PSV - RKC Waalwijk | Dinsdag 30 oktober | Eindstand: 2-3 n.v. (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Thanks, hersteld. We willen natuurlijk niet de KNVB in de kaart spelen door n strafbare opstelling te gsbruiken. Omdat je zo begaan bent mag jij in de spits. ;)
Ik kom eigenlijk het beste tot mijn recht als linksbuiten, maar op dit niveau moet een spitspositie ook lukken. ;)
 
Volgens mij hadden we beter met de volgende opstelling kunnen komen tegen RKC:

De Bondscoach

Mikasa - Quagmire - Bacchus - Willeminter
Penalty - IPF - Fleur
Ralf Edstrøm - TotalBB - Razinho

Coach: Bouterbaas

Al blijft n knipoogkroaat in de verdediging n risiko.. :p
Dikke doei. Ik moet áltijd spelen.
 
Volgens mij hadden we beter met de volgende opstelling kunnen komen tegen RKC:

De Bondscoach

Mikasa - Quagmire - Bacchus - Willeminter
Penalty - IPF - Fleur
Ralf Edstrøm - TotalBB - Razinho

Coach: Bouterbaas

Al blijft n knipoogkroaat in de verdediging n risiko.. :p
Ben ik niet eens goed genoeg voor het forumelftal ? :sad: En een meisje stel je wel gewoon op.:mad:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ben ik niet eens goed genoeg voor het forumelftal ? :sad: En een meisje stel je wel gewoon op.:mad:

Dat is bedrijfseconomisch ook helemaal niet handig, aangezien meisjes weer aparte faciliteiten nodig hebben. Hele rare beslissingen. En ik heb natuurlijk jarenlang in een louche buitenlandse competitie gespeeld, maar ben nu toch alweer een tijdje terug hier. Dus ook ik verwacht gewoon een basisplek. Als compromis sta ik wellicht open voor een invalbeurt. Dan verwacht ik wel de hele wedstrijdpremie.
 
Dat is bedrijfseconomisch ook helemaal niet handig, aangezien meisjes weer aparte faciliteiten nodig hebben. Hele rare beslissingen. En ik heb natuurlijk jarenlang in een louche buitenlandse competitie gespeeld, maar ben nu toch alweer een tijdje terug hier. Dus ook ik verwacht gewoon een basisplek. Als compromis sta ik wellicht open voor een invalbeurt. Dan verwacht ik wel de hele wedstrijdpremie.
Oh wacht ff. Dit is natuurlijk niet de basiself van het forumelftal, dit zijn de nummers 12 t/m 22. Want die zijn goed genoeg voor RKC. Raspaardjes als jij en ik worden gespaard voor Tottenham uit. :grin:
 
Ik vind het wel jammer voor het publiek dat naar het stadion komt.
Anderzijds snap ik het wel, ik zou het misschien net zo doen als Mark.
Nu weet hij mooi waar die jongens staan. En kunnen ze weer zonder gemekker naar de bank.

Ik stel voor dat het PSV publiek zo'n wedstrijd de volgende keer lekker links laat liggen.
Zo'n ambiance in een leeg stadion zijn die B-spelers ook beter gewend, kunnen ze beter communiceren op het veld ;)

Verder werd het nieuws van de uitschakeling door mij voor kennisgeving aangenomen. Ik zal er niet wakker van liggen.
Volgende week zijn we ook in de CL uitgebekerd en dat is prima, want we zullen alle focus en energie nodig hebben om Ajax van het kampioenschap af te houden.
Kunnen ze weer zonder gemekker terug naar de bank..... Bommel zorgt ervoor dat iedere individuele speler in een onsamenhangend team moet spelen, waardoor ze moeilijk of niet uitblinken, om vervolgens individueel afgestraft te worden door supporters en Bommel zelf. We verwachten iets van onze reserves, maar de vaste structuren ontbreken. Die moet de technische staf hen bieden.
 
Volgens mij hadden we beter met de volgende opstelling kunnen komen tegen RKC:

De Bondscoach

Mikasa - Quagmire - Bacchus - Willeminter
Penalty - IPF - Fleur
Ralf Edstrøm - TotalBB - Razinho

Coach: Bouterbaas

Al blijft n knipoogkroaat in de verdediging n risiko.. :p
Hoor ik dan bij het A team?
 
De beker boeit me niet, maar er om lachen dat ook niet. Had liever gezien dat deze B keus het gras opgevreten had en met 6-0 had gewonnen. Het gat tussen de basis en de bank is wel erg groot.

Het zou toch aardig zijn om die beker te winnen. Zoiets als de fruitschaal. Maar het blijven prijzen die alleen leuk zijn voor de statistiek. Ik zou me kapot schamen om zo'n bekerwinst te vieren. Anderzijds is op deze manier wel weer die vervelende uitwedstrijd tegen Feyenoord bespaard.
En inderdaad, je zou verwachten dat een team met toch wel de nodige spelers die volgens sommigen beter zouden zijn dan diegenen die doorgaans in de basis staan toch iets meer konden laten zien in een thuiswedstrijd tegen een KK-team.
 
Het zou toch aardig zijn om die beker te winnen. Zoiets als de fruitschaal. Maar het blijven prijzen die alleen leuk zijn voor de statistiek. Ik zou me kapot schamen om zo'n bekerwinst te vieren. Anderzijds is op deze manier wel weer die vervelende uitwedstrijd tegen Feyenoord bespaard.
En inderdaad, je zou verwachten dat een team met toch wel de nodige spelers die volgens sommigen beter zouden zijn dan diegenen die doorgaans in de basis staan toch iets meer konden laten zien in een thuiswedstrijd tegen een KK-team.
KKD-team :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan