Thomas lijkt mij letterlijk en figuurlijk te licht.

Ik wou het net typen. Typisch gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Lijkt me nu ook niet de versterking/kwaliteitsinjectie die je nodig hebt op het middenveld, met het wegvallen van Van Ginkel. Leuk als gokje voor erbij, zoals Jozefszoon destijds. Miljoenen moet je er niet aan uitgeven denk ik. Er moet een middenvelder komen, geen letterlijk en figuurlijk lichtgewicht, die er meteen staat bij een topclub als PSV en die scorend vermogen heeft. Pereiro voldoet natuurlijk wel aan al die eisen, maar dan moet het slappe er wel echt helemaal uit. Penalties zouden ook wel weer eens een probleem kunnen gaan worden nu Van Ginkel weg is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik wou het net typen. Typisch gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Lijkt me nu ook niet de versterking/kwaliteitsinjectie die je nodig hebt op het middenveld, met het wegvallen van Van Ginkel. Leuk als gokje voor erbij, zoals Jozefszoon destijds. Miljoenen moet je er niet aan uitgeven denk ik. Er moet een middenvelder komen, geen letterlijk en figuurlijk lichtgewicht, die er meteen staat bij een topclub als PSV en die scorend vermogen heeft. Pereiro voldoet natuurlijk wel aan al die eisen, maar dan moet het slappe er wel echt helemaal uit. Penalties zouden ook wel weer eens een probleem kunnen gaan worden nu Van Ginkel weg is.
Daar is Pereiro ook wel een zekerheidje, dacht ik.
 
Thomas is echt wel een goede speler maar ik heb liever Mount. Als PSV hem goedkoop kan halen en Mount huren dan ben je wel klaar op het middenveld. Ga er namelijk vanuit dat mauro rigo en rosario veel kansen gaan krijgen van van bommel.
 
Thomas is echt wel een goede speler maar ik heb liever Mount. Als PSV hem goedkoop kan halen en Mount huren dan ben je wel klaar op het middenveld. Ga er namelijk vanuit dat mauro rigo en rosario veel kansen gaan krijgen van van bommel.
Ik zou positief tegenover veel kansen voor Mauro, Rigo en Rosario staan, maar waar baseer je op dat die kansen er komen onder Van Bommel? Of is het een aanname omdat minder kansen dan onder Cocu schier onmogelijk is?
 
Ryan Thomas is in ieder geval beter dan Ramselaar en misschien zelfs ook beter dan Hendrikx....
Ben geen fan van Ryan Thomas. Ten eerste is hij een hele andere speler dan Hendrix en ten tweede vind hem niet veel beter dan Ramselaar.

Ryan Thomas is leuk voor de subtop, maar ben nog niet overtuigd.
 
Thomas viel - net als heel PEC - in de tweede helft van het seizoen ook flink tegen.

Nee, we hebben genoeg middenmaat voor de breedte, we hebben klasse nodig. 1 box-to-box middenvelder met een pass op Mauro/Pereiro, met Hendrix erachter.
 
Ik zou positief tegenover veel kansen voor Mauro, Rigo en Rosario staan, maar waar baseer je op dat die kansen er komen onder Van Bommel? Of is het een aanname omdat minder kansen dan onder Cocu schier onmogelijk is?

Haha ik snap je punt:

1. Van Bommel lijkt me een type met iets meer durf als trainer
2. De jeugd was er 2 en meer jaar geleden zeker niet klaar voor om de stap te maken naar 1. Agelopen jaar werd er voor het eerst duidelijk dat die stap wel te maken is op termijn en ik verwacht dat dit jaar het jaar is waarop Mauro, Malen, Obispo en Gudmunsson serieus de concurrentie aan kunnen gaan. Jongens hebben toch veel geleerd lijkt me op trainingen, JL wedstrijden en met paar invalbeurten in 1.
3. En Cocu hield idd meer vast aan de oude garde schat ik in
 
Thomas zou een gokje zijn, een goedkope breedteaankoop. Maar dat heeft PSV niet nodig. Rosario en Mauro hebben dan voorrang.
PSV heeft een absolute kwaliteitsinjectie nodig op het middenveld. Gutierrez of misschien wel Fer, maar laatstgenoemde acht ik niet haalbaar.
 
Haha ik snap je punt:

1. Van Bommel lijkt me een type met iets meer durf als trainer
2. De jeugd was er 2 en meer jaar geleden zeker niet klaar voor om de stap te maken naar 1. Agelopen jaar werd er voor het eerst duidelijk dat die stap wel te maken is op termijn en ik verwacht dat dit jaar het jaar is waarop Mauro, Malen, Obispo en Gudmunsson serieus de concurrentie aan kunnen gaan. Jongens hebben toch veel geleerd lijkt me op trainingen, JL wedstrijden en met paar invalbeurten in 1.
3. En Cocu hield idd meer vast aan de oude garde schat ik in
Vooral dat derde punt heeft hij wel bewezen inderdaad. Dus minder kan het ook haast niet worden, voor de jeugd. Het is wat mij betreft ook een goede zaak als Bommel de jeugd wél durft op te stellen of in te brengen in de wat minder zware wedstrijden. Als we de talenten bij de club willen houden is het noodzaak dat er toekomstperspectief is voor die jongens.
 
We hebben Mauro !! :giggle:

Zonder gekheid: ik heb veel vertrouwen in Mauro, maar het is nog te vroeg voor hem om het team te dragen. Hij moet nog groeien in de luwte van een andere scorende middenvelder. Wat mij betreft Gutierrez.

Ik hoop niet dat we verwachten met Gutierrez een scorende middenvelder binnen te halen, die is niet verder gekomen dan 15 doelpunten in 134 wedstrijden. Gutierrez is meer een type Guardado heb ik het idee. Voor een scorende middenvelder zullen we misschien moeten gokken op een verhuur van Mount, tenzij we nog ergens een stukje grond kunnen verkopen natuurlijk :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan