PSV - FC Twente | Zondag 17 maart | Eindstand: 1-0

Mag ik dat niet vinden dan? Ik zeg terecht afgekeurd volgens de regels. Maar ik vind de regel niet goed, of op z'n minst slecht uitgevoerd of geïnterpreteerd. Het lijkt me dat ik die mening mag hebben, net als het jou vrij staat het daar niet mee eens te zijn.
Je mag alles vinden. Ik vind zoveel regels niet goed, zoals het achterhaalde, bij hockey terecht afgeschafte buitenspel dat tot bespottelijke VAR lijntjestrekkerij leidt.
De regel dat je de keeper niet mag aanvallen is niet verkeerd als je het vrij worstelen bij elke corner rondom hem ziet.
Feit blijft; Kooij had gelijk en wordt toch schandalig voor gek gezet.
Ik maak het alleen niet groter dan het is. Er 'verdwijnen' geen titels vanwege een of twee scheidsrechterlijke dwalingen. Over suggestief gesproken..
Typisch dat de KNVB toch al tweemaal excuses daarvoor aan ons aanbood na cruciale blunders in ons nadeel.
Details zijn beslissend, zo zei Guus Hiddink decennia terug al en hij had gelijk.
Kritiek: ja. Genuanceerd: nee. Ik zal het niet ongefundeerd noemen, want je noemt voorbeelden. Wel suggestief en selectief gekozen voorbeelden, en toevallig altijd uitgelegd in een negatief verhaal voor PSV. Terwijl we in al die jaren ongetwijfeld ook genoeg bevoordeeld zijn, maar dat blijkt iets minder goed te blijven hangen in het collectieve geheugen. Ergens logisch, maar daarom is genuanceerd een matige woordkeuze.
Kom maar op met die talloze malen dat PSV titels in de wacht sleepte omdat genoemde heren blunders maakten in ons voordeel.
Jemig man, het was toch gewoon een feit dat we tot December het relatief makkelijk hadden gehad? Van enig 'verdriet' heb ik bij de objectieve kenners weinig gemerkt, alleen bij Van Basten waarvan de hele wereld wel weet dat die niet objectief is. En dat is dan weer geen journalist maar een analist. Er zit zo ontzettend veel calimero-retoriek in deze manier van posten. Alsof PSV in 100% van de gevallen benadeeld wordt en nooit juist bejegend kan worden omdat de media al bij voorbaat partijdig is richting onze concurrenten en per definitie tegen PSV is.
Wie op een PSV forum met calimero komt aandragen - de Amsterdamse uitvinding om mensen de mond te snoeren als ze geen tegenargumenten meer kunnen verzinnen - krijgt geen antwoord meer.
Aan dat soort geleuter spendeer ik geen tijd meer.
En je hoeft niet opnieuw met je voorbeelden te komen wat volgens jou suggestief etc. is. Ik heb het allemaal al voorbij zien komen en ik heb het allemaal al een keer weerlegd.
Wat heb je weerlegd ? Vage kreet waar ik niets mee kan.
Wat fijn dat 'n erkend voetbaltrainer met veel meer kennis en kunde op z'n vakgebied dan wie dan ook op dit forum zijn mening niet mag geven.
Hij vindt er niet zoveel aan de hand. Dat is totaal niet gerelateerd aan wat de 'regels' zijn, maar puur hoe hij de situatie zou interpreteren.
Iedereen mag op dit forum zijn mening geven, dus waar zeg ik dat hij dat niet zou mogen?
Rare manier van discussie voeren wederom.
Ik heb van Bosz een heel hoge pet op.
Mijn mening is in dit geval slechts dat iedereen die Kooij bekritiseert om de correcte beslissing de overtreding van Boadu tegen Benitez te bestraffen, falikant mis zit.

Er zijn ook zeer weinig Ajax fans en/of sympatisanten bij de NOS. Wel 1 Feyenoord sympathisant (Arman Avsaroglu) die overigens vaak zeer kritisch is op Feyenoord, zoals een goed journalist betaamt.
Ik hoor graag wie er "Ajax fan" zou zijn.
Als jij nog niet hebt gemerkt dat zowel bij de NOS, (waar overigens een Feijenoord vlag en een Ajax vlag in het gebouw aan de muur hangen), als bij ESPN de verslaggeving verre van objectief is en regelmatig met weinig waardering voor PSV , zeker in vergelijking met Ajax en Feijenoord, hoeven we daarover niet eens in debat te gaan.
Na de wijze waarop deze week de verdiende zege van PSV op een negatief Twente zonder arbitraal falen is "besproken" in dit papegaaienland met weinig aandacht voor de winnaar, veel complimenten voor de verliezer en belachelijke kritiek op de scheidsrechter vrees ik namelijk tegen een muur te gaan praten.
En , zo leerde ik ooit op een debatingclub lang geleden, dat heeft niet veel zin.
 
Laatst bewerkt:
Je mag alles vinden. Ik vind zoveel regels niet goed, zoals het achterhaalde, bij hockey terecht afgeschafte buitenspel dat tot bespottelijke VAR lijntjestrekkerij leidt.
De regel dat je de keeper niet mag aanvallen is niet verkeerd als je het vrij worstelen bij elke corner rondom hem ziet.
Feit blijft; Kooij had gelijk en wordt toch schandalig voor gek gezet.
Feit blijft: het is discutabel. En zelfs een gerespecteerd trainer van PSV vond dat er eigenlijk niets aan de hand was. En natuurlijk wordt dat breed uitgemeten bij de analytici. Das namelijk voer voor goede TV. Waarom is VI anders zo populair? En het gaat zéker niet alleen maar ten koste van PSV. Ajax wordt wekelijks beschimpt op dit moment.
Typisch dat de KNVB toch al tweemaal excuses daarvoor aan ons aanbood na cruciale blunders in ons nadeel.
Details zijn beslissend, zo zei Guus Hiddink decennia terug al en hij had gelijk.

Kom maar op met die talloze malen dat PSV titels in de wacht sleepte omdat genoemde heren blunders maakten in ons voordeel.
Je maakt het hier alsof een of meerdere scheidsrechterlijke beslissingen tijdens één wedstrijd een verschil maken in de titelstrijd. Dat is in 1 wedstrijd het geval geweest, het beruchte 'zijlijn-incident' bij Ajax - PSV. De periode waar je op doelt is ook een grote periode van droogte geweest voor PSV qua titels en die hebben we echt niet allemaal verloren omdat er 'n keertje een blunder is gemaakt. En alles vóór 2010 is irrelevant, want deze scheidsrechters zijn nog niet zo lang actief. In de meeste gevallen liepen we 'n straatlengte achter op de concurrentie, gemiddeld zo'n 7 punten. Tenzij we zelf kampioen werden. Uitzondering is 18/19 en de al eerder genoemde 21/22.

Gozubuyuk en Makkelie zijn allebei begonnen in 2010. Ik kom tot de conclusie dat er 1 titelgevecht anders had kunnen aflopen dankzij een dwaling sinds dat moment.
Dus dat deze scheidsrechters PSV systematisch benadelen en dat we daardoor legio titels hebben misgelopen is aantoonbaar niet waar. De scheidsrechters hebben mogelijk invloed op losstaande wedstrijden door menselijke fouten, maar zeker niet op de titelrace. 21/22, nogmaals, uitgezonderd.
Wie op een PSV forum met calimero komt aandragen - de Amsterdamse uitvinding om mensen de mond te snoeren als ze geen tegenargumenten meer kunnen verzinnen - krijgt geen antwoord meer.
Aan dat soort geleuter spendeer ik geen tijd meer.

Wat heb je weerlegd ? Vage kreet waar ik niets mee kan.

Iedereen mag op dit forum zijn mening geven, dus waar zeg ik dat hij dat niet zou mogen?
Rare manier van discussie voeren wederom.
Ik heb van Bosz een heel hoge pet op.
Mijn mening is in dit geval slechts dat iedereen die Kooij bekritiseert om de correcte beslissing de overtreding van Boadu tegen Benitez te bestraffen, falikant mis zit.
Bosz heeft Kooij volgens mij niet bekritiseert noch gezegd dat de beslissing onterecht was. Bosz heeft alleen aangegeven dat hij in dezelfde situatie waarschijnlijk niet had gefloten. Waarom moet dat bestempeld worden als 'falikant mis'? Hier is geen sprake van negativiteit richting PSV van welke journalist of media dan ook, dit is notabene onze trainer en zoals je zelf zegt een kundig man.
Als het zijn persoonlijke mening is dat hij hier niet voor heeft gefloten, waarom moet dit dan in hetzelfde rijtje als de 'hetze van de media' of de 'subjectieve mening van ESPN'? Ik begrijp dat oprecht niet.
Als jij nog niet hebt gemerkt dat zowel bij de NOS, (waar overigens een Feijenoord vlag en een Ajax vlag in het gebouw aan de muur hangen), als bij ESPN de verslaggeving verre van objectief is en regelmatig met weinig waardering voor PSV , zeker in vergelijking met Ajax en Feijenoord, hoeven we daarover niet eens in debat te gaan.
Oh, dat is nou jammer want dat is wel een beetje precies waar ik het over heb. Wauw, er hangt een vlag van 'n voetbalclub bij een sportredactie. Big deal. Er hangt waarschijnlijk ook een foto van Suzanne Schulting. Hebben ze dan automatisch ook een hekel aan de andere shorttracksters? Waarom zou het zo zijn dat journalisten bij ELKE sport hun emotie kunnen uitzetten en gewoon commentaar geven, maar precies bij voetbal er altijd 'n subjectieve klank zou moeten zijn? Ik luister al jaren wekelijks naar Langs de Lijn en Omstreken en heb echt zelden commentatoren kunnen betrappen op partijdigheid, wanneer het om twee Nederlandse teams gaat. Bij hockey niet, bij waterpolo niet, bij handbal, korfbal, schaatsen, wielrennen, you name it. Maar bij voetbal zou het dan toevallig zo zijn dat letterlijke elke commentator (want dat zeg je) een antipatie koestert jegens PSV en sympathie jegens Feyenoord of Ajax. Andere opties zijn er blijkbaar niet.

Zij waarderen PSV echter ook niet zoals wij dat doen, want wij zijn namelijk supporters. Dus het zal voor ons nooit positief genoeg zijn, dat is ook een voldongen feit. Ja, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen. Maar de mate waarin dit hier op tafel wordt gelegd is bezijden alle realiteit. Want je zegt ook nog eens dat het bewust gebeurd.
Na de wijze waarop deze week de verdiende zege van PSV op een negatief Twente zonder arbitraal falen is "besproken" in dit papegaaienland met weinig aandacht voor de winnaar, veel complimenten voor de verliezer en belachelijke kritiek op de scheidsrechter vrees ik namelijk tegen een muur te gaan praten.
En , zo leerde ik ooit op een debatingclub lang geleden, dat heeft niet veel zin.
Er was enorm veel aandacht voor de winnaar. Uren en uren zijn er gevuld. En de kritiek op de scheidsrechter was echt niet alleen vanwege dat ene afgekeurde doelpunt. Kooij heeft de wedstrijd op meerdere fronten laten ontsporen en is daar, terecht, voor bekritiseerd.
 
Feit blijft: het is discutabel. En zelfs een gerespecteerd trainer van PSV vond dat er eigenlijk niets aan de hand was. En natuurlijk wordt dat breed uitgemeten bij de analytici. Das namelijk voer voor goede TV. Waarom is VI anders zo populair? En het gaat zéker niet alleen maar ten koste van PSV. Ajax wordt wekelijks beschimpt op dit moment.

Je maakt het hier alsof een of meerdere scheidsrechterlijke beslissingen tijdens één wedstrijd een verschil maken in de titelstrijd. Dat is in 1 wedstrijd het geval geweest, het beruchte 'zijlijn-incident' bij Ajax - PSV. De periode waar je op doelt is ook een grote periode van droogte geweest voor PSV qua titels en die hebben we echt niet allemaal verloren omdat er 'n keertje een blunder is gemaakt. En alles vóór 2010 is irrelevant, want deze scheidsrechters zijn nog niet zo lang actief. In de meeste gevallen liepen we 'n straatlengte achter op de concurrentie, gemiddeld zo'n 7 punten. Tenzij we zelf kampioen werden. Uitzondering is 18/19 en de al eerder genoemde 21/22.

Gozubuyuk en Makkelie zijn allebei begonnen in 2010. Ik kom tot de conclusie dat er 1 titelgevecht anders had kunnen aflopen dankzij een dwaling sinds dat moment.
Dus dat deze scheidsrechters PSV systematisch benadelen en dat we daardoor legio titels hebben misgelopen is aantoonbaar niet waar. De scheidsrechters hebben mogelijk invloed op losstaande wedstrijden door menselijke fouten, maar zeker niet op de titelrace. 21/22, nogmaals, uitgezonderd.

Bosz heeft Kooij volgens mij niet bekritiseert noch gezegd dat de beslissing onterecht was. Bosz heeft alleen aangegeven dat hij in dezelfde situatie waarschijnlijk niet had gefloten. Waarom moet dat bestempeld worden als 'falikant mis'? Hier is geen sprake van negativiteit richting PSV van welke journalist of media dan ook, dit is notabene onze trainer en zoals je zelf zegt een kundig man.
Als het zijn persoonlijke mening is dat hij hier niet voor heeft gefloten, waarom moet dit dan in hetzelfde rijtje als de 'hetze van de media' of de 'subjectieve mening van ESPN'? Ik begrijp dat oprecht niet.

Oh, dat is nou jammer want dat is wel een beetje precies waar ik het over heb. Wauw, er hangt een vlag van 'n voetbalclub bij een sportredactie. Big deal. Er hangt waarschijnlijk ook een foto van Suzanne Schulting. Hebben ze dan automatisch ook een hekel aan de andere shorttracksters? Waarom zou het zo zijn dat journalisten bij ELKE sport hun emotie kunnen uitzetten en gewoon commentaar geven, maar precies bij voetbal er altijd 'n subjectieve klank zou moeten zijn? Ik luister al jaren wekelijks naar Langs de Lijn en Omstreken en heb echt zelden commentatoren kunnen betrappen op partijdigheid, wanneer het om twee Nederlandse teams gaat. Bij hockey niet, bij waterpolo niet, bij handbal, korfbal, schaatsen, wielrennen, you name it. Maar bij voetbal zou het dan toevallig zo zijn dat letterlijke elke commentator (want dat zeg je) een antipatie koestert jegens PSV en sympathie jegens Feyenoord of Ajax. Andere opties zijn er blijkbaar niet.

Zij waarderen PSV echter ook niet zoals wij dat doen, want wij zijn namelijk supporters. Dus het zal voor ons nooit positief genoeg zijn, dat is ook een voldongen feit. Ja, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen. Maar de mate waarin dit hier op tafel wordt gelegd is bezijden alle realiteit. Want je zegt ook nog eens dat het bewust gebeurd.

Er was enorm veel aandacht voor de winnaar. Uren en uren zijn er gevuld. En de kritiek op de scheidsrechter was echt niet alleen vanwege dat ene afgekeurde doelpunt. Kooij heeft de wedstrijd op meerdere fronten laten ontsporen en is daar, terecht, voor bekritiseerd.
He bah, feiten ;)
 
Gozubuyuk en Makkelie zijn allebei begonnen in 2010. Ik kom tot de conclusie dat er 1 titelgevecht anders had kunnen aflopen dankzij een dwaling sinds dat moment.
Dus dat deze scheidsrechters PSV systematisch benadelen en dat we daardoor legio titels hebben misgelopen is aantoonbaar niet waar. De scheidsrechters hebben mogelijk invloed op losstaande wedstrijden door menselijke fouten, maar zeker niet op de titelrace. 21/22, nogmaals, uitgezonderd.
De Mauro handsbal en de Lammers penalty?
 
Als jij nog niet hebt gemerkt dat zowel bij de NOS, (waar overigens een Feijenoord vlag en een Ajax vlag in het gebouw aan de muur hangen), als bij ESPN de verslaggeving verre van objectief is en regelmatig met weinig waardering voor PSV , zeker in vergelijking met Ajax en Feijenoord, hoeven we daarover niet eens in debat te gaan.
Na de wijze waarop deze week de verdiende zege van PSV op een negatief Twente zonder arbitraal falen is "besproken" in dit papegaaienland met weinig aandacht voor de winnaar, veel complimenten voor de verliezer en belachelijke kritiek op de scheidsrechter vrees ik namelijk tegen een muur te gaan praten.
En , zo leerde ik ooit op een debatingclub lang geleden, dat heeft niet veel zin.
Blijkbaar had ik toch beter tegen een muur kunnen praten.
Die verdraait niet iemands woorden, rukt niets uit zijn verband en negeert niet selectief wat niet in de kraam te pas komt.

Feiten dan maar?
Zodra je met de cijfers komt over het aantal penalties gegeven voor en tegen PSV , het aantal gele en rode kaarten uitgedeeld aan PSVers in de topduels onder leiding van Bjorn Kuipers, Danny Makkelie en Serdar Gozubuyuk vanaf de tijd van Fred Rutten tot en met Ruud van Nistelrooij kunnen we over dit onderwerp verder praten.

Wat feiten over de objectieve NOS?
Die in 1992 zo gefrusteerd was dat bij de 6e titel in 7 jaar in 1992 men weigerde een camera naar Eindhoven te sturen waarbij een grijnzende Mart Smeets meldde dat wie in het kampioensfeestje van PSV interesse had maar naar het late journaal moest kijken (waar overigens ook niets te zien was) of de NOS die op moederdag 2016 hun vrijwel hele Studio Voetbal zweeg over kampioen PSV en eindeloos leuterde over wat Ajax was overkomen in Doetinchem?
Wie daar kritiek op heeft schrijft zogenaamd "calimero" posts?
Er was enorm veel aandacht voor de winnaar. Uren en uren zijn er gevuld. En de kritiek op de scheidsrechter was echt niet alleen vanwege dat ene afgekeurde doelpunt. Kooij heeft de wedstrijd op meerdere fronten laten ontsporen en is daar, terecht, voor bekritiseerd.
Dit slaat werkelijk alles. Uren gevuld met wat? Kooij die een wedstrijd liet ontsporen?
Er was er maar eén die niet spoorde zondag en dat was ene Mark van Rijswijk, die als eerste volksverlakkende onzin uitkraamde omdat hij zo graag gezien had dat tegen alle regels in, PSV op achterstand was gezet en verloren zou hebben. Een liefste wens die hij maar bleef uiten.
Wie zoiets niet correct vindt is "calimero"?

Ik vind zo iemand compleet ongeschikt maar ik gun jou je andere mening over wat er in de media allemaal gebeurt.
Ik zal me weer ergeren maar ik wens jou veel plezier zodra deze incapabele figuur weer met een microfoon op een wedstrijd van PSV wordt losgelaten.
 
Laatst bewerkt:
Feit blijft: het is discutabel. En zelfs een gerespecteerd trainer van PSV vond dat er eigenlijk niets aan de hand was. En natuurlijk wordt dat breed uitgemeten bij de analytici. Das namelijk voer voor goede TV. Waarom is VI anders zo populair? En het gaat zéker niet alleen maar ten koste van PSV. Ajax wordt wekelijks beschimpt op dit moment.

Je maakt het hier alsof een of meerdere scheidsrechterlijke beslissingen tijdens één wedstrijd een verschil maken in de titelstrijd. Dat is in 1 wedstrijd het geval geweest, het beruchte 'zijlijn-incident' bij Ajax - PSV. De periode waar je op doelt is ook een grote periode van droogte geweest voor PSV qua titels en die hebben we echt niet allemaal verloren omdat er 'n keertje een blunder is gemaakt. En alles vóór 2010 is irrelevant, want deze scheidsrechters zijn nog niet zo lang actief. In de meeste gevallen liepen we 'n straatlengte achter op de concurrentie, gemiddeld zo'n 7 punten. Tenzij we zelf kampioen werden. Uitzondering is 18/19 en de al eerder genoemde 21/22.

Gozubuyuk en Makkelie zijn allebei begonnen in 2010. Ik kom tot de conclusie dat er 1 titelgevecht anders had kunnen aflopen dankzij een dwaling sinds dat moment.
Dus dat deze scheidsrechters PSV systematisch benadelen en dat we daardoor legio titels hebben misgelopen is aantoonbaar niet waar. De scheidsrechters hebben mogelijk invloed op losstaande wedstrijden door menselijke fouten, maar zeker niet op de titelrace. 21/22, nogmaals, uitgezonderd.

Bosz heeft Kooij volgens mij niet bekritiseert noch gezegd dat de beslissing onterecht was. Bosz heeft alleen aangegeven dat hij in dezelfde situatie waarschijnlijk niet had gefloten. Waarom moet dat bestempeld worden als 'falikant mis'? Hier is geen sprake van negativiteit richting PSV van welke journalist of media dan ook, dit is notabene onze trainer en zoals je zelf zegt een kundig man.
Als het zijn persoonlijke mening is dat hij hier niet voor heeft gefloten, waarom moet dit dan in hetzelfde rijtje als de 'hetze van de media' of de 'subjectieve mening van ESPN'? Ik begrijp dat oprecht niet.

Oh, dat is nou jammer want dat is wel een beetje precies waar ik het over heb. Wauw, er hangt een vlag van 'n voetbalclub bij een sportredactie. Big deal. Er hangt waarschijnlijk ook een foto van Suzanne Schulting. Hebben ze dan automatisch ook een hekel aan de andere shorttracksters? Waarom zou het zo zijn dat journalisten bij ELKE sport hun emotie kunnen uitzetten en gewoon commentaar geven, maar precies bij voetbal er altijd 'n subjectieve klank zou moeten zijn? Ik luister al jaren wekelijks naar Langs de Lijn en Omstreken en heb echt zelden commentatoren kunnen betrappen op partijdigheid, wanneer het om twee Nederlandse teams gaat. Bij hockey niet, bij waterpolo niet, bij handbal, korfbal, schaatsen, wielrennen, you name it. Maar bij voetbal zou het dan toevallig zo zijn dat letterlijke elke commentator (want dat zeg je) een antipatie koestert jegens PSV en sympathie jegens Feyenoord of Ajax. Andere opties zijn er blijkbaar niet.

Zij waarderen PSV echter ook niet zoals wij dat doen, want wij zijn namelijk supporters. Dus het zal voor ons nooit positief genoeg zijn, dat is ook een voldongen feit. Ja, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen. Maar de mate waarin dit hier op tafel wordt gelegd is bezijden alle realiteit. Want je zegt ook nog eens dat het bewust gebeurd.

Er was enorm veel aandacht voor de winnaar. Uren en uren zijn er gevuld. En de kritiek op de scheidsrechter was echt niet alleen vanwege dat ene afgekeurde doelpunt. Kooij heeft de wedstrijd op meerdere fronten laten ontsporen en is daar, terecht, voor bekritiseerd.
Mooie onderbouwde post dit. Alleen vind ik mbt een 'gegeven titel' meer het corona jaar een beter voorbeeld. En dan vooral de Europese plekken. Het was een crisis situatie maar er is wel heel makkelijk besloten het zo te laten. Vooral AZ werd hiermee benadeeld. Mocht er in de toekomst weer zoiets gebeuren dan zou een play off ronde mbt Europese plekken bekeken moeten worden vind ik.
 
Mooie onderbouwde post dit. Alleen vind ik mbt een 'gegeven titel' meer het corona jaar een beter voorbeeld. En dan vooral de Europese plekken. Het was een crisis situatie maar er is wel heel makkelijk besloten het zo te laten. Vooral AZ werd hiermee benadeeld. Mocht er in de toekomst weer zoiets gebeuren dan zou een play off ronde mbt Europese plekken bekeken moeten worden vind ik.
Het coronaseizoen '19/'20 heeft geen winnaar, dus er is geen sprake van een gegeven titel. Daarmee is het voorbeeld dus echt volledig ruk.
 
Begrijpend lezen was het toch? 🤔
Dan had je het hele gedeelte over 'gegeven titel' kunnen weglaten. Daarbij, het 'en dan vooral' geeft taalkundig aan dat hetgeen wat daarna volgt niet het enige is.

Het is simpel, er was geen sprake van een titel, die term naar voren brengen neigt naar het foutief weergeven van feiten teneinde een organisatie in een kwaad daglicht te stellen.
 
Dan had je het hele gedeelte over 'gegeven titel' kunnen weglaten. Daarbij, het 'en dan vooral' geeft taalkundig aan dat hetgeen wat daarna volgt niet het enige is.

Het is simpel, er was geen sprake van een titel, die term naar voren brengen neigt naar het foutief weergeven van feiten teneinde een organisatie in een kwaad daglicht te stellen.
Ik zet titel tussen aanhalingstekens en geef aan dat het om de Europese tickets gaat. Letterlijk. Waarom je dit dan post is echt een compleet raadsel
 
De Mauro handsbal en de Lammers penalty?
Ja, onder andere.
Maar wat jammer dat bepaalde concrete vragen hier nooit een antwoord krijgen en dat zelfs liefhebbers van feiten en cijfers ook nooit met die statistieken op de proppen komen.
Wel met insinuerende kreten naar kritische medeforummers over "complotten en calimero".

Nu maar hopen dat het na het verzoek aan PerfectPSV ditmaal wel lukt die informatie boven water te krijgen.

Vroeger las je die nog wel eens in VI.
Tegenwoordig zwijgen ook de media over dit soort gegevens net zo hard als de KNVB zelf.
Maar ja , in die organisatie moet het woord transparantie nog worden uitgevonden.
 
Ach, andersom hoor je de klagers over de KNVB niet over het matsen van Baka voorafgaand aan Feyenoord - PSV, wat dat betreft is het huilen om feiten altijd 1zijdig en is al vele malen aangegeven dat gevraagde statistieken en cijfers helemaal geen klap zeggen.

Club A krijgt meer pingels mee dan club B, so f*cking what, dat zegt geen klap.

Club A krijgt meer gele kaarten dan Club B in een wedstrijd, so f*cking what, dat zegt geen klap.

Club A heeft de VAR vaker mee (wat dat ook mage betekenen) dan club B. Je zou hiermee zelfs kunnen stellen dat club A benadeeld is, aangezien die vaker een scheids hebben die foutieve beslissingen neemt. En aangezien de VAR slechts beperkt mag ingrijpen heeft club A dus vaker te maken met een slechte scheids.
 
He bah, feiten ;)
He bah, dooddoeners.
Nee, statistieken zeggen nu ineens niets meer?
Daarom moet je vooral mensen die er de KNVB om vragen het bos insturen met "daar doen wij geen mededelingen over"?
Is het makkelijker- zoals gebeurt in Zeist en helaas ook bij sommigen hier - iemand die een normale vraag stelt maar complotdenker of calimero te noemen?

Een pleidooi dan maar om het CBS ook op te doeken?
Of komt openheid niet iedereen altijd en overal uit?
Bestaan er daarom zoveel klokkenluiders, ook in dit land? :unsure:

Wat zo'n Mark van Rijswijk, gesteund door Kenneth Perez en nog meer papegaaien al dan niet met dubbele agenda's , te weeg kan brengen door meer dan anderhalf uur zijn voorliefde te uiten op een plaats waar dat absoluut niet hoort.
 
Laatst bewerkt:
.
Mwoah, ging er na en tijdens de bewuste wedstrijd alleen máár over. Ook zelden vertoond bij ander ploegen dus ook hier werd er bovengemiddeld lang over gebeurd door de media en commentatoren.
Terecht ook. Het was gewoon zn 2e geel op dat moment. We zijn ook daar enorm gematst. Daar is iedereen het wel over eens.
 
He bah, dooddoeners.
Nee, statistieken zeggen nu ineens niets mee?
Dat zeg ik niet, slechts dat hetgeen waar jij veelal over spreekt niet tot platte cijfers terug is te brengen
Daarom moet je vooral mensen die er de KNVB om vragen het bos insturen met "daar doen wij geen mededelingen over".
Heej, ik zie een stokpaardje, wat leuk, dat dacht men tegenwoordig alleen nog maar op de spelcomputer speelde.
Een pleidooi dan maar om het CBS ook op te doeken?
Klap van de molen gehad ofzo, kromme redenering optima forma.
Of komt openheid niet iedereen altijd en overal uit?
Het vaste riedeltje :sleep:
Bestaan er daarom zoveel klokkenluiders, ook in dit land?
als jij spreekt over 'zoveel' dan kan je het vast kwantificeren.

Wel leuk dat je tekstueel half ingaat op mijn post maar het gedeelte over Baka onbesproken laat, jij zit helemaal niet op feiten te wachten, je wil je gelijk bevestigt zien, en alles wat daar tegenin gaat heb je geen oog voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan