Zou het toch Dessers zijn geweest waarvoor Brands bij Groningen - Utrecht op de tribune zat?

Dessers "solliciteert" in een interview in VI openlijk naar een overgang naar PSV.

Dessers duidt droomclub aan: "Zij zouden het best bij me passen"

http://www.voetbalnieuws.be/news/29...oomclub-aan-zij-zouden-het-best-bij-me-passen

De spits kan dus niet klagen over zijn debuutseizoen in de Eredivisie en het lijkt niet uitgesloten dat hij op een dag nog een stap hogerop zet. En daarvoor heeft Dessers al een club in gedachten.
"Ajax is uitgesloten, omdat ik bij FC Utrecht speel", zegt hij in Voetbal International. "Feyenoord vind ik een mooie club, maar PSV past het best bij mij, denk ik, vanwege mijn zuidelijke karakter."
Ik volg Utrecht niet, maar heeft hij zo uitmuntend gepresteerd afgelopen seizoen?
 
Zou het toch Dessers zijn geweest waarvoor Brands bij Groningen - Utrecht op de tribune zat?

Dessers "solliciteert" in een interview in VI openlijk naar een overgang naar PSV.

Dessers duidt droomclub aan: "Zij zouden het best bij me passen"

http://www.voetbalnieuws.be/news/29...oomclub-aan-zij-zouden-het-best-bij-me-passen

De spits kan dus niet klagen over zijn debuutseizoen in de Eredivisie en het lijkt niet uitgesloten dat hij op een dag nog een stap hogerop zet. En daarvoor heeft Dessers al een club in gedachten.
"Ajax is uitgesloten, omdat ik bij FC Utrecht speel", zegt hij in Voetbal International. "Feyenoord vind ik een mooie club, maar PSV past het best bij mij, denk ik, vanwege mijn zuidelijke karakter."

Geen idee wie het is. Is 't wat?
 
Ik volg Utrecht niet, maar heeft hij zo uitmuntend gepresteerd afgelopen seizoen?
Zijn extra kilo’s zijn iig niet minder geworden sinds hij bankzitter is geworden bij Utrecht. Dessers, jemig wat een dieptepunt:( :( :(
 
Ik hoop zelf dat hij nog een jaar blijft, maar mocht Pereiro vertrekken deze zomer zou ik Matías Vargas van Velez Sarsfield een interessante vervanger vinden. Een kleine aanvallende middenvelder met veel potentie, die klaar lijkt voor een stap omhoog. Het koningskoppel met Maxi Romero zou dan ook weer herenigd zijn ;)

Wat beelden:

Hier kun je meer over hem lezen:
https://www.esdfanalysis.com/player-analysis/matias-vargas/
 
Zou het toch Dessers zijn geweest waarvoor Brands bij Groningen - Utrecht op de tribune zat?

Dessers "solliciteert" in een interview in VI openlijk naar een overgang naar PSV.

Dessers duidt droomclub aan: "Zij zouden het best bij me passen"

http://www.voetbalnieuws.be/news/29...oomclub-aan-zij-zouden-het-best-bij-me-passen

De spits kan dus niet klagen over zijn debuutseizoen in de Eredivisie en het lijkt niet uitgesloten dat hij op een dag nog een stap hogerop zet. En daarvoor heeft Dessers al een club in gedachten.
"Ajax is uitgesloten, omdat ik bij FC Utrecht speel", zegt hij in Voetbal International. "Feyenoord vind ik een mooie club, maar PSV past het best bij mij, denk ik, vanwege mijn zuidelijke karakter."
Desser is geen middenvelder, hoort eigenlijk in het topic voor aanvallers. ;)
 
Is die Rusnak van Slowakije geen optie op het middenveld voor PSV ? Ik vond hem gisteren vrij goed spelen, zeker in de 1e helft.
 
Ik hoop echt dat Bommel/Marwijk die Daniël Arzani meenemen naar PSV. Echt een goed talent en dat zeg ik niet omdat hij Iraanse roots heeft ;)
Wat ik mooi vind is dat hij bewust heeft gekozen voor Australië omdat hij zijn dankbaarheid richting het land dat zijn ouders vrijheid en veiligheid heeft gegeven, wilde laten zien.
Het is wel een jongen met veel bravoure en flair. Er zullen dus mensen zijn die vinden dat hij beter bij Ajax past dan bij PSV (?)
 
Ik hoop echt dat Bommel/Marwijk die Daniël Arzani meenemen naar PSV. Echt een goed talent en dat zeg ik niet omdat hij Iraanse roots heeft ;)
Wat ik mooi vind is dat hij bewust heeft gekozen voor Australië omdat hij zijn dankbaarheid richting het land dat zijn ouders vrijheid en veiligheid heeft gegeven, wilde laten zien.
Het is wel een jongen met veel bravoure en flair. Er zullen dus mensen zijn die vinden dat hij beter bij Ajax past dan bij PSV (?)
Is toch een spits? Daar hebben we er al genoeg van. We hebben middenvelders en evt nog een goede CV nodig.
 
Is toch een spits? Daar hebben we er al genoeg van. We hebben middenvelders en evt nog een goede CV nodig.

Als hij goed is of veel potentie kan t zelfs met aanvallers geen kwaad ze nu op te pikken. Kweste van tijd dat lozano vertrekt, lammers is verhuurd en is romero nog afwachten hoe goed ie terugkomt na de blessure. Daarbij psv spitsen maken "slechts 12 doelpunten" per seizoen. Als we er n stuk of zeven onder contract hebpben tikt dat lekker aan voor t doelsaldo. :cool::geek:
 
Terug
Bovenaan Onderaan