PSV - Ajax | Zondag 15 april 2018 | Eindstand: 3-0 | KAMPIOEN!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een kampioenswedstrijd tegen de erfvijand... Het voelt als Thermopylae, Rome tegen Carthago, De bevrijding van de Spaanse fury, Waterloo, Stalingrad, D-Day...
Een overwinning is niet genoeg. De totale vernietiging is de enige uitkomst waarmee ik vrede kan hebben.

Ik juich pas als we winnen met meer dan 8 goals verschil. Alle goals die we daaronder zitten, zal ik afreageren op mijn vriendin.
 
Een kampioenswedstrijd tegen de erfvijand... Het voelt als Thermopylae, Rome tegen Carthago, De bevrijding van de Spaanse fury, Waterloo, Stalingrad, D-Day...
Een overwinning is niet genoeg. De totale vernietiging is de enige uitkomst waarmee ik vrede kan hebben.

Ik juich pas als we winnen met meer dan 8 goals verschil. Alle goals die we daaronder zitten, zal ik afreageren op mijn vriendin.

Die Weghorst na AZ-PSV moet een Ratelband zijn in vergelijking met de selectie van ajaks na afloop van deze moeder alle wedstrijden.
 
Cocu:
  • 'Iedereen is fit voor zondag.'
  • 'Er wordt niet gesproken over andere zaken dan de wedstrijd PSV - Ajax. Dat is belangrijk.'
  • 'De wedstrijd tegen Ajax is altijd een beladen duel, maar nu zit er een extra lading op.'
  • 'Eerder dit seizoen tegen Ajax brachten we te weinig aan de bal. Ik verwacht zondag van het team iets anders.'
 
Een kampioenswedstrijd tegen de erfvijand... Het voelt als Thermopylae, Rome tegen Carthago, De bevrijding van de Spaanse fury, Waterloo, Stalingrad, D-Day...
Een overwinning is niet genoeg. De totale vernietiging is de enige uitkomst waarmee ik vrede kan hebben.

Ik juich pas als we winnen met meer dan 8 goals verschil. Alle goals die we daaronder zitten, zal ik afreageren op mijn vriendin.
O jee, ze kan maar beter een weekendje weggaan.
Bekijk bijlage 498
Het zal niet de eerste legendarische wedstrijd worden voor ons Justin hahaha
Hahahaha, dat is mooi!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan