PSV - Ajax | Zondag 15 april 2018 | Eindstand: 3-0 | KAMPIOEN!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo,bijna weekend..
Nog een uurtje werken en dan aftellen naar Zondag..
Ik kan niet wachten en hoop gewoon dat we het Zondag afmaken..
1-0, 4-3 of 6-0 boeit me niet..3 punten en kampioen worden..Basta! ^^
 
Gewoon binnen 10 minuten die wedstrijd op slot gooien. Dan kunnen we beginnen met het feest en het vak aan de overkant kwallen :D
 
Daq6yPPX0AApjz9.jpg


:)
 
Dus de mogelijke scenario, bij winst kampioen, bij verlies word het spannend en bij gelijkspel en winst woensdag kampioen?
 
Er zit een vloek op 2-0 zo te zien. City vs United, AZ vs PSV, vandaag ook Soutehempton vs Chelsea, en wedstrijden eindigen 2-3.
Rustig aan morgen na 1-0 zou ik zeggen....
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Alleen al voor onze Sjakie zou ik morgen wel eens ongelofelijk smerig willen winnen. Twee buitenspeldoelpunten en een penalty ofzo. Rood voor Veltman, dat is altijd een mooie extra. En dan de hele week dat heerlijke Amsterdamse gezift aanhoren wat voor een klote geluk hullie wel niet hebben. :D
 
Alleen al voor onze Sjakie zou ik morgen wel eens ongelofelijk smerig willen winnen. Twee buitenspeldoelpunten en een penalty ofzo. Rood voor Veltman, dat is altijd een mooie extra. En dan de hele week dat heerlijke Amsterdamse gezift aanhoren wat voor een klote geluk hullie wel niet hebben. :D

:unsure:Anderzijds, dat heb je het hele jaar al aan kunnen horen. Reden temeer om morgen gewoon een afgetekende zege te boeken, zodat de mondjes juist eens even dicht kunnen kunnen in A'dam. Rood voor Veltman is altijd welkom natuurlijk (rood tegen ook, mits het een volle elleboog of vuist in het gezicht is en hij met een gebroken neus het veld moet verlaten :fb::maniac:)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zo, inderdaad, matchday. Met een drukke dag voor mij voor de match, geen tijd voor zenuwen en het zal zo 16:45 zijn!!!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan