PSV - Heracles Almelo | Vrijdag 16 februari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
VbL9Fjx.jpeg


Voor eerdere duels inclusief tijdlijnen en line-ups; klik hier.

De uitslag is al wel bekend; 6-0.

Of 2-0.... Kijk maar joh.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan deze pot helaas niet zien, dus jullie zullen het zonder mij moeten doen. Ik heb daarentegen wel goeie hoop op een mooie uitslag. Vooral ook hopen dat jongens als Veerman en Tlllman weer wat ritme krijgen, jongens als Schouten juist heel blijven en jongens als Chucky en Baka weer wat vorm krijgen.
 
Heracles, een tegenstander die al 50 tegendoelpunten heeft moeten incasseren. Dat zijn er 2 minder dan Volendam.

Staan op dit moment 14e met al 11 nederlagen. Wonder dat ze daar staan eigenlijk. Leuke thuiswedstrijd zo op de vrijdagavond!
 
Heracles, een tegenstander die al 50 tegendoelpunten heeft moeten incasseren. Dat zijn er 2 minder dan Volendam.

Staan op dit moment 14e met al 11 nederlagen. Wonder dat ze daar staan eigenlijk. Leuke thuiswedstrijd zo op de vrijdagavond!
Dat is n bult tegen-goals. Het Ajax uit de provincie dus.
 
Gelukkig is de competitie op 19 mei al afgelopen. Dan hoeven er geen wedstrijden meer naar de vrijdag gezet te worden, en kunnen ze op 1 juni fris en fruitig in de CL spelen!
 
Even, vanwaar vrijdagavond?

Vanwege de CL in de week erop?
De KNVB wil de Eindhovenaren extra rust geven met het oog op de achtste finale van de Champions League tegen Borussia Dortmund.
Waar vroeger alle clubs in de Eredivisie wel eens in actie moesten komen op vrijdag, is dat nu al een aantal jaar niet meer zo. De laatste keer dat PSV op vrijdag in actie kwam in de competitie, was op 7 december 2018.

 
De KNVB wil de Eindhovenaren extra rust geven met het oog op de achtste finale van de Champions League tegen Borussia Dortmund.
Waar vroeger alle clubs in de Eredivisie wel eens in actie moesten komen op vrijdag, is dat nu al een aantal jaar niet meer zo. De laatste keer dat PSV op vrijdag in actie kwam in de competitie, was op 7 december 2018.


Eigenlijk wel gek. Het zou eerlijker en logischer zijn om alle clubs een keer op vrijdag te laten spelen.
 
Heracles.
Een inspeelploeg.
Zo noem ik dat.

Lekker potje voor Veerman, Teze, Saibari, Lozano, Tillman en Dest om de vorm nog wat aan te scherpen.
Boscagli, Schouten en Benitez scoren toch altijd wel die voldoende. Het is wat het is.
Sleutelspelers zijn Baka en Ramalho. Als die door de ondergrens zakken…
En LdJ, hij mag plotseling niet de kink in de kabel worden.

Ze moeten wel alle 11 top zijn.
 
Heracles.
Een inspeelploeg.
Zo noem ik dat.

Lekker potje voor Veerman, Teze, Saibari, Lozano, Tillman en Dest om de vorm nog wat aan te scherpen.
Boscagli, Schouten en Benitez scoren toch altijd wel die voldoende. Het is wat het is.
Sleutelspelers zijn Baka en Ramalho. Als die door de ondergrens zakken…
En LdJ, hij mag plotseling niet de kink in de kabel worden.

Ze moeten wel alle 11 top zijn.
Zou wel knap zijn als Heracles dat voor elkaar krijg, Lozano in vorm krijgen. Want daar is ie voorlopig nog wel een stuk van verwijderd...
 
Zou wel knap zijn als Heracles dat voor elkaar krijg, Lozano in vorm krijgen. Want daar is ie voorlopig nog wel een stuk van verwijderd...
Dit is gewoon Lozano toch? Een grillige speler. In z'n eerste periode bij psv was ie ook zo. De ene keer goed en de week daarna speelt ie een draak van een wedstrijd. Komt met het pakketje..
 
Dit is gewoon Lozano toch? Een grillige speler. In z'n eerste periode bij psv was ie ook zo. De ene keer goed en de week daarna speelt ie een draak van een wedstrijd. Komt met het pakketje..
Ik had toch de indruk dat het in zijn eerste periode wel wat meer rendement opleverde. Destijds de absolute uitblinker, nu niet per se effectiever dan Lang.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan