Ergernissen

Ik niet snap niet....U heeft per ongeluk water in het brokjesbakje gedaan? Dat lijkt me best irritant omdat je dan de boel waarschijnlijk weg kan gooien (een kat eet nu eenmaal geen soep).

Is gewoon een product. Uiteraard in meerdere smaken (waaronder zalm) verkrijgbaar.
GOURMET-Soup-Classic-mit-Huhn-und-Gemse-fr-ausgewachsene-Katzen.JPG
 
Wat alweer aangeeft dat het houden van katten een vorm van dierenmishandeling is aangezien het jachtinstinct op deze wijze langzaamaan kapot gaat :sneaky:
Katten kunnen het best vernietigd worden en van de aarde verwijderd. Ruilen voor een leuke uitgestorven neushoorn?
 
Katten kunnen het best vernietigd worden en van de aarde verwijderd. Ruilen voor een leuke uitgestorven neushoorn?

Uitsterfbeleid dan?:zien:

Terror-vogels zijn tegenwoordig de grootste natuurlijke vijand van de mens in nederland en jij wilt katten in de ban doen? :rolleyes:
Shame on you. :mad:

Zo'n neushoorn heb je geen reet aan. Die draagt zonder protest zo een rijtje terror vogels op zijn rug jou straat binnen..

Das wel heel rigoureus, vernietigen en van de aarde verwijderen, volgens mij volstaat de helft van de maatregelen.

Ik wil m wel ruilen voor de dodo

Jahoor - nog zo'n vogel erbij.. o.O
 
Das wel heel rigoureus, vernietigen en van de aarde verwijderen, volgens mij volstaat de helft van de maatregelen.

Ik wil m wel ruilen voor de dodo
Doen we dat! De Dodo terug in het straatbeeld (van Mauritius)! En er uit met die katten! Auszurotten!
 
Ik zie gewoon niet in waarom we de neushoorn terug zouden moeten halen. En waarom we moeten stoppen met de katten. Alleen nog dieren toestaan die goed smaken, de rest weg.

We beginnen met een all-you-can-eat walvis restaurant waarin elke dag enorme vuilnisbakken leeggemaakt worden met rest-walvis. Vervolgens zijn de dromedarissen aan de beurt. Die zijn niet te vertrouwen.
 
Ik zie gewoon niet in waarom we de neushoorn terug zouden moeten halen. En waarom we moeten stoppen met de katten. Alleen nog dieren toestaan die goed smaken, de rest weg.

We beginnen met een all-you-can-eat walvis restaurant waarin elke dag enorme vuilnisbakken leeggemaakt worden met rest-walvis. Vervolgens zijn de dromedarissen aan de beurt. Die zijn niet te vertrouwen.
Katten smaken volgens mij prima?
 
Ik zie gewoon niet in waarom we de neushoorn terug zouden moeten halen. En waarom we moeten stoppen met de katten. Alleen nog dieren toestaan die goed smaken, de rest weg.

We beginnen met een all-you-can-eat walvis restaurant waarin elke dag enorme vuilnisbakken leeggemaakt worden met rest-walvis. Vervolgens zijn de dromedarissen aan de beurt. Die zijn niet te vertrouwen.

:unsure: Heb je ooit een poes geproefd? :rolleyes: ;)
 
Ik zie gewoon niet in waarom we de neushoorn terug zouden moeten halen. En waarom we moeten stoppen met de katten. Alleen nog dieren toestaan die goed smaken, de rest weg.

We beginnen met een all-you-can-eat walvis restaurant waarin elke dag enorme vuilnisbakken leeggemaakt worden met rest-walvis. Vervolgens zijn de dromedarissen aan de beurt. Die zijn niet te vertrouwen.

Hmm. Geen dodo dus, want die waren niet te vreten, naar het schijnt.
Als de mammoet nu eens terug komt? Én te eten, volgens onze voorvaderen, én...én.....nou ja, de mammoet dus.
 
(even de discussie een andere wending geven)

De mens!

Voordat die de katten hebben uitgeroeid hebben ze dat al met zichzelf gedaan in deze laatste eeuw van de mens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan