Laat onze PSV'ers lekker buiten Oranje. Heb een pesthekel aan het afleveren van (goede) spelers aan een team dat alleen verliezers kent. Rust is belangrijker dan Oranje.
 
Een collega van mij zat gisteren in het stadion naast 3 scouts uit Duitsland die voor Bergwijn daar zaten. Ze hebben iig niet zoveel tijd meer...
 
Een collega van mij zat gisteren in het stadion naast 3 scouts uit Duitsland die voor Bergwijn daar zaten. Ze hebben iig niet zoveel tijd meer...

Tijd zat. Bergwijn heeft nog een contract tot 1 juli 2022. :D
 
Een collega van mij zat gisteren in het stadion naast 3 scouts uit Duitsland die voor Bergwijn daar zaten. Ze hebben iig niet zoveel tijd meer...
Nee joh, dat waren de eerste verkenningstroepen vanuit Bayern, Dortmund en Schalke omdat ze we doorhebben dat wij n gevaarlijke outsider zijn in de CL.
 
De PSV directie en technische staf zijn goed bezig. Kunnen we nog een tijdje van Bergwijn genieten. Ben benieuwd of PSV in een later stadium kan vragen wat ze willen.
 
Wat een heerlijke goal gister. Dat is toch grote klasse. Laten we deze jongens koesteren voordat ze weer verdwenen zijn. Volgens mij zijn ze bij PSV nu echt bezig weer een bazenelftal te organiseren en laten we daar heel erg blij mee zijn.
 
Wat een heerlijke goal gister. Dat is toch grote klasse. Laten we deze jongens koesteren voordat ze weer verdwenen zijn. Volgens mij zijn ze bij PSV nu echt bezig weer een bazenelftal te organiseren en laten we daar heel erg blij mee zijn.
En dat zonder Harry van Raaij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan