PSV - RKC Waalwijk | Dinsdag 30 oktober | Eindstand: 2-3 n.v. (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
ibe22jI.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Die hebben al zes keer verloren in de eerste divisie. Mooie kans voor de reserves om zich te laten zien, dus.
 
Lijkt me vooral voor Romero een mooie kans om zich in het eerste te laten zien, mits fit genoeg om minimaal 60 minuten te spelen. Samen met Malen en Gakpo voorin, lijkt me.
Precies, en dan mag Verreth invallen voor Romero, en schuift Malen door naar de punt van de aanval.

Bel jij Mark deze keer?
 
Hij leest hier mee. :D

Nee, dat heeft hij uitbesteed aan Robbemond. Je weet echter nooit of Reinier alles trouw doorgeeft zoals wij het gezegd hebben als hij het er zelf niet mee eens is, zie maar hoe de staf van Ajax onderling zit te ruziën tijdens de wedstrijd over wie mag invallen. Vandaar dat ik Mark liever toch rechtstreeks dat appje stuur als het om wezenlijke zaken gaat.
 
Die hebben al zes keer verloren in de eerste divisie. Mooie kans voor de reserves om zich te laten zien, dus.
Nee, dezelfde jongens in de basis opstellen als tegen Spurs en de buit voor rust binnen halen ( 3-0 of meer). In de 2e helft dan Guti, Gakpo en Mauro inbrengen. Eindstand : 5-0..!
 
Beetje raar, ik kreeg van Psv te horen dat de voetbalvereniging van mijn zoontje tegen een speciaal tarief van 7,50 p.p. naar deze wedstrijd mag, nu zie ik dat Rkc supporters slechts 5,- p.p. betalen.
Wel een heel speciaal tarief wat we hebben we zitten ook nog eens direct naast het uitvak dus nagenoeg dezelfde plaatsen.
 
Beetje raar, ik kreeg van Psv te horen dat de voetbalvereniging van mijn zoontje tegen een speciaal tarief van 7,50 p.p. naar deze wedstrijd mag, nu zie ik dat Rkc supporters slechts 5,- p.p. betalen.
Wel een heel speciaal tarief wat we hebben we zitten ook nog eens direct naast het uitvak dus nagenoeg dezelfde plaatsen.

Speciaal voor de vv van je zoontje 2,50 duurder..:(
 
Kreeg wel keurig een reactie van Psv, de KNVB schrijft voor dat in dit stadium van de beker alle uitspelende supporters bij de wedstrijden voor 5,- mogen .
 
Van Bommel gooit PSV-ploeg tegen RKC mogelijk weer volledig om

link

De kans lijkt groot dat Mark van Bommel dinsdagavond in het bekerduel met RKC opnieuw besluit tot een groot aantal wijzigingen. Daarbij is het niet eens uitgesloten dat alle spelers in het Philips Stadion worden vervangen, zoals Van Bommel ook tegen Excelsior Maassluis al deed.

Ik ben benieuwd. Steve McClaren maakte ooit een dergelijke fout. :oops:
https://www.ad.nl/nederlands-voetba...ik-heb-verkeerde-beslissing-genomen~a4151441/
 
Ach ik vind het niet eens zo een trainers fout. Het B-elftal van PSV zou in principe RKC moeten kunnen oprollen met 3 of 4 nul. Dat het wel eens mis gaat klopt zeker en dat is meteen het charme van voetbal. Echter hoop ik niet dat MvB het zo drastisch omgooit als tegen Excelsior. Met name omdat dan je back up spelers wel een beetje ritme opdoen in het systeem maar totaal niet met de daadwerkelijke spelers. Zou een paas basisspelers laten staan en erom heen vullen met je back up spelers. Gaat het goed. Wissel dan een aantal jeugd spelers in en mocht het mis gaan kun je nog makkelijk ingrijpen en winnen.
 
Ach ik vind het niet eens zo een trainers fout. Het B-elftal van PSV zou in principe RKC moeten kunnen oprollen met 3 of 4 nul. Dat het wel eens mis gaat klopt zeker en dat is meteen het charme van voetbal. Echter hoop ik niet dat MvB het zo drastisch omgooit als tegen Excelsior. Met name omdat dan je back up spelers wel een beetje ritme opdoen in het systeem maar totaal niet met de daadwerkelijke spelers. Zou een paas basisspelers laten staan en erom heen vullen met je back up spelers. Gaat het goed. Wissel dan een aantal jeugd spelers in en mocht het mis gaan kun je nog makkelijk ingrijpen en winnen.
Tja, Jong PSV staat ergens boven in de JL en RKC staat 15e. Dus ook JPSV zou favoriet zijn in deze wedstrijd.

Een gokje:

Room
Teze - Sainsbury - Isimat - Behich
Ramselaar - Mauro - Guti
Malen - Romero - Gakpo
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan