Thomas zou een gokje zijn, een goedkope breedteaankoop. Maar dat heeft PSV niet nodig. Rosario en Mauro hebben dan voorrang.
PSV heeft een absolute kwaliteitsinjectie nodig op het middenveld. Gutierrez of misschien wel Fer, maar laatstgenoemde acht ik niet haalbaar.

Fer? Je zei toch kwaliteitsinjectie? Verder wel eens met je punten.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop niet dat we verwachten met Gutierrez een scorende middenvelder binnen te halen, die is niet verder gekomen dan 15 doelpunten in 134 wedstrijden. Gutierrez is meer een type Guardado heb ik het idee. Voor een scorende middenvelder zullen we misschien moeten gokken op een verhuur van Mount, tenzij we nog ergens een stukje grond kunnen verkopen natuurlijk :D
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar hij is wel koning van de assist toch?
 
Zou alan halilovic (HSV) wellicht wat zijn? Kroatische tegenhanger van Ödegard (Quagmire meer info?), waarin veel talent werd gezien (jong gehypt naar barca). Afgelopen seizoen met HSV gedegradeerd dus vast haalbaar..?
 
Voor CL hebben we een matig middenveld, moet power en goals bij
Niet alleen voor de CL. Vergelijk dit middenveld zonder van Ginkel met dat van Ajax en je ziet dat we echt kwaliteiten te kort komen. Zij hebben Ziyech nog niet eens verkocht en ze hebben Tadic al binnen, nog meer goals, assists en ervaring dus.
Is die Tadic al gekocht trouwens of was dat slechts de roddelpers? ;)
 
Niet alleen voor de CL. Vergelijk dit middenveld zonder van Ginkel met dat van Ajax en je ziet dat we echt kwaliteiten te kort komen. Zij hebben Ziyech nog niet eens verkocht en ze hebben Tadic al binnen, nog meer goals, assists en ervaring dus.
Is die Tadic al gekocht trouwens of was dat slechts de roddelpers? ;)
Tadic is een aanvaller toch?
 
Tadic is een aanvaller toch?
Nou het hangt er van af hoe je hem gebruikt. Hij is eigenlijk een linkshalf/linksbuiten. Maar voor een echte linksbuiten komt hij snelheid te kort waardoor hij vaak als linkshalf speelt. Ik denk dat hij op de plek van Ziyech gaat spelen.
 
Tadic is een aanvaller toch?
Volgens mij speelde hij bij Groningen op de linkerflank, maar bij Twente ook vaak op '10', in Engeland ook dacht ik. Denk ook dat hij bij Ajax op de plek van Ziyech gaat staan, voor linksbuiten hebben ze Bande en eventueel Labyad.
 
Bij Servië speelt hij rechtsbuiten, volgens mij.
Volgens mij hebben ze bij Servië geen klassieke buitenspelers. En dat jij rechts speelde was een uitzondering. Normaal staat hij of 10 of aan de linkere kant.
 
Manuel García vond ik [ja ik wet het, het is NAC maar] ik wel sterk spelen als technische offensieve middenvelder. Heeft NAC hem weer gehuurd of hij is terug naar City. Nou afkrakers laat jullie maar horen...;P
 
Terug
Bovenaan Onderaan