PSV - RKC Waalwijk | Dinsdag 30 oktober | Eindstand: 2-3 n.v. (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Van Bommel vond niet dat hij een verkeerde opstelling had gemaakt. ,,Nee, dit was geen gok. Ik had gewoon meer van deze spelers verwacht. Verder heb ik hier geen verklaring voor.''

:unsure: Is het dan een inschattingsfout, een onderschattingsfout of een overschattingsfout? :confused:
Of wellicht toch een gok die helemaal verkeerd uitpakt? :oops: :mad:
 
Die blunders kamen niet zozeer door een gebrek aan motivatie, maar door een gebrek aan kwaliteit. Net als zijn ploeggenoten kon deze sluitpost er namelijk niet veel van. Des te gênanter dat je er zo af gaat.

En PSV speelt het klaar om op zo'n keeper buiten de 2 goals in 120 minuten + extra tijd slecht 1 hele keer de bal op goal te schieten.
Over gebrek aan kwaliteit gesproken :zien: :FP: :cry:
 
Van Bommel vond niet dat hij een verkeerde opstelling had gemaakt. ,,Nee, dit was geen gok. Ik had gewoon meer van deze spelers verwacht. Verder heb ik hier geen verklaring voor.''

:unsure: Is het dan een inschattingsfout, een onderschattingsfout of een overschattingsfout? :confused:
Of wellicht toch een gok die helemaal verkeerd uitpakt? :oops::mad:
Het komt geen seconde bij Bommel op dat die klojo's er zo met de pet naar gooien. Hij is zelf namelijk wél 100% professional. Hij ging als speler áltijd voluit. Dat de jongens van gisteren hun kans niet grepen bestáát in zijn hoofd helemaal niet. En daar heb ik dan wel weer begrip voor, net zoals de meesten hier. Niemand snapt waarom ze gisteren weigerden te voetballen en niemand had dit gedrag(!) op voorhand voorspeld. Dus het is makkelijk met stront gooien achteraf.
 
Ben het op zich niet oneens met je. Ik vind alleen dat de trainer met zijn opstelling er zelf voor heeft gezorgd dat de spelers net als hij dachten dat dit effe te doen was. Als hij was begonnen met minimaal 5 basis spelers en de rest aangevuld met een Ramselaar, Isimat, De Room, Mauro en dan nog 2 spelers die nog nooit gelijk in de basis waren begonnen, dan had hij indirect laten weten aan zijn groep dat ie deze wedstrijd erg serieus neemt. Maar 11 andere spelers het veld insturen?? Je geeft daarmee aan dat dit niet zo belangrijk is voor je PLUS dat je tegen de tegenstander zegt dat je hen niet echt als een serieuze tegenstander ziet en je ze daarmee nog gemotiveerder maakt. Dommer dan dit kan je het niet doen.
En hij moet misschien samen met zijn schoonvader zich achter hun oren krabben met het binnen halen van stel Australische amateurs die er werkelijk niets van kunnen. Die zouden het misschien nog redden bij Emmen of zo. Maar Bommel haalt ze wel naar PSV....
Ja ik was volgensmij wel vergeten te zeggen dat de trainer eindverantwordelijk is natuurlijk voor zijn keuzes. Dus daar ben ik het ook met je eens dat je uiteindelijk met keuzes van MvB hierbij kritisch moet zijn.

Ja mee eens ook qua aankopen, met name Behich lijkt vreemd gehaald. Ik gok dat het Poulsen is want kende hem niet maar hoorde ook niet zulke erge verhalen. Sainsbury faalde gisteren maar is nog wel een prima (gratis) back up. Naast een goede rb/lb en een degelijke cv dan is die wel bruikbaar. Niet goed maar bruikbaar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het komt geen seconde bij Bommel op dat die klojo's er zo met de pet naar gooien. Hij is zelf namelijk wél 100% professional. Hij ging als speler áltijd voluit. Dat de jongens van gisteren hun kans niet grepen bestáát in zijn hoofd helemaal niet. En daar heb ik dan wel weer begrip voor, net zoals de meesten hier. Niemand snapt waarom ze gisteren weigerden te voetballen en niemand had dit gedrag(!) op voorhand voorspeld. Dus het is makkelijk met stront gooien achteraf.

Het is niet alleen achteraf. Vooraf werd hier al voor gevreesd en gewaarschuwd.
 
Van Bommel vond niet dat hij een verkeerde opstelling had gemaakt. ,,Nee, dit was geen gok. Ik had gewoon meer van deze spelers verwacht. Verder heb ik hier geen verklaring voor.''

:unsure: Is het dan een inschattingsfout, een onderschattingsfout of een overschattingsfout? :confused:
Of wellicht toch een gok die helemaal verkeerd uitpakt? :oops::mad:
Ik vind dit wel een prima uitleg. Heb interview niet gezien dus ik baseer me even op jou quote. Kijk MvB heeft deze opstelling natuurlijk niet als gok bedacht. Forum analysten zagen dit als gok, en daarin ook terecht. Zeker achteraf. Maar MvB zette 11 spelers neer. Dan zegt hij erna dat hij niet verwacht en geen verklaring voor heeft. Kennelijk de dagen voor deze wedstrijd waren er op de trainingen, waar ik aan neem dat er partij vorm was en deze spelers samen speelde, geen aanleiding tot verontrusting bij MvB. De wedstrijd begon ook met 1 - 0. En dacht dat de eerste 10 min zelfs goed zijn. Dat ik even dacht, ow als hier het A-elftal stond was zielig want dan stond RKC nu al 5-0 achter (I WAS WRONG) maar RKC herpakte zich ongeloofelijk goed en liet zich niet kisten door de fouten van de keeper. Ze gooide strijd erin en plots werden ze de betere. Terwijl PSV B echt niks meer van passie en strijd liet zien op een enkeling na. Dus dan snap ik de uitleg wel. Als hij zegt, ja dit was een gok. Dan had hij beter weg gekund haha. Ik wil geen gokkende coach maar eentje met visie. Nadeel van een beginnende coach met visie dat je soms op de harde manier leert dat je fout zit.

Denk combinatie, inschattingsfout en overschatting van het samenspel van zijn team. Super zuur en nog werk aan de winkel. Hopelijk nemen ze tegen Vitesse revenge. Ben ook benieuwd wat Jong PSV doet tegen RKC.
 
Ik vind dit wel een prima uitleg. Heb interview niet gezien dus ik baseer me even op jou quote. Kijk MvB heeft deze opstelling natuurlijk niet als gok bedacht. Forum analysten zagen dit als gok, en daarin ook terecht. Zeker achteraf. Maar MvB zette 11 spelers neer. Dan zegt hij erna dat hij niet verwacht en geen verklaring voor heeft. Kennelijk de dagen voor deze wedstrijd waren er op de trainingen, waar ik aan neem dat er partij vorm was en deze spelers samen speelde, geen aanleiding tot verontrusting bij MvB. De wedstrijd begon ook met 1 - 0. En dacht dat de eerste 10 min zelfs goed zijn. Dat ik even dacht, ow als hier het A-elftal stond was zielig want dan stond RKC nu al 5-0 achter (I WAS WRONG) maar RKC herpakte zich ongeloofelijk goed en liet zich niet kisten door de fouten van de keeper. Ze gooide strijd erin en plots werden ze de betere. Terwijl PSV B echt niks meer van passie en strijd liet zien op een enkeling na. Dus dan snap ik de uitleg wel. Als hij zegt, ja dit was een gok. Dan had hij beter weg gekund haha. Ik wil geen gokkende coach maar eentje met visie. Nadeel van een beginnende coach met visie dat je soms op de harde manier leert dat je fout zit.

Denk combinatie, inschattingsfout en overschatting van het samenspel van zijn team. Super zuur en nog werk aan de winkel. Hopelijk nemen ze tegen Vitesse revenge. Ben ook benieuwd wat Jong PSV doet tegen RKC.

Wat Jong PSV doet tegen RKC interesseert me geen reet. Dat is een totaal onbelangrijke wedstrijd.
 
Ja dan kijk je toch niet hè?!

Nee grapje snap ik. Maar ik ben benieuwd of Jong PSV dadelijk RKC wegtikt met 3-0 of dat RKC wint. Eerste scenario zou toch ergens pijnlijk ironisch zijn voor dit elftal.

9 november kun je op het puntje van je stoel gaan zitten.
 
Bommel weet nu ook dat zijn eigen aankopen Behic en Sainsbury geen **** voorstellen. Heeft stelletje amateurs uit Australië hier naar toe gehaald voor meer dan 4,5 ton per jaar (van buiten de EU). Wat een schande dat zulke spelers in het shirt van PSV mogen spelen.
Tsja, ik vond het al zo gek: die Sainsbury is mij nooit bijzonder opgevallen, die zou dan wel een heel erge progressie hebben geboekt in die beperkte tijd dat hij niet meer in Nederland speelde :speechless:
 
Ik hoop dat het stug volhouden van MvB dat het een goed idee was alleen maar een toneelstukje voor de buitenwereld is en dat hij intern wel een Mea Vulva'tje gedaan heeft. Anders hebben we een groot probleem.

Met Isimat en Ramselaar hebben we ook een groot probleem: die willen zo nadrukkelijk niet meer in Eindhoven zijn dat we er niet op kunnen vertrouwen dat ze hun best doen als ze in het veld komen. Wat mij betreft gratis wegdoen in de winterstop.

Een Mea wat???? :lmao:
Bewussie of autocorrect?
 
Volgens mij hadden we beter met de volgende opstelling kunnen komen tegen RKC:

De Bondscoach

Mikasa - Quagmire - Bacchus - Willeminter
Penalty - IPF - Fleur
Ralf Edstrøm - TotalBB - Razinho

Coach: Bouterbaas

Al blijft n knipoogkroaat in de verdediging n risiko.. :p
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens mij hadden we beter met de volgende opstelling kunnen komen tegen RKC:

De Bondscoach

Mikasa - Quagmire - Bacchus - Willeminter
Penalty - IPF - Fleur
Ralf Edstrøm - Penalty - Razinho

Coach: Bouterbaas

Al blijft n knipoogkroaat in de verdediging n risiko.. :p
Slechter hadden ze het vast niet gedaan. Al was het maar omdat ze zwaar zouden zijn onderschat door RKC. Ik zou alleen niet met twee Penalty's spelen.
 
Slechter hadden ze het vast niet gedaan. Al was het maar omdat ze zwaar zouden zijn onderschat door RKC. Ik zou alleen niet met twee Penalty's spelen.
Thanks, hersteld. We willen natuurlijk niet de KNVB in de kaart spelen door n strafbare opstelling te gsbruiken. Omdat je zo begaan bent mag jij in de spits. ;)
 
Dq1GkgTWoAIzP6U.jpg


De spelers die gisteren gespeeld en gefaald hebben de rest van het seizoen voor dit doek laten trainen.
 
Eens. Het lijkt me beter dat als het blijkbaar toch nodig is om een aantal spelers hier en daar rust te geven (anders zou je ze ook gisteren opstellen) en je de behoefte hebt om een aantal reserves kansen te geven, dit meer flexibel te doen over meerdere wedstrijden, in plaats van allemaal in één keer voor de beker. Wat nu dus ook niet meer kan... Dus gooi er na een zware Europese wedstrijd eens twee andere jongens in, zodat een tweetal basisspelers rust kunnen pakken. Dan had je automatisch in een wedstrijd als die van gisteren ook een aantal basiskrachten die in de afgelopen weken al een keer rust hebben gepakt kunnen laten staan.

Mooi verwoord.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan