PSV - FC Volendam | Zaterdag 30 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
zUGtTQu.png


Eerdere duels​



PSV - FC Volendam 7 - 1
Eredivisie, 31 augustus 2022
PSV - FC Volendam 1 - 0
Eredivisie, 27 september 2008
PSV - FC Volendam 4 - 0
TOTO KNVB Beker, 25 januari 2005
PSV - FC Volendam 7 - 0
Eredivisie, 06 december 2003
PSV - FC Volendam 10 - 0
Eredivisie, 18 april 1998
 
Laatst bewerkt:
Hij benoemd dat hij minder gevoel heeft bij Volendam, vanwege de situatie waarin ze nu zitten. En benoemd daarna dat hij dus meer uitkijkt naar Sevilla, als in Volendam heeft niet meer iets heel speciaals. Volgens mij is de belangrijkste zin dat ze die pot gewoon moeten winnen.

Ik kijk op mijn werk ook meer uit naar een groot en uitdagend project, dan eentje die meer als routine voelt. Betekent niet dat het geleverde werk dan minder gaat zijn.
 
Kan Teze daar niet een beetje op gaan trainen? Ik begin ook al fan te worden op die dalende voorzetjes van hem. En dan Joey gewoon op randje 16 voor de afvallende bal.
Corners van Baka zijn ondertussen ook gevaarlijker dan die van Joey, is alleen de vraag of hij of Lozano start. Gezien het spel van Lozano gister kan je m bewust op de bank zetten of juist méér tijd gunnen om beter ingespeeld te raken. Vermoed dat Bosz voor het laatste kiest.
 
Ik ook. Maar over tegenstanders moet je (vind ik dan) je heel erg op de vlakte houden.
Och, zolang zijn voetjes spreken en hij balletjes passt zoals die op de misser van Pepi maakt wat een voetbal site uit zijn interview wil trekken me niet zoveel uit. Speelt overwegend prima. Alleen zonder bal is hij soms wmb wat te passief in t meelopen en meedenken voor t team. Alle credits voor Luuk die steken die vallen oppikt maar dat zou toch echt beter kunnen.
 
Ik ook. Maar over tegenstanders moet je (vind ik dan) je heel erg op de vlakte houden.
Dat is inderdaad wel het veiligst en verstandigst. Hij zei verder niks vreemds, alleen dat hij meer uiitkeek naar de wedstrijd tegen Sevillaa dan tegen Volendam. Dat is toch logisch en niet verkeerd. En dat in de context dat hij door de perikelen en problemen bij Volendam, waar hij keurig netjes uitbleef, wat minder gevoel had bij Volendam, de club van z'n geboorteplaats, dit jaar. Ook omdat er (blijkbaar) geen enkele Volendamer meer in het team speelt. Verder was hij heel respectvol naar Volendam toe.
 
Och, zolang zijn voetjes spreken en hij balletjes passt zoals die op de misser van Pepi maakt wat een voetbal site uit zijn interview wil trekken me niet zoveel uit. Speelt overwegend prima. Alleen zonder bal is hij soms wmb wat te passief in t meelopen en meedenken voor t team. Alle credits voor Luuk die steken die vallen oppikt maar dat zou toch echt beter kunnen.
Oh, die bal op Pepi was echt beeldschoon hè.. al denk ik dat een goede verdediger er gewoon tussen gezeten had.
 
Joey dit weekend maar even laten banken.
Ik snap best dat Sevilla meer leeft, maar dit roepen in de media vind ik niet zo slim.
Zo das me een partij stemmingmakerij zeg. Een heel stuk van zijn antwoord weg laten zodat het lijkt alsof hij Volendam de grond in praat

Zo schreef VI bijvoorbeeld over hetzelfde:
Liefde met FC Volendam bekoeld
Komend weekend wacht FC Volendam. Voor Veerman was dat altijd een bijzonder duel, maar de liefde is flink bekoeld. 'Ik heb altijd een warm gevoel bij de club gehad, maar dat is nu helemaal weg. Wat daar toch allemaal gebeurt… Ik kijk meer uit naar Sevilla, volgende week. Vorig jaar speelden er nog Volendammers bij de club. Nu is dat heel anders. Leuk dat er bekenden komen kijken, verder heb ik er weinig gevoel meer bij.'
 
Weer zo'n makkelijk potje. Was wel fijn geweest als je in het begin, wanneer iedereen het nog niet helemaal op de rit heeft, een wat grotere tegenstander treft, of een op papier lastige uitwedstrijd. Beter dat je die hebt gehad als er nog geen flow in een tegenstander zit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan