Heracles - PSV | Zaterdag 14 augustus | Eindstand: 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoewel ik ook (net als de meesten hier) mijn vraagtekens zet bij een paar namen (Mvogo? Bruma?), zie ik deze wedstrijd nog best positief tegemoet. Ik verwacht nog steeds geen tegendoelpunten, hooguit een doelpunt minder voor. 0-2 of 0-3.
Nou heb ik maar tot de rust kunnen kijken, maar uitgaande van de uitslag en wat ik meekreeg van jullie bijdrage hier, moet ik toch maar eens overwegen om geld in te zetten😉.
 
Ik wel jij ook? Zijn balaannames en hele bijdrage was gewoon armoedig.
De onderscheppingen zijn een goede bijdrage, duels winnen ook en doet hij veel.
Passing ook goed, in tegenstelling tot wat sommigen zeggen. In de opbouw kan hij snel handelen mocht het nodig zijn, dat was in het verleden ook niet altijd zo.

Don't feed the troll
Heb je misschien gelijk in, maar kon het niet laten
 
Des te meer tekst je moet gebruiken om Teze onder het gras te schrijven, des te minder ik je ga geloven.
Ook nav wat ik zie. Tegen Midtjylland anticipeerde hij juist enkele keren prima door in te stappen daar waar de bal zou gaan komen.

En als je dit slechts een ‘goede assist’ vond ipv een ‘prima assist’, adviseer ik je je negatieve Tezebril ook af en toe af te zetten.
Ik vind Teze wel goed, maar niet als rechtsback. Gewoon als no-nonsense centrale verdediger. Dan kan hij goed vooruitverdedigen, wat hij goed kan, en anticiperend ingrijpen, wat hij ook heel goed kan. Ik ben het met Peter Wekking eens dat hij Madueke in de weg liep, of dat het in ieder geval een combinatie is als water en olie, op die flank.
 
Knap dat we gewonnen hebben met deze basis (Bruma, Mvogo, Vertessen, Mauro & Teze als RB) en nee ze zijn niet allemaal slecht maar deze allemaal tegelijk opstellen is zeer gewaagd. Echter hoop ik wel dat Schmidt dit soort capriolen niet veel vaker gaat uithalen want het gaat een keer mis. Vorig jaar deed hij hetzelfde tegen Sparta thuis en dat was ook niet best en het is natuurlijk ook minder leuk voor de fans als je toppers als van Ginkel, Gotze en Gakpo niet op het veld ziet staan als je een keer komt voor wedstrijd. Maar goed we hebben de punten binnen, Bruma speelde leuk goed dat die wat goeds laat zien.
 
Ik snap Schmidt dit keer ook. Korte voorbereiding dus je wil ook het ritme opbouwen bij de rest. Verder is Benfica gewoon enorm belangrijk. Daarbij wil je iedereen fit en scherp hebben.
 
Ik snap Schmidt dit keer ook. Korte voorbereiding dus je wil ook het ritme opbouwen bij de rest. Verder is Benfica gewoon enorm belangrijk. Daarbij wil je iedereen fit en scherp hebben.
Hij heeft zijn keuzes toegelicht, behalve die van Mvogo... :fear:
 
Hahaha, mooi. Nog 33 wedstrijden te gaan en dan al over het doelsaldo beginnen. Topper.
Lijkt mij meer dan logisch. Nu lijkt het allemaal niet zo belangrijk en tuurlijk is winnen het belangrijkste, maar dan hoef je niet laconiek met kansen om te gaan. Ajax knalt er vandaag ook 5 binnen. Terwijl je gewoon de kans had de score veel hoger uit te laten komen. Dat vind ik zonde.
 
Geen fan van Bruma en van mij mag hij morgen worden verkocht, maar hij speelde zeker de eerste helft gewoon uitstekend. Zo eerlijk moet je dan ook zijn.
Eerste helft vond ik hem buiten zijn doelpunt en schot op de paal echt ruk. 2e helft vond ik hem wat beter. Leuke gozer overigens maar niet wat wij op de bank of op het veld moeten hebben.
 
Klopt op zich maar thuis tegen een net gepromoveerd NEC of uit op kunstgras tegen Heracles is wel een verschil.
Zeker, maar ook uit tegen Heracles mag Sangaré er een bal van 5 meter in schieten en Zahavi de bal afleggen op Gakpo of Gotze .

Verder wil ik het niet te groot maken. Zal ook met wat vermoeidheid en scherpte te maken hebben. Vond het alleen zonde😀
 
Kan. Ik niet. Je merkt aan hem dat als die een aantal wedstrijden droog staat, dat die dan geforceerd een goal wilt maken en de vrije mensen compleet negeert.

Wij kijken niet dezelfde wedstrijd kennelijk. Zahavi is niet egoïstisch genoeg als spits, kunnen mensen daarover gaan mopperen. Niet genoeg goals, mopper mopper. Maar die gast geeft continu lepe balletjes op anderen. Dit is gewoon niet waar wat je zegt. Klinkt als wat vooroordeel.
 
Prima overwinning dus! We hebben dat plastic veld overleefd en geen gekke dingen gebeurd naar Benfica toe. Of het goed of slecht was interesseert me geen ene niet! Misschien gaat er eens een lampje in Almelo branden als al de topclubs daar met de wisselspelers gaan voetballen, de supporters van Heracles krijgen dan de mooiste voetballers van de eredivisie niet te zien in hun stadion alleen maar om dat schijtveld! Ik prijs Roger voor zijn opstelling iig, deed ik vooraf en nog steeds achteraf.
 
Gaan we nou dit seizoen bij elke goede wedstrijd van PSV zeggen dat "de tegenstander ook wel erg slecht was"?
Dat moeten we maar overlaten aan commentatoren en "analisten" in de media. Daar roepen ze zo vaak dat de PSVer die scoort zoveel ruimte kreeg.
Of dat diens tegenstander verdedigend faalde.
Wel opvallend dat Galatasaray, Midtjylland, en Ajax ook zo slecht speelden tegen PSV. ;)
 
Houd ze beide scherp en hongerig denk ik. Zeker gezien ik het niveau verschil nog minimaal vind tussen Mvogo en Drommel. Dus ik snap dat je dan Mvogo scherp wil houden.
Toch is dit ontzettend vreemd: de keeper is niet vergelijkbaar met een veldspeler die je “scherp wil houden”, en zeker niet als je pas een paar wedstrijden onderweg bent. Een keeper heeft veel meer tijd nodig om automatisme en vertrouwen op te bouwen en de communicatie met de verdedigers vorm te geven. Dit soort dingen doet een trainer in de voorbereiding. Vanaf de dag dat je serieus bezig gaat, moet de 1e keeper al bepaald zijn en die keept altijd, tenzij.. Nu zaai je juist twijfel bij Drommel die net hier is. Heracles is geen bekerwedstrijd oid. En ik vind het helemaal niet zo’n goede uitleg als hij nog niet kan zeggen wie zijn eerste keeper is. Mvogo moest eigenlijk weg en PSV heeft 4 miljoen betaald voor Drommel en hij keepte al die tijd. Maar nu ineens kan de trainer niet aangeven wie zijn eerste keeper is en hij daarom Mvogo ook ritme laat opdoen?? Vreemd.
 
Toch is dit ontzettend vreemd: de keeper is niet vergelijkbaar met een veldspeler die je “scherp wil houden”, en zeker niet als je pas een paar wedstrijden onderweg bent. Een keeper heeft veel meer tijd nodig om automatisme en vertrouwen op te bouwen en de communicatie met de verdedigers vorm te geven. Dit soort dingen doet een trainer in de voorbereiding. Vanaf de dag dat je serieus bezig gaat, moet de 1e keeper al bepaald zijn en die keept altijd, tenzij.. Nu zaai je juist twijfel bij Drommel die net hier is. Heracles is geen bekerwedstrijd oid. En ik vind het helemaal niet zo’n goede uitleg als hij nog niet kan zeggen wie zijn eerste keeper is. Mvogo moest eigenlijk weg en PSV heeft 4 miljoen betaald voor Drommel en hij keepte al die tijd. Maar nu ineens kan de trainer niet aangeven wie zijn eerste keeper is en hij daarom Mvogo ook ritme laat opdoen?? Vreemd.
Ik vind de uitleg van Roger Schmidt ook in dit geval heel plausibel. En als de man ook nog eens net zo duidelijk zijn keuzes uitlegt aan keeper en spelers hoeft er dus niemand onzeker of gefrustreerd te raken. Hij mag maar 11 spelers opstellen in de basis, is het niet?
Mijn vertrouwen in deze coach is heel groot, als ik zie wat hij voor elkaar heeft gekregen. De sfeer onderling is geweldig, dat zie je en hoor je uit de mond van elke speler, gisteren ook Noni weer.

Het is irritant dat er alsmaar aan muggenzifterij gedaan wordt en aan "stoken", niet alleen in de media. Wat ik alleen al in deze 25 pagina's tegenkwam bij het lezen na afloop - tijdens de wedstrijd kijk ik naar het duel , het is me een raadsel hoeveel er dan gepost wordt - is soms heel treurig.
Schmidt wordt dan afgeschilderd als een soort dorpsidioot.

Hulde aan Roger Schmidt, ook voor zijn beschaafd weerwoord aan vaak idiote vragen/ opmerkingen bij interviews voor en na de wedstrijd.
En een winnende coach heeft toch altijd gelijk? :)
 
Des te meer tekst je moet gebruiken om Teze onder het gras te schrijven, des te minder ik je ga geloven.
Ook nav wat ik zie. Tegen Midtjylland anticipeerde hij juist enkele keren prima door in te stappen daar waar de bal zou gaan komen.

En als je dit slechts een ‘goede assist’ vond ipv een ‘prima assist’, adviseer ik je je negatieve Tezebril ook af en toe af te zetten.
Oké dan doe ik het in 4 woorden: Teze is rechtsback ongeschikt.
 
5e7d0f6b-cb4f-49d0-b0b7-775c25fcd8de.png


Noni Madueke ... Passie Strijd en Vreugde. Ook in deze wedstrijd weer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan