PSV - Heracles Almelo | Vrijdag 16 februari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
En dat PSV tegen Dortmund ook wel beter voor de dag zal komen. Althans, hopelijk beter op afrondend gebied. Maar puur een ''maar 2-0 tegen Heracles betekent dat dinsdag weinig soeps wordt'' argument ga ik niet in mee. Voetbal uitslagen doen vaak geen recht aan het spel. Ondanks dat we een belangrijke pot op dinsdag hebben en Heracles dan een ''moetje'' is, hebben we hem wel gewoon gewonnen. En inderdaad in ieder geval genoeg gecreeerd. Als we weinig hadden klaargespeeld was mijn mening anders geweest. Jammer van de weinig goals, want de 100 goals passeren dit seizoen zou zeker tof zijn. Maar 3 punten en nu een weekend rustig toeleven naar dinsdag. Misschien nog een cadeautje op zondag, maar Feyenoord thuis tegen RKC zal waarschijnlijk geen stunt opleveren. Ach.
Dinsdag zijn we blij met 2-0. Ik vond het prima. We waren de hele wedstrijd de baas. Maken 2 goede goals. En we hadden er nog 4/5 kunnen maken. Niks te klagen dus
 
Goh, die viel slecht in….. kon prima met z'n linker buitenom, maar de daad dit welgeteld nul keer.
Niet alleen Mauro haast elke actie vanop de flanken terug naar het centrum waar het potdicht zat.
De voorzettten waren ook meestal ondermaats en dan wordt het moeilijk al de daad van de keeper meer dan zijn beste en verhinderde ook enkele doelpunten.
3 punten op een zacht drafje ......
 
J.B.: ja, minimaal, goede toevoeging, zou fijn zijn als wat uitloopt in voorsprong, durf er met RKC niet heel erg op te hopen. One never knows.

Buitenspelgoal: Eh, maar dat zeg ik toch niet dat op basis van vanavond tegen Dortmund niets wordt? Dat is helemaal niet mijn bedoeling, maar ik denk dat Dortmund meer in de koppies zat dan ze willen toegeven, en ik vond ze niet 100% gefocust, dat zegt veel mensen, ook de vragen aan Bosz gingen daarover. Ik verwacht op dat gebied van focus volledige professionaliteit van de TS en de spelers. Dinsdag speel je voor de parels, daarvoor wil je in de CL. Ik hoop net als jou een messcherp PSV te zien tegen Dortmund. Nu vind ik het wel mooi geweest. Good night.
 
Toch, als ik moet kiezen, liever vanavond drie punten dan dinsdag.
Ik moet er niet aan denken dat onze voorsprong kleiner wordt dan 10 punten.
Hè?

Wat heb je liever?
Met 12 punten voorsprong kampioen worden en roemloos verliezen van Dortmund.
Of met 3 punten voorsprong kampioen worden en de volgende ronde tegen Lazio?

Dinsdag is de belangrijkste pot tot nu toe van 2024.

Die twee potjes K(lein) NV B(ier)-beker heeft bijvoorbeeld veel verkloot in januari met het oog op blessures en vemoeidheid. December was dusdanig intensief dat ze midweeks-januari hadden moeten laten lopen.
Zover is wel duidelijk.
(Had je nu waarschijnlijk 16 punten voor gestaan)

 
Laatst bewerkt:
Prima overwinning. Keeper die boven zichzelf uitstijgt. Anders was het 5-0 geweest of nog wel meer. Eerste helft een psv gezien dat rustig bleef aangezien Heracles ordinair aan het schoppen was geslagen. Tweede helft was het wachten op de 2-0 en daarna krachten sparen. Maak me wel zorgen om Chucky. Ik vond hem weer niet overuigen.
 
Prima overwinning. Keeper die boven zichzelf uitstijgt. Anders was het 5-0 geweest of nog wel meer. Eerste helft een psv gezien dat rustig bleef aangezien Heracles ordinair aan het schoppen was geslagen. Tweede helft was het wachten op de 2-0 en daarna krachten sparen. Maak me wel zorgen om Chucky. Ik vond hem weer niet overuigen.
Precies, gister eigenlijk geen moment gedacht dat we tegen puntverlies zouden aanlopen. Dat was vroeger wel anders met een uitblinkende keeper bij de tegenstander.

Daarbij, het was écht een uitblinkende keeper, was dit keer niet dat we alles recht op m afschoten. Voor de kijker was het wel minder gister, hopen dat we daarin dinsdag gecompenseerd worden.
 
Hè?

Wat heb je liever?
Met 12 punten voorsprong kampioen worden en roemloos verliezen van Dortmund.
Of met 3 punten voorsprong kampioen worden en de volgende ronde tegen Lazio?

Dinsdag is de belangrijkste pot tot nu toe van 2024.

Die twee potjes K(lein) NV B(ier)-beker heeft bijvoorbeeld veel verkloot in januari met het oog op blessures en vemoeidheid. December was dusdanig intensief dat ze midweeks-januari hadden moeten laten lopen.
Zover is wel duidelijk.
(Had je nu waarschijnlijk 16 punten voor gestaan)

Wat liever?
Met 12 punten voorsprong kampioen worden.
Uiteraard hoeft dat niet te betekenen dat we roemloos verliezen in de CL.
Het is niet of-of.
Maar ja, liever geen volgende ronde als dat zou betekenen dat we weer wekelijks meer in de piepzak moeten zitten zoals heel het voorjaar 2007 met een steeds slinkende voorsprong.
Prima als jij anders wil, maar ik wil eindelijk weer kampioen worden. De CL winnen we toch niet.
Forza PSV.
 
Precies, gister eigenlijk geen moment gedacht dat we tegen puntverlies zouden aanlopen. Dat was vroeger wel anders met een uitblinkende keeper bij de tegenstander.

Daarbij, het was écht een uitblinkende keeper, was dit keer niet dat we alles recht op m afschoten. Voor de kijker was het wel minder gister, hopen dat we daarin dinsdag gecompenseerd worden.
De keeper van Heracles had de avond van zn leven. Wat die tegenhield..
 
Prima overwinning. Keeper die boven zichzelf uitstijgt. Anders was het 5-0 geweest of nog wel meer. Eerste helft een psv gezien dat rustig bleef aangezien Heracles ordinair aan het schoppen was geslagen. Tweede helft was het wachten op de 2-0 en daarna krachten sparen. Maak me wel zorgen om Chucky. Ik vond hem weer niet overuigen.
Nou, volgens mij laat de afwerking gewoon te wensen over. Het is niet alsof de keeper de ene na de andere wereldredding had.
 
Nou, volgens mij laat de afwerking gewoon te wensen over. Het is niet alsof de keeper de ene na de andere wereldredding had.
Van de 37 doelpogingen zater er zeker een paar bij waar de keeper een super reflex had. Zie de kopbal van Pepi van dichtbij.. het schot van Veerman en die van Tilmann.
 
Van de 37 doelpogingen zater er zeker een paar bij waar de keeper een super reflex had. Zie de kopbal van Pepi van dichtbij.. het schot van Veerman en die van Tilmann.
Goede reflexen zeker.
Maar ik weet niet of het wereldreddingen waren. Kopbal van Pepi van dichtbij, schot van Veerman en die van Tilmann waren allemaal niet echt in de hoek. Allemaal beetje rechts/links uit het midden.
 
De keeper van Heracles had de avond van zn leven. Wat die tegenhield..
Maar het kwam wel behoorlijk recht op hem af. Zelden hoeven te duiken. Wel wat springen voor wat ballen van Luuk.

Pepi ook wel slordig in de afwerking, die zal goed gebaald hebben. Lozano zwaar ondermaats. Tillman wel goed weer.
 
Maar het kwam wel behoorlijk recht op hem af. Zelden hoeven te duiken. Wel wat springen voor wat ballen van Luuk.

Pepi ook wel slordig in de afwerking, die zal goed gebaald hebben. Lozano zwaar ondermaats. Tillman wel goed weer.
Ere wie ere toekomt. Hij stond goed te keepen. En dat is makkelijk toegegeven na de overwinning natuurlijk..
 
Wow Pepi krijg je de kans ga je er zo me om wat was ie slecht gisteren. wat een verschil met LDJ. Mauro viel bedroefend in wat een verschil met Dest dat sommige Mauro boven Dest kiezen mogen snel naar de opticien. Eigenlijk onbegrijpelijk dat ze geen 4 punten wilde pakken dit was een uitgelezen mogelijkheid om Fnoord op doelsaldo te kloppen. Dan heb je gewoon een extra pun verschil.
Je voor de CL sparen pakt meestal niet goed uit
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan