Heracles - PSV | Zaterdag 4 november | Eindstand 0-6

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zie ze staan in de statistiek van Jur: de assists en de shot crestion actions.
Ik zie ook de kaatsen achter het standbeen en de kopgoals.

Maar ik zie ook counters waar hij niet het laatste station is en een speler die voor zichzelf geen kansen creëert uit het niets. Die beperkingen zie ik ook. Ik mis dat gewoon.

Ik beeld me PSV in met Gimenez.
Het ging over PSV levert geen doelpunten maker. Los van dat hij prima scoort, is er een 2e factor heel belangrijk in veel internationale lijstjes. Dat zijn de assists, hij zit gewoon bij de top voor most valuable players (mvp).

Je kunt verder niet alles in de statistieken terugzien. Geregeld helpt hij bij de opbouw met passes, dat vind uk ook aanvallen zelf opzetten.
 
Het gaat bij voetbal - een teamsport - om het totaalplaatje.
Niet om welke spits of buitenspeler of centrale verdediger beter of slechter is dan een andere.
Met Luuk erbij loopt het als nooit tevoren.
Never change a winning team... :)
 
Vond het met kezman voorin of van nistelrooy en VoH toch beter lopen. En ja die laatste was niet een sierlijke speler maar wel geniaal met Farfan en Park.
Met Willy van der Kuylen en Ralf Edstrom ging het zeker zo soepel als met wie jij hier noemt.
Maar nu Luuk inruilen voor Pepe zou toch echt een aderlating zijn van jewelste, denk ik.
Het totaalplaatje is prima en wie weet hoeveel records ons TEAM onder Peter Bosz nog gaat verbreken.;)
 
Leveren en werken kan Pepi ook.
En Pepi is sneller.

Goals maken, daar gaat het om als spits.
Dat doet LdJ in periodes. Dat weet je als zijn statistieken uit het verleden bekijkt. Dat er periodes zonder goals zijn.

De misser van het jaar is dus om hem aanvoerder te maken. Dan laat je hem daarom staan. Terwijl voor mij goals maken de crux is of iemand speelt of niet.

Misschien had Pepi nu al op 15 goals gestaan. Je weet het niet.

Het enige voordeel van zo’n statische spits als LdJ is de ruimte die Til, Baka en Lozano krijgen in de diepte. Dat dan weer wel.
Ik vroeg me al af waarom deze topic ge-necro'ed was, maar hier is de dader Humtoezje :maniac:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan