PSV - Tottenham Hotspur | Woensdag 24 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die Lloris... Wat een gek is dat. Ook tegen Barcelona al. Dankzij hem hebben we nog een punt.

Verder ben ik het eens met jullie analyses. Tottenham erg goed, PSV erg onder de indruk en Guti had moeten invallen voor Hendrix. Tweede helft geen druk op de bal meer - dat vond ik jammer. Het geloof leek weg. Op Wembley veel op doel schieten, want Vorm is geen geweldige doelman. Schwaab, Viergever zijn degelijk voor de Eredivisie, komen eens te meer te kort voor dit niveau. Angeliño en Dumfries kennen nu ook de wetten van topvoetbal, evenals Rosario. Malen komt er wel.
OP Wembley lekker 5-3-2 gaan spelen, zonder Luuk en met Lozano en Bergwijn in de spits en Guti ipv Pereiro. En dan lekker gaan counteren
 
Source: de kudste krant van Nederland: "Van Bommel bekende niet te hebben gedacht aan de optie om Gaston Pereiro vanaf het middenveld door te schuiven naar de voorhoede en Erick Gutierrez op het middenveld te zetten, maar verving Bergwijn gewoon door een andere vleugelspeler, Donyell Malen.

Dat zij hij op Fox inderdaad. Vind ik ook niet zo vreemd, want dan had je alleen met Lozano snelheid voorin. Met Pereiro en De Jong voorin kun je alleen spelen als je vooral op de helft van de tegenstander speelt.
 
Luister, Ajax wint in Europa, PSV haalt een punt tegen een Engelse topper, het Nederlands elftal heeft goed gepresteerd en wint van Duitsland en gelijk tegen de nummer top van de wereldranglijst. Het gaat momenteel niet slecht met ons voetballandje. 12 maanden geleden stonden we massaal klaar met een bot aardappelschilmesje aan onze pols en startten we de auto in de garage.

Ook weer eens.
 
OP Wembley lekker 5-3-2 gaan spelen, zonder Luuk en met Lozano en Bergwijn in de spits en Guti ipv Pereiro. En dan lekker gaan counteren

532 opstelling vanaf het begin? Dat gaan we denk ik niet zien onder Van Bommel. Deed die ook niet uit tegen Barca.
 
Nu zit ik te speculeren, maar misschien is Guti (nog) niet zo goed als we denken? Heeft van Bommel nu nog zijn twijfels bij hem? Van Bommel werkt dagelijks met hem, en eerlijk is eerlijk, zó veel hebben wij ook nog niet gezien van hem. Invalbeurten in wedstrijden die al gespeeld waren, een paar intikkers... En ADO-uit moeten we ook niet overdrijven, die pass die hij gaf en het schot dat erin vloog gebeurde wel met heel veel ruimte om hem heen, ruimte die je niet krijgt op CL-niveau.
 
532 opstelling vanaf het begin? Dat gaan we denk ik niet zien onder Van Bommel. Deed die ook niet uit tegen Barca.
IK denk ook niet dat het gaat gebeuren, zou wel moeten. Energie sparen, alles op de competitie, in de CL is niets meer te halen
 
Nu zit ik te speculeren, maar misschien is Guti (nog) niet zo goed als we denken? Heeft van Bommel nu nog zijn twijfels bij hem? Van Bommel werkt dagelijks met hem, en eerlijk is eerlijk, zó veel hebben wij ook nog niet gezien van hem. Invalbeurten in wedstrijden die al gespeeld waren, een paar intikkers... En ADO-uit moeten we ook niet overdrijven, die pass die hij gaf en het schot dat erin vloog gebeurde wel met heel veel ruimte om hem heen, ruimte die je niet krijgt op CL-niveau.


Kan zijn, maar slechter dan Hendrix in deze wedstrijd? Hendrix speelde de afgelopen wedstrijden sterk. Mark mag best wisselen als een speler zwaar onder z'n nivo speelt.
 
Kan zijn, maar slechter dan Hendrix in deze wedstrijd? Hendrix speelde de afgelopen wedstrijden sterk. Mark mag best wisselen als een speler zwaar onder z'n nivo speelt.
Ik heb denk ik dezelfde twijfels, die ik hier al vaker heb geuit, over de sterkte van onze bank als van Bommel. Je moet je ook afvragen of wat je inbrengt wel beter is dan dat wat er staat... Ik denk dat als we bijvoorbeeld een Ramselaar, Behich of dus ook wellicht Guti hadden gebracht, we niet beter gingen voetballen.
 
IK denk ook niet dat het gaat gebeuren, zou wel moeten. Energie sparen, alles op de competitie, in de CL is niets meer te halen

Zou het wel interessant vinden. 532 op Wembley met Chucky en Bergwijn, en Guti op de plek van Hendrix. Maar juist De Jong en Hendrix zijn te belangrijk onder Van Bommel. Die gaat deze twee echt niet eruit halen.
 
Ik heb denk ik dezelfde twijfels, die ik hier al vaker heb geuit, over de sterkte van onze bank als van Bommel. Je moet je ook afvragen of wat je inbrengt wel beter is dan dat wat er staat... Ik denk dat als we bijvoorbeeld een Ramselaar, Behich of dus ook wellicht Guti hadden gebracht, we niet beter gingen voetballen.

JA. De rest speelde nou ook niet de sterren van de hemel.
 
Nu zit ik te speculeren, maar misschien is Guti (nog) niet zo goed als we denken? Heeft van Bommel nu nog zijn twijfels bij hem? Van Bommel werkt dagelijks met hem, en eerlijk is eerlijk, zó veel hebben wij ook nog niet gezien van hem. Invalbeurten in wedstrijden die al gespeeld waren, een paar intikkers... En ADO-uit moeten we ook niet overdrijven, die pass die hij gaf en het schot dat erin vloog gebeurde wel met heel veel ruimte om hem heen, ruimte die je niet krijgt op CL-niveau.

Het is een ervaren Mexicaans international. Als Hendrix zo kut speelt als vandaag is een Arubaans international nog beter. Heeft in zuid Amerika veel gewonnen en op niveau gespeeld. Zal wel geen koekenbakker zijn toch?
 
Het is een ervaren Mexicaans international. Als Hendrix zo kut speelt als vandaag is een Arubaans international nog beter. Heeft in zuid Amerika veel gewonnen en op niveau gespeeld. Zal wel geen koekenbakker zijn toch?
Tja, van Bommel werkt met hem dagelijks. Hij acht hem niet een toevoeging op CL-niveau tot dusverre. Ik denk dus dat Guti zich nog flink moet ontwikkelen, ik heb er geen andere verklaring voor.
 
Overigens, die actie van Pereiro vlak voor rust, die bal op de lat... Die verraadde toch weer veel klasse. Hij heeft een beetje hetzelfde als Özil, zó goed kunnen voetballen, maar ook zo flegmatiek. Zonde.
 
Dat Guti niet komt lijkt zeer onlogisch, maar er moet een goede reden voor zijn.
Gelukkig staan we niet op 0 punten. Ik hoop dat het 2 weken beter gaat. In ieder geval niet verliezen dan maak je nog kans op Europa League.
 
Op Voetbalprimeur staat het spelersrapport van PSV en ik moet zeggen dat ik het vrijwel eens ben met de bevindingen. En het laagste cijfer, 4,5, is toegekend aan Hendrix.....nu vind ik het werkelijk eens tijd worden dat Mark tekst en uitleg geeft over zijn opstellingen, en waarom hij keer op keer Hendrix in de basis laat starten en Guti op de bank houdt, zelfs geen 5 minuten speeltijd gunt, terwijl een ieder kan constateren dat Hendrix de afgelopen weken op z'n minst een paar keer na maximaal 60 minuten gewisseld had moeten worden. En zijn mantra mbt het wisselen snijdt echt geen hout... dus Mark, kom op en verlicht ons....
 
IK denk ook niet dat het gaat gebeuren, zou wel moeten. Energie sparen, alles op de competitie, in de CL is niets meer te halen

Niet zo eens eerlijk gezegd. Elk punt dat we halen is meer dan welkom. Ongeplaatst loten tegen AC Milan hoop ik nooit meer mee te maken. Je wilt ook dat je spelers groeien daarnaast toch?
 
Niet zo eens eerlijk gezegd. Elk punt dat we halen is meer dan welkom. Ongeplaatst loten tegen AC Milan hoop ik nooit meer mee te maken. Je wilt ook dat je spelers groeien daarnaast toch?
Maar tegen Tottenham en Inter uit zijn we volkomen kansloos toch, wat we ook doen. De laatste wedstrijd thuis tegen Barca zouden we wat kunnen halen als Barca al geplaatst is en een B-team stuurt. Niet al te veel energie meer aan vespillen dus. Counteren en hopen op een wondertje
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan