Heracles - PSV | Zaterdag 14 augustus | Eindstand: 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
1-3. Het gaat nog ff puzzelen worden, want een paar dagen later speel je (hopelijk) tegen Benfica. Desondanks moet er nu gewoon goed worden begonnen. De kwaliteit is er, maar een stuk of 2 goede spelers erbij is nog wel wenselijk om te voorkomen dat je al vroeg in het seizoen weer een dipje krijgt. PSV lijkt momenteel onaantastbaar, maar zoiets kan zomaar overslaan. Dit soort uitwedstrijden werden vorig seizoen te vaak niet gewonnen.
 
Hopen dat ze de goede lijn doorzetten, dat wedstrijden in de 70ste minuut al een keer beslist zijn, kunnen we talenten laten ruilen aan het grote werk en basisspelers rustgeven. En zeker niet onbelangrijk, kunnen wij een keer op tijd de billen van elkaar houden.
Direct de tegenstanders laten zien dat er dit jaar tegen PSV niks te halen valt.
 
1-1, volgens de traditie dat de kampioen opend met n gelijkspel (niet zelden tegen Heracles). Of is dat mijn slechte geheugen?
 
Aankomende kampioen idd..
2020 : Ajax (gelijk tegen Vitesse ronde 1)
2019: geen winnaar
2018' Ajax (gelijk tegen Heracles ronde 1)
...

Mijn geheugen gaat niet verder terug.. ;)
Aah zo.
 
Mijn geheugen gaat niet verder terug.. ;)
Mijn geheugen zegt dat we in 1962/63 begonnen met een 1-3 zege bij ADO . De kampioenswedstrijd was PSV-Ajax 5-2
In het gouden jaar 1987/88 startten we met een 6-1 zege op Den Bosch. Kampioen , ongeslagen na 31 wedstrijden , tegen AZ 1-0
En de laatste titel van ons voór de titel die er nu aan lijkt te komen, 2017/18 ook tegen Ajax 3-0, werd behaald na een 3-2 zege op AZ op de openingsdag.

Conclusie; een zege op Heracles zaterdag is zeer gewenst, maar op dat rottige kunstgras moeilijk te halen.
Niettemin zag ik de huidige flow graag duren tot en met minstens mei 2022. :)
 
Mijn geheugen zegt dat we in 1962/63 begonnen met een 1-3 zege bij ADO . De kampioenswedstrijd was PSV-Ajax 5-2
In het gouden jaar 1987/88 startten we met een 6-1 zege op Den Bosch. Kampioen , ongeslagen na 31 wedstrijden , tegen AZ 1-0
En de laatste titel van ons voór de titel die er nu aan lijkt te komen, 2017/18 ook tegen Ajax 3-0, werd behaald na een 3-2 zege op AZ op de openingsdag.

Conclusie; een zege op Heracles zaterdag is zeer gewenst, maar op dat rottige kunstgras moeilijk te halen.
Niettemin zag ik de huidige flow graag duren tot en met minstens mei 2022. :)
Daar zou ik zeer blij mij zijn idd. Brr, klote kunstgras, helemaal niet aan gedacht. Benieuwd of we dan op volle sterkte losgaan.
 
Mijn geheugen zegt dat we in 1962/63 begonnen met een 1-3 zege bij ADO . De kampioenswedstrijd was PSV-Ajax 5-2
In het gouden jaar 1987/88 startten we met een 6-1 zege op Den Bosch. Kampioen , ongeslagen na 31 wedstrijden , tegen AZ 1-0
En de laatste titel van ons voór de titel die er nu aan lijkt te komen, 2017/18 ook tegen Ajax 3-0, werd behaald na een 3-2 zege op AZ op de openingsdag.

Conclusie; een zege op Heracles zaterdag is zeer gewenst, maar op dat rottige kunstgras moeilijk te halen.
Niettemin zag ik de huidige flow graag duren tot en met minstens mei 2022. :)
Zozo. Een senior op het forum? Goed bedoeld, hoor!
 
Zozo. Een senior op het forum? Goed bedoeld, hoor!
Wat noem jij een senior?
Maar mocht je in het stadion zitten , kijk dan naar de beelden die voorafgaan aan het aftellen richting Simply the Best.
Je ziet dan hoogtepunten uit onze historie.

Het eerste - zwart wit - beeld is van Coen Dillen; een van zijn 4 doelpunten in de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen Sportclub Enschede.
Begin november 1959. Ik denk niet dat veel van de 35.000 supporters die treffer in het echt hebben gezien.
Ik stond toen bij de jongensrang waar een kaartje 40 cent kostte.

Maar een mens is zo oud als hij zich voelt hoor. :)
 
Ku(ns)tgras.. een van de twee velden in de Eredivisie. De ander is Sparta en die gaan in 2022 over op normaal gras. Van mij had dit de laatste wedstrijd van het seizoen mogen zijn.
 
Wat noem jij een senior?
Maar mocht je in het stadion zitten , kijk dan naar de beelden die voorafgaan aan het aftellen richting Simply the Best.
Je ziet dan hoogtepunten uit onze historie.

Het eerste - zwart wit - beeld is van Coen Dillen; een van zijn 4 doelpunten in de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen Sportclub Enschede.
Begin november 1959. Ik denk niet dat veel van de 35.000 supporters die treffer in het echt hebben gezien.
Ik stond toen bij de jongensrang waar een kaartje 40 cent kostte.

Maar een mens is zo oud als hij zich voelt hoor. :)
Mooi verhaal! Ik vind dat wel een senior. ;) Ik gok erop dat je dan ongeveer van dezelfde leeftijd als mijn ouders bent.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan