PSV - FC Volendam | Zaterdag 30 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, als je maar drie goals maakte uit 38 schoten. Pfffff

Tillman matige eerste helft, maar goede tweede. Ik vond Boscagli sterk spelen, maar die twee momenten :zien:
Als Boscagli niet aan z'n shirt getrokken werd, had ie gewoon de bal gehad en teruggespeeld op Benitez, dus die kan je niet meerekenen. Maar oké, dat 1-op-1 is niet z'n sterkste punt inderdaad.
 
Tja, als je maar drie doelpunten maakte uit 38 schoten. Pffffff

Tillman matige eerste helft, maar goede tweede. Ik vond Boscagli sterk spelen, maar die twee momenten:zien:
Die (2) momenten zijn jammer genoeg haast voorspelbaar....Het eerste had uit het niks zo maar rood kunnen opleveren .
 
Als Boscagli niet aan z'n shirt getrokken werd, had ie gewoon de bal gehad en teruggespeeld op Benitez, dus die kan je niet meerekenen. Maar oké, dat 1-op-1 is niet z'n sterkste punt inderdaad.

Waarom heeft iedereen het toch over 2 cruciale fouten? De penalty was niet zo slim. Voor de rest geen fout.
Omdat hij ook zo maar rood had kunnen krijgen. Als de scheids niet fluit, is dat geen reden om een doorgebroken speler neer te halen.
Tillman tegen Sevilla, wat denken jullie
Dat hij misschien gaat invallen.
 
Ik vind dit zo ongelooflijk klungelig.
Kan je het doelsaldo opvijzelen en dan doe je dit: 3-1.
Wat een gepruts.

Zal je zien dat het doelsaldo ten opzichte van Ajax beslissend wordt aan het einde van de rit...
😎
 
Ik vind dit zo ongelooflijk klungelig.
Kan je het doelsaldo opvijzelen en dan doe je dit: 3-1.
Wat een gepruts.

Zal je zien dat het doelsaldo ten opzichte van Ajax beslissend wordt aan het einde van de rit...
😎
Vooralsnog staat Ajax 23 goals achter.
 
Ik vind dit zo ongelooflijk klungelig.
Kan je het doelsaldo opvijzelen en dan doe je dit: 3-1.
Wat een gepruts.

Zal je zien dat het doelsaldo ten opzichte van Ajax beslissend wordt aan het einde van de rit...
😎
Hoho ik ga voor die titel;) helemaal eens en de positivo’s hier straks horen als je doelpunten nodig hebt om kampioen te worden. Doelsaldo is gewoon 1 punt waard.
 
Ik vind dit zo ongelooflijk klungelig.
Kan je het doelsaldo opvijzelen en dan doe je dit: 3-1.
Wat een gepruts.

Zal je zien dat het doelsaldo ten opzichte van Ajax beslissend wordt aan het einde van de rit...
😎

Ajax dan nog? Als je feyenoord zou zeggen zouk nog zeggen ok snap je.
 
Wat ik trouwens mooi vond om te zien, was de intense gedrevenheid bij Pepi. Echt een 'man on a mission'. Die is super gefocust om de top te bereiken.

Wat ik ergens wel storend vind is dat hij nu voor de 2e keer (woensdag ook al) niet meteen uithaalt zodra hij voor de keeper staat, maar deze eerst probeert uit te spelen. Je hebt een goeie trap, schiet die bal gewoon binnen en ga niet proberen om de keeper uit te spelen. Tegen een Volendam of GAE is het nog zonder risico, maar tegen Sevilla kan het wel de belangrijke treffer zijn. Haal gewoon uit, laat dat leuk uitspelen lekker zitten.
 
Vooralsnog staat Ajax 23 goals achter.
Ajax dan nog? Als je feyenoord zou zeggen zouk nog zeggen ok snap je.
Ik meende de post helemaal niet. Vandaar de zonnebril.
Vind juist dat PSV het prima doet. GAE, Almere, Volendam, ze waren allemaal volstrekt kansloos afgelopen week. Dan is het lekker om onnodig te blijven linken aan Ajax, die gelijkwaardig/minder waren dan RKC.

Ook mooi om te zien dat het niet helemaal goed gaat af en toe.
Blijft er wat te wensen over, te trainen over voor Bosz. In dit geval weinig goals met als resultaat: eventjes ouderwets billenknijpen.
 
Ik meende de post helemaal niet. Vandaar de zonnebril.
Vind juist dat PSV het prima doet. GAE, Almere, Volendam, ze waren allemaal volstrekt kansloos afgelopen week. Dan is het lekker om onnodig te blijven linken aan Ajax, die gelijkwaardig/minder waren dan RKC.

Ook mooi om te zien dat het niet helemaal goed gaat af en toe.
Blijft er wat te wensen over, te trainen over voor Bosz. In dit geval weinig goals met als resultaat: eventjes ouderwets billenknijpen.
Winnen is het devies. En het hoeft ook niet wekelijks 7-0 te worden. Maar het soms onnodig spannend laten worden terwijl het krachtsverschil zo groot is, vind ik wel iets om aan te werken. Je moet ook leren een wedstrijd zakelijk uit te spelen, waarbij tegenstanders geen minuut het idee hebben dat er wat te halen valt.
 
Realisme en perfectie, mijn PSV lat is gewoon velen malen groter dan die van jullie :speechless:
3 punten gister was goed, maar blijft zonde als je met 11-0 of 11-1 kon winnen dat het maar 3-1 blijft, punten pakken + aan doelsaldo werken tegen laagvliegers blijft belangrijk.
Ach 6-0 tegen Feyenoord mag ook hoor.
 
Later dan gepland de cijfertjes

Benitez 7
Teze 6,5
Bella-Kotchap 7
Boscagli 4
V Aanholt 7
Veerman 7
Tillman 7,5
Saibari 6
Bakayoko 7,5
Lang 7
De Jong 6
Til 7,5
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan