Vind je stelligheid op dit moment niet gerechtvaardigd.

Angelino deed het goed afgelopen jaar, maar bij de voorbereiding zijn er bepaalde schoonheidsfoutjes in zijn spel te zien. Verdedigend is hij minder goed dan gehoopt (aanvallend lijkt hij wel prima). Dit kan een momentopname zijn, maar ook een voorbode voor het komende jaar. We zullen het zien, maar ik ben teleurgesteld in hetgeen (hoe weinig het ook is) Angelino heeft laten zien de afgelopen weken. Dumfries heeft zich veel beter geprofileerd.

... Ik had niet verwacht dat hij het beter zou doen dan dat.. ik denk dat je ook niet voorbij moet gaan aan het opportunisme waarmee hij voetbalt. Die jongen wil laten zien wat hij in huis heeft .. en dat doet hij niet door te laten zien hoe goed hij kan verdedigen maar hoe goed hij kan aanvallen.. dat verdedigen komt wel..

hij is als een jonge hengst die nog getemd moet worden
 
DjdZjE4WsAEBlH5.jpg:large

Het is officieel.
 
Arias verdient toptransfer van PSV naar Atlético Madrid

https://www.vi.nl/nieuws/arias-verdient-toptransfer-van-psv-naar-atletico-madrid

Santiago Arias heeft zijn gewenste toptransfer te pakken. De Colombiaanse rechtsback verruilt PSV per direct voor Atlético Madrid, waar hij de vervanger van Sime Vrsaljko wordt. Daarmee is er voor de 26-jarige verdediger een einde gekomen aan een lange periode vol transfergeruchten.
Dan kunnen we morgen Guiterrez halen. Geen excuses meer.
 
Bij Transfermarkt staat dat hij al speler is bij Atletico Madrid en ze hebben het daar over een afkoopsom van € 11.000.000,-
Die zijn snel zeg!
 
Geweldig dit. Voor Arias, voor Atletico en ook voor ons natuurlijk. Zonder twijfel gaan wij zijn kwaliteiten missen, maar met het transfergeld kunnen wij Gutierrez kopen en bovendien doet Dumfries het aardig als opvolger. Nu gaat hij hopelijk aantonen wat een belangrijke en goede speler hij is in Madrid om zo ook nog is even onze reputatie te verhogen.

VEEL SUCCES SANTIAGO ARIAS :bye::PSV:
 
Santi is een stabiele jongen. Ik zie hem zomaar nog 5-6 jaar bij Atleti spelen en daarna weer terug naar Colombia. Als ik hoor dat hij “maar” 1,5 miljoen per jaar gaat verdienen, dan denk ik dat ie bij PSV misschien “onderbetaald “ is geweest. Ik krijg dan ook nog meer respect voor hem, omdat je hem nooit hoorde zeuren of in de media roepen dat ie de Eredivisie al ontgroeid is enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan