PSV - RKC Waalwijk | Dinsdag 30 oktober | Eindstand: 2-3 n.v. (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Stel, je bent een speler op de bank. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk op het veld spelen. Dan komt er een wedstrijd waar je kunt bewijzen dat je goed genoeg bent voor PSV. Dan geef je toch alles, toon je inzet, en probeer je boven jezelf uit te stijgen? Dan ben je toch super gemotiveerd? Maar dat zag ik niet. Er was geen inzet. Lozano kwam erin en die had wel inzet. Die ging er vol voor. De rest speelde traag, geen enkele drang om een doelpunt te maken, zelfs niet toen het 1-1 stond. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?

Nou, de enige verklaring wat ik kan bedenken, is dat deze spelers liever op de bank zitten, en genieten van een vorstelijk salaris. Maar anders begrijpen ik deze houding niet.
 
Stel, je bent een speler op de bank. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk op het veld spelen. Dan komt er een wedstrijd waar je kunt bewijzen dat je goed genoeg bent voor PSV. Dan geef je toch alles, toon je inzet, en probeer je boven jezelf uit te stijgen? Dan ben je toch super gemotiveerd? Maar dat zag ik niet. Er was geen inzet. Lozano kwam erin en die had wel inzet. Die ging er vol voor. De rest speelde traag, geen enkele drang om een doelpunt te maken, zelfs niet toen het 1-1 stond. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?

Nou, de enige verklaring wat ik kan bedenken, is dat deze spelers liever op de bank zitten, en genieten van een vorstelijk salaris. Maar anders begrijpen ik deze houding niet.
Het was inderdaad idioot om te zien dat men gewoon wat balletjes breed speelde achterin, terwijl er nog een minuut te spelen was in de eerste helft!? Ga dan lekker in de bejaardenzorg, als je weigert te rennen.
 
Stel, je bent een speler op de bank. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk op het veld spelen. Dan komt er een wedstrijd waar je kunt bewijzen dat je goed genoeg bent voor PSV. Dan geef je toch alles, toon je inzet, en probeer je boven jezelf uit te stijgen? Dan ben je toch super gemotiveerd? Maar dat zag ik niet. Er was geen inzet. Lozano kwam erin en die had wel inzet. Die ging er vol voor. De rest speelde traag, geen enkele drang om een doelpunt te maken, zelfs niet toen het 1-1 stond. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?

Nou, de enige verklaring wat ik kan bedenken, is dat deze spelers liever op de bank zitten, en genieten van een vorstelijk salaris. Maar anders begrijpen ik deze houding niet.

Het is inderdaad niet te begrijpen. Het enige dat ze er zelf over te zeggen hebben is dat ze er geen verklaring voor hebben. o.O :sad: :speechless:
 
Stel, je bent een speler op de bank. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk op het veld spelen. Dan komt er een wedstrijd waar je kunt bewijzen dat je goed genoeg bent voor PSV. Dan geef je toch alles, toon je inzet, en probeer je boven jezelf uit te stijgen? Dan ben je toch super gemotiveerd? Maar dat zag ik niet. Er was geen inzet. Lozano kwam erin en die had wel inzet. Die ging er vol voor. De rest speelde traag, geen enkele drang om een doelpunt te maken, zelfs niet toen het 1-1 stond. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?

Nou, de enige verklaring wat ik kan bedenken, is dat deze spelers liever op de bank zitten, en genieten van een vorstelijk salaris. Maar anders begrijpen ik deze houding niet.
Angst, onzekerheid (en een gebrek aan kwaliteit)
 
Nou, deze wedstrijd heb ik niet kunnen zien. Wat enorm vervelend zeg! Ik keek af en toe naar de tussenstand. Ik kreeg ineens aan het eind een appje van een Ajacied. Toen wist ik al genoeg. Het lijkt me beter, aan de reacties te zien, om afstand te doen in de winter van Isimat & Ramselaar. Behich nooit meer opstellen en dan maar een kans geven aan Obispo als back-up van Viergever. Of een goeie CV erbij kopen deze winter.
 
Aan de andere kant. 1 minuut minder blessuretijd en je staat in de volgende ronde.
 
Off topic hier, maar toch: op ADO na waren alle uitwedstrijden tot nu toe bijzonder matige billenknijpwedstrijden zoals we die de afgelopen jaren al zo vaak hebben meegemaakt (en gewonnen :)). Groningen was wat dat betreft echt niet de eerste.

De uitwedstrijden waren misschien niet top, maar tegen Groningen zag ik in tegenstelling tot die andere nipte overwinningen het slappe weer terug wat we onder Cocu zagen. Dat was het verschil. Tegen PEC en Fortuna waren het gelukkige overwinningen, maar de strijd zat er wel in. Dat miste ik tegen Groningen, op Dumfries en Lozano na.
 
Aan de andere kant. 1 minuut minder blessuretijd en je staat in de volgende ronde.

Als de scheidrechter na 30 seconden in de 1e helft gefloten had voor het eindsignaal ook. :maniac:
Ook in de blessuretijd moeten ze verdedigen en zorgen dat ze geen goal tegen krijgen. :mad:
 
Als de scheidrechter na 30 seconden in de 1e helft gefloten had voor het eindsignaal ook. :maniac:
Ook in de blessuretijd moeten ze verdedigen en zorgen dat ze geen goal tegen krijgen. :mad:
Jong PSV krijgt ze iedere week tegen in blessuretijd. Verrassend was het dus niet.
 
Stel, je bent een speler op de bank. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk op het veld spelen. Dan komt er een wedstrijd waar je kunt bewijzen dat je goed genoeg bent voor PSV. Dan geef je toch alles, toon je inzet, en probeer je boven jezelf uit te stijgen? Dan ben je toch super gemotiveerd? Maar dat zag ik niet. Er was geen inzet. Lozano kwam erin en die had wel inzet. Die ging er vol voor. De rest speelde traag, geen enkele drang om een doelpunt te maken, zelfs niet toen het 1-1 stond. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?

Nou, de enige verklaring wat ik kan bedenken, is dat deze spelers liever op de bank zitten, en genieten van een vorstelijk salaris. Maar anders begrijpen ik deze houding niet.

Dit dus.

Als je zo Ramselaar en Isimat zag. Jeetje zeg, dat was gewoon werkweigering wat ze deden. Echt ongelooflijk. Maar goed, de spelers die toch al nooit aan spelen toe komen, hoeven ook niet meer te janken over speelminuten.
 
Als de scheidrechter na 30 seconden in de 1e helft gefloten had voor het eindsignaal ook. :maniac:
Ook in de blessuretijd moeten ze verdedigen en zorgen dat ze geen goal tegen krijgen. :mad:
Isimat vond dat zijn werkdag na 90:00 minuten wel voorbij was. Blessuretijd = overwerk en daar staat niks over in zijn contract. Of zoiets.
 
'Financieel is het bekertoernooi voor de topclubs oninteressant, zeker nu er bij winst geen vangnet in de vorm van een ticket voor de groepsfase van de Europa League meer aan verbonden is. Sportief is het vaak het vijfde wiel aan de wagen, tijdens het drukke programma vol interlands, Europese en nationale duels.'

Duidelijker kunnen we het niet maken. Prima argumenten, nu gewoon lekker gaan voor de titel.
 
Duidelijker kunnen we het niet maken. Prima argumenten, nu gewoon lekker gaan voor de titel.

Nu maar hopen dat Ajax tegen een zwaardere tegenstander loot anders kunnen ze tot de halve finale hun reserves opstellen en schiet je er nog niets mee op.
 
De uitwedstrijden waren misschien niet top, maar tegen Groningen zag ik in tegenstelling tot die andere nipte overwinningen het slappe weer terug wat we onder Cocu zagen. Dat was het verschil. Tegen PEC en Fortuna waren het gelukkige overwinningen, maar de strijd zat er wel in. Dat miste ik tegen Groningen, op Dumfries en Lozano na.

Ik heb sterk het vermoeden dat als PSV onder Cocu had gespeeld als tegen Groningen, dat er geen drie kampioenschappen te vieren waren geweest.
 
Duidelijker kunnen we het niet maken. Prima argumenten, nu gewoon lekker gaan voor de titel.

Het enige overgebleven argument is om het B-team ritme op te laten doen, maar daar dacht het B-team anders over. Overigens met je aankoop van 7 miljoen, de opvolger van Lozano, je basisspeler in centrum verdediging vorig seizoen en de rest van je bank plus beste talenten is het ridicuul da0t je verliest van een club uit de keukenprinsessendivisie. Tegen Vitesse zal blijken hoe deze nederlaag door heeft gewerkt.
 
Isimat vond dat zijn werkdag na 90:00 minuten wel voorbij was. Blessuretijd = overwerk en daar staat niks over in zijn contract. Of zoiets.
Verschrikkelijk om te zien, dat ie helemaal niks deed, niet naar de bal toe, rustig je tegenstander de kans te geven te scoren. Dit was voor mij HET dieptepunt van de wedstrijd. Isimat zou zelf ontslag moeten aanvragen.
 
Verschrikkelijk om te zien, dat ie helemaal niks deed, niet naar de bal toe, rustig je tegenstander de kans te geven te scoren. Dit was voor mij HET dieptepunt van de wedstrijd. Isimat zou zelf ontslag moeten aanvragen.
Zo zie je maar... Zolang alles meezit en hij op handen wordt gedragen is het een hele leuke jongen. Maar zodra 'ie op de bank belandt, laat hij zijn ware gezicht zien. Het boeide hem werkelijk geen flikker of RKC zou scoren.

"Come on PSV? Non! Come on Isi. Fuck PSV."
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan