoe dreigend het allemaal wordt met Malen... Hendrix had al vanaf tweede helft er af gemoeten. Brengt in dit soort wedstrijden niets extra’s. Waar wachtte MvB eigenlijk op? Wilde hij niet verliezen? Ik vind het allemaal zo voorspelbaar wat hij doet. Kom een keer ook verrassend uit de hoek en neem ook eens risico.
En ik snap niet dat de tandem Bergwijn Dumfries niet bij psv wordt voortgezet. En dan Lozano naar links, waar hij hoort te spelen.
Bergwijn heb ik trouwens ook niet echt gezien.
Maar goed positief is dat Maxi eindelijk aan het spelen toe kwam.
En Luuk blijft onze absolute leider.
 
Lozano zal wel weggaan, wellicht Pereiro, als er iemand wat vor wil geven. Dan hebben we idd het team van volgend jaar gezien, denk ik. Guti voopr Pereiro en Malen/Maxi voor Lozano. Dan gaan we er niet echt op achteruit (overigens ook niet vooruit).
Dat is al heel wat voor een Eredivisiekampioen these days.
 
Toen Guti in de ploeg kwam ging het niveau bij PSV direct zichtbaar omhoog. Dat smaakt bij mij dan toch behoorlijk zuur hoor, dat een speler die duidelijk beter is dan de speler die hem op de bank houdt zo weinig minuten mag maken en al zo lang op de bank wordt gehouden onder de kulsmoesvan "hij moet wennen".
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan