BATE Borisov - PSV | Dinsdag 21 augustus | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tering, wat ben ik toch blij met die 2-3 op het eind. Ik zat echt te vloeken, en seconde's later zat de 2-3 erin.

Ff snel. Wat moet Bate doen om door te gaan? 0-1 is toch niet genoeg?

0-2
Of
1-3
Of
2-4
Is genoeg.

Haha. Dat gaat niet gebeuren.

Wat een rollercoaster!
 
Ik vind het vooral een aandoenlijke wedstrijd. Tamelijk bizar dat dit een wedstrijd is in hetzelfde toernooi als - pakweg - Real Madrid-Bayern Munchen. Het verschil in kwaliteit, snelheid, techniek, tactiek et cetera is niet meer in een bestaande eenheid uit te drukken. Enfin, leuk om de jongelingen zo leuk te zien invallen.
Heel eenvoudig, das de eenheid €, weliswaar geen SI-eenheid, dat heb je gelijk in.
 
Tering, wat ben ik toch blij met die 2-3 op het eind. Ik zat echt te vloeken, en seconde's later zat de 2-3 erin.

Ff snel. Wat moet Bate doen om door te gaan? 0-1 is toch niet genoeg?

Nee dat is niet genoeg. Als Bate Borisov door wil gaan moeten ze met 2 goals verschil winnen of een overwinning vanaf 4-3 of hoger met 1 goal verschil. Bij 2-3 volgt natuurlijk een verlenging.
Maar PSV mag dit thuis natuurlijk niet meer weggeven.
 
Het allergrootste dilemma voor MvB na vanavond : neemt hij de aanvoerdersband af van Luuk of laat hij hem doodleuk weer starten als aanvoerder tegen PEC aanstaande zaterdag ???
 
Gek genoeg speelden de spelers met de meeste CL ervaring een hondsberoerde wedstrijd vanavond, met als hoogtepunt die bal richting de maan van De Jong terwijl hij hem alleen maar even langs de keeper hoefde te schuiven. Hendrix matig, Zoet, paar goede reddingen maar die stomp bij dat tegendoelpunt sloeg echt nergens op. Hendrix waande zich kennelijk superieur met zijn CL ervaring en dacht dat hij het wel eventjes op wandeltempo kon uitspelen.

Rosario speelde echt een prima wedstrijd; goed en precies in de passing, die hij hard en precies kon geven maar ook ontvangen, en dacht tenminste naar voren voor de oplossing. Dumfries defensief matig maar wel goed leep met het uitlokken van overtredingen en het op het juiste moment naar de grond gaan bij de lichtste aanraking. Angelino maakte dit keer toch een aardige indruk; was aanvallend belangrijk; wel nog niet helemaal vol overtuiging wat hij deed, maar het begint ergens op te lijken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het allergrootste dilemma voor MvB na vanavond : neemt hij de aanvoerdersband af van Luuk of laat hij hem doodleuk weer starten als aanvoerder tegen PEC aanstaande zaterdag ???
Wen er nou maar aan, we gaan Luuk nog zo'n 40 wedstrijden in de basis zien dit jaar
 
Het allergrootste dilemma voor MvB na vanavond : neemt hij de aanvoerdersband af van Luuk of laat hij hem doodleuk weer starten als aanvoerder tegen PEC aanstaande zaterdag ???

Dat doet van Bommel echt niet.

Luuk de Jong was dramatisch. Maar dat was hij vorig seizoen ook lange tijd.
Toen hij eenmaal ging scoren vorig seizoen, had hij een cruciale bijdrage bij het kampioensschap van PSV.
Dat moeten we niet vergeten.

Hij is nu zeker matig en heeft geen zelfvertrouwen lijkt het.

Maar als hij weer een paar goals scoort, gaat hij een belangrijke rol spelen voor PSV.
 
Misschien is een aanval met Lozano, Bergwijn en Malen op dit moment wel beter.
Maar dan moet Mark het grote lef hebben om Luuk op de bank te laten plaatsnemen....en ik vrees dat hij dat lef niet heeft in de komende 3-4 weken.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Dat doen van Bommel echt niet.

Luuk de Jong was dramatisch. Maar dat was hij vorig seizoen ook lange tijd.
Toen hij eenmaal ging scoren vorig seizoen, had hij een cruciale bijdrage bij het kampioensschap van PSV.
Dat moeten we niet vergeten.

Hij is nu zeker matig en heeft geen zelfvertrouwen lijkt het.

Maar als hij weer een paar goals scoort, gaat hij een belangrijke rol spelen voor PSV.

In ieder geval die band afnemen.
 
Die Derksen is ook weer lekker negatief zeg. Sjonge jonge.

PSV wint met 2-3 in een hele moeilijke uitpot, maar lekker zeiken en zeuren dat we alleen maar momenten spelers hebben en dat Lozano niet goed was, Bergwijn niet heeft gezien en Pereiro voor de zoveelste keer slecht heeft gespeeld.

Totaal niet mee eens. Lozano was wel degelijk goed, Bergwijn speelde een prima tweede helft, en Pereiro was echt niet onzichtbaar. De Jong was wel weer dramatisch, pak alsjeblieft die aanvoerdersband af van hem. Anders krijgen we weer 2015/2016 seizoen. En Hendrix speelde zijn slechtste wedstrijd ooit.

Rosario blijft me verbazen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan