PSV - Ajax | Zondag 15 april 2018 | Eindstand: 3-0 | KAMPIOEN!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Pff, nog officieel 2 dagen. Ik heb er zo gigantisch zin in. Ik heb echt zo gevoel, dat er een sfeer gaat rondhangen in het Philips Stadion, wat nog nooit vertoond is. Logisch ook, zo unieke kans dat je thuis kampioen kan worden tegen Ajax. Die kans krijg je simpelweg maar 1 keer in je leven, of je gaat het maar 1 keer in je leven meemaken. We gaan het zien.
Dat klopt, in 1963 was ik nog net niet geboren, en wellicht niemand op dit forum? Bewust heeft volgens mij zeker niemand 1963 meegemaakt.
 
Ik zou zeggen, haal de wedstrijd eens van Groningen erbij. Die speelde nagenoeg, een perfecte wedstrijd tegen Ajax. Die gingen d'r volop klappen, zelfs die rechtsback ( wat een huurling is van Ajax ) speelde keihard tegen die snotneusje en daar kon die snotneusje slecht tegen. Helaas wel was die beslissend met een goal en een assist, maar toch. Wat er met ons gebeurde in Tilburg, dat had ook met Ajax moeten gebeuren in Groningen. Maar op een wonderbaarlijke manier, wonnen ze nog daar zwaar onverdiend.

Ik ben het ook eens met Ongezouten. Afwachten tegen Ajax, heeft totaal maar dan ook totaal geen zin. Dan speel je Ajax juist in de kaart. Dat hebben we gezien in Amsterdam. Ja, het bleef lang 0-0, maar een doelpunt van Ajax kon simpelweg niet uitblijven, puur omdat je alleen maar achteruit ging lopen, en dat 90 min lang. En ja, dan ga op je bek met 3-0. Ik hoop dus dat Cocu daarvan geleerd heeft, en misschien contact heeft gezocht met Faber deze week, hoe je dit Ajax het best kan aanpakken.

Pff, nog officieel 2 dagen. Ik heb er zo gigantisch zin in. Ik heb echt zo gevoel, dat er een sfeer gaat rondhangen in het Philips Stadion, wat nog nooit vertoond is. Logisch ook, zo unieke kans dat je thuis kampioen kan worden tegen Ajax. Die kans krijg je simpelweg maar 1 keer in je leven, of je gaat het maar 1 keer in je leven meemaken. We gaan het zien.

Het wordt (de wens is vader van de gedachte) een heel andere situatie. In Amsterdam ging men er al slapjes heen (leuk om de grote voorsprong uit te bouwen) en leek een gelijkspel ook wel prima. Nu is een gelijkspel voor PSV een verlies. Niemand, ook de spelers niet, wil de bloemen in de container gooien, het podium weer in de vrachtwagen plaatsen en het vuurwerk ongebruikt opruimen. Om dan, tussen de lachende gezichten van ajaksspelersdoor, de schaal weer terug naar Zeist te zien gaan. Om dan kampioen te worden op een donderdagavond in de kantine.
Laar staan die 33.500 supporters in het stadion, en die tienduizenden in de stad.
Als dat je niet kan motiveren, dan kun je maar beter ophouden met voetbal.
 
Ja, de historische verhalen mis ik wel. Die Henk 50plus en de randweg dan weer niet. Smiley.
U bedoelt de ruit om Eindhoven, wel t beestje bij de naam noemen hé. Vraag me ook af waarom je de immer integere Henk Krol niet mist (a)
 
U bedoelt de ruit om Eindhoven, wel t beestje bij de naam noemen hé. Vraag me ook af waarom je de immer integere Henk Krol niet mist (a)

De rechter heeft hem immers onschuldig verklaard. Het was gewoon een complot van de gevestigde partijen!
 
Ja, de historische verhalen mis ik wel. Die Henk 50plus en de randweg dan weer niet. Smiley.
Ik mis de update over de Ibn Galdoen school en de artikelen van Nauticca Marbe. Smiley.
 
Ach laat ik mijn mening ook eens hier ventileren..
de toon wordt gezet de eerste 10 minuten. Zo in de trant van ik lust je rauw... van beide kanten. Weet PSV (met hulp van de 12de speler) die zonder slag of stoot door te komen, nah...moet het goed komme.
Heb ze tegen AZ gezien, dat was toch de PSV die de meesten hier graag zo willen zien. Ervoor was het vaak niet zo denderend, maar wonnen ze toch, nog vaak. Op de valreep.
Ik verheug me iig op Zondag. :DANCE:
Over de tweede helft durf ik geen voorspelling te doen. Kan het nog alle kanten op. :cautious:
 
Op Radio Veronica geven ze vandaag kaarten weg voor PSV-Ajax. Ze zeggen er wel bij dat het niet voor Ajax fans is. En net is er zo'n held van een DJ die gewoon ons clublied op de radio draaide !! :grin::PSV::CHEER::clap:

/insert_Ajax_Calimero_gedrag
Ja zie je wel, iedereen is altijd tegen ons. Als wij een wedstrijd spelen is het voor iedereen de wedstrijd van het jaar. De media heeft een hekel aan ons en scheidsrechters geven ons altijd nadeel. Iedereen is gewoon jaloers, WZAWZblablajfkajd;lfk
/end

:giggle:
 
Belachelijk dit. Nog meer dan 54 uur voor de aftrap en ik kan al nergens anders meer aan denken. :PSV:
Het heeft ook mijn arbeidsproduktiviteit geen goed gedaan deze week. Raar toch eigenlijk, dat volwassen mannen hier zo mee bezig kunnen zijn.
 
/insert_Ajax_Calimero_gedrag
Ja zie je wel, iedereen is altijd tegen ons. Als wij een wedstrijd spelen is het voor iedereen de wedstrijd van het jaar. De media heeft een hekel aan ons en scheidsrechters geven ons altijd nadeel. Iedereen is gewoon jaloers, WZAWZblablajfkajd;lfk
/end

:giggle:
je bedoeld WZAWZC
 
Het heeft ook mijn arbeidsproduktiviteit geen goed gedaan deze week. Raar toch eigenlijk, dat volwassen mannen hier zo mee bezig kunnen zijn.

Precies dat maakt het ook zo leuk... Mijn partner werd gek van me omdat ik, zonder het mezelf eigenlijk opviel, sinds ik gisteren thuis kwam de heletijd onder het eten PSV liedjes aan het zingen was :ROFL:. Ze geeft zelf helaas/gelukkig [mag je zelf kiezen] geen reet om voetbal.

Ik kan ook echt niet wachten.. ik heb zelden zoveel zin in een wedstrijd gehad. Volgens mij was het nog niet benoemd, maar mochten we niet winnen is een punt van cruciaal belang. Als je een punt haalt kunnen we volgende week uit tegen roda (op woensdag) alsnog kampioen worden. Bij verlies kan je dat niet.
 
Precies dat maakt het ook zo leuk... Mijn partner werd gek van me omdat ik, zonder het mezelf eigenlijk opviel, sinds ik gisteren thuis kwam de heletijd onder het eten PSV liedjes aan het zingen was :ROFL:. Ze geeft zelf helaas/gelukkig [mag je zelf kiezen] geen reet om voetbal.

Ik kan ook echt niet wachten.. ik heb zelden zoveel zin in een wedstrijd gehad. Volgens mij was het nog niet benoemd, maar mochten we niet winnen is een punt van cruciaal belang. Als je een punt haalt kunnen we volgende week uit tegen roda (op woensdag) alsnog kampioen worden. Bij verlies kan je dat niet.

Klopt. Verliezen is echt klote, want dan worden we kampioen tegen ADO en tijdens die wedstrijd zit ik in een vliegtuig.

Dus graag voor 29 april afhandelen dit kampioenschap, heren !
 
Kan het niet in de regels terugvinden, maar mag je op het forum nou wel of geen tickets aanbieden? Heb namelijk een kaartje vak K, maar kan helaas niet door omstandigheden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan