FC Volendam - PSV | Donderdag 26 oktober 2017 | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
aSfPyJg.png
 
Volendam, de meest bruisende club van Nederland. Gemiddeld 10 supporters per uitwedstrijd en thuis het stadion nog niet eens voor de helft gevuld krijgen.

De nummer 18 van de JL, verplicht om de volgende ronde te bereiken!
 
Denk dat ik hier wel naartoe ga. Om de hoek en toch altijd wel lachen, dat inteeltdorp.
 
Denk dat ik hier wel naartoe ga. Om de hoek en toch altijd wel lachen, dat inteeltdorp.

Waar zelfs de gitaarmuziek naar paling ruikt.
Let je wel een beetje op jezelf? Ze hebben er al 8! (bron: Egyptenaren rondlopen, en als ze in de dubbele cijfers gaan komen lopen ze daar zo rond in een witte muts.
 
Waar zelfs de gitaarmuziek naar paling ruikt.
Let je wel een beetje op jezelf? Ze hebben er al 8! (bron: Egyptenaren rondlopen, en als ze in de dubbele cijfers gaan komen lopen ze daar zo rond in een witte muts.

Paling metal. Nieuwe richting voor m'n band. Wellicht dat Bacchus en JCS dat kunnen waarderen.
 
Volendam staat onderaan in de JL, dit moeten we gewoon in de 1e helft beslissen, 2e helft jeugd inpassen.
 
Zelfs onze verdedigers moeten deze ploeg aan kunnen + de beker is nog het enige midweekse programma denk ik dat PSV wel gaat winnen maar; ploegen uit de JL zijn altijd lastig, het zijn geen koekenbakkers ze kunnen best goed verdedigen, dus moet je door de verdediging heen zien te komen en oppassen op counters.
 
Jammer dat je niet thuis speelt tegen een amateur team. Dan had je bijna het hele elftal rust kunnen geven met Vitesse uit straks in het vizier. Nu moet je uit naar een Jupiler League ploeg, die ook nog is op dat verrotte kunstgras spelen. Van te voren weet je dus dat zo team in eigen huis, er boven op zal gaan klappen want het is en blijft een bekerwedstrijd.

Maar Volendam uit mag geen probleem zijn lijkt me. Gasten staan laatste en hebben nog geen wedstrijd gewonnen. Gooi de jeugd er maar in inderdaad. Mauro, Gudmundsson, Maher op 10, Luckassen achterin, De Jong in de spits, Paal op linksback zodat Brenet naar de rechterkant verhuist en Arias rust gunnen.

Zoet

Brenet - Schwaab - Luckassen - Paal
Van Ginkel - Maher - Hendrix
Mauro - De Jong - Gudmundsson

Zoiets dus.

 
Jammer dat je niet thuis speelt tegen een amateur team. Dan had je bijna het hele elftal rust kunnen geven met Vitesse uit straks in het vizier. Nu moet je uit naar een Jupiler League ploeg, die ook nog is op dat verrotte kunstgras spelen. Van te voren weet je dus dat zo team in eigen huis, er boven op zal gaan klappen want het is en blijft een bekerwedstrijd.

Maar Volendam uit mag geen probleem zijn lijkt me. Gasten staan laatste en hebben nog geen wedstrijd gewonnen. Gooi de jeugd er maar in inderdaad. Mauro, Gudmundsson, Maher op 10, Luckassen achterin, De Jong in de spits, Paal op linksback zodat Brenet naar de rechterkant verhuist en Arias rust gunnen.

Zoet

Brenet - Schwaab - Luckassen - Paal
Van Ginkel - Maher - Hendrix
Mauro - De Jong - Gudmundsson

Zoiets dus.

Het ding is dat je tegenwoordig beter tegen de onderste van de JL kan spelen dan tegen een amateurteam. Deze gasten zijn volgens mij volledig gedemotiveerd en spelen echt dramatisch. Amateur teams die het goed doen in hun competitie hebben meer vertrouwen en klappen er vaak harder op, kijk alleen al naar hoeveel JL clubs er elk beker toernooi sneuvelen of het knap lastig hebben tegen amateur clubs.
 
Als de vermoedelijke opstelling klopt, dus Obispo achterin met Schwaab. Dan is dat wel een teken dat men niet tevreden is over Luckassen. Bedoel, hij is wel fit toch? Hij zat wel op de bank tegen Heracles. Ik blijf het nog altijd onbegrijpelijk vinden dat we 5-6 miljoen hebben betaald voor Luckassen. Als centrale verdediger, vind ik het helemaal niks. Maakt meer fouten dan Isimat. En op het middenveld, komt die weinig aan de bak. Alleen tegen Utrecht voor de verdediging, vond ik hem aardig spelen. Maar Cocu gaat niet iedere week zo spelen natuurlijk.

Had Luckassen wel willen zien tegen Volendam op de plek van Hendrix. Zo gun je Hendrix ook rust.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan