PSV - Heracles Almelo | Vrijdag 16 februari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lozano is gewoon niet de speler die goed gedijt tegen een ploeg die handvoetbal speelt. Hij is veel meer een speler die goed is in een wat meer open wedstrijd waar het spel snel heen en weer gaat.
 
Laatst bewerkt:
and so it begins...
Lekker hoor: kaas.
Altijd kaas in huis.
Des te ouder des te beter.
Friese Kruidnagel, Manchego geitenkaas zeer dun gesneden; zomaar wat voorbeelden.

Blokje kaas erbij, wedstrijdje van PSV kijken, forum lezen en me hoogst verbazen dat hier op het forum gasten zijn die nu nog twijfelen aan het behalen van het kampioenschap.
 
Met behulp van schimmel gestolde babykalfvoedsel met als belangrijkste ingrediënt dierenleed.

Hoe krijg je t door je keel :braak:
Ik hoorde laatst dat bepaalde planten en vruchten ook pijn kunnen voelen. Ik geloof het niet.
Maar ja, stel dat het wel zo is: zo’n appeltje, boordevol leven, zielig om het tot het bot af te kluiven.
 
Eerst kauwen, dat helpt. Goede zoete wijn erbij eveneens.

Met zo'n wanstaltige avatar ben je ineens een stuk minder serieus te nemen.:cautious:

Ik hoorde laatst dat bepaalde planten en vruchten ook pijn kunnen voelen. Ik geloof het niet.
Maar ja, stel dat het wel zo is: zo’n appeltje, boordevol leven, zielig om het tot het bot af te kluiven.

:FP:

Gewoon slikken en weer doorgaan

That's what she said!
 
En is dat genoeg? Ff een rekensommetje as zondag winnen ze met 3 goals verschil dan 19. 2x verlies en 2 keer gelijk met een min van 3 goals ( is minimaa) zijn de 10 punten weg. 4x winst Fnoord 12 goals in de plus maakt nog maar een verschil van rond de 4 doelpunten. Als we gisteren 5 a 6 goals hadden gemaakt is het haast onmogelijk nu gewoon nog overbrugbaar. Zonde.

Eens hoor, er had meer gescoord moeten worden. Verder is bovenstaand scenario niet onmogelijk, maar verre van realistisch
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan