Ajax - PSV | Zaterdag 3 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
.
Klopt als een bus. is mischien ook de reden waarom de 2de seizoenshelft bij vele clubs ies minder is.
Clubs gaan zich aanpassen op jouw spel dan moet jij ook aanpassen.

Dan moet peter ook zen tactiek wat aanpassen maar hij wil atractief voetbal spelen dat siert hem wel. maar bijvoorbeeld in europa gaat dat niet lukken.
Opzich een compliment. Als zelfs ajax zich aanpast (waarvan ik dacht dat dat niet in het Ajax woordenboek voor kwam) aan psv doe je iets heel erg goed
 
En dat terwijl je het grote knvb complot ontrafeld moet worden. Je hebt gelijk, dat heeft alle prioriteit nodig. Wat denken we wel, het zomaar gewoon over ajax hebben terwijl psv het slachtoffer is van de corrupte media en knvb.. prioriteiten inderdaad 🤔
Geen complot, wel een bias van bepaalde scheidsrechters inclusief VAR, en ook beïnvloedbaarheid van bepaalde scheidsrechters in bepaalde stadions, nog los van de algehele onkunde van bepaalde scheidsrechters:(
 
Geen complot, wel een bias van bepaalde scheidsrechters inclusief VAR, en ook beïnvloedbaarheid van bepaalde scheidsrechters in bepaalde stadions, nog los van de algehele onkunde van bepaalde scheidsrechters:(
Ik weet dat jij geen complotten ziet. Maar bij deze dan..
 
Geen complot, wel een bias van bepaalde scheidsrechters inclusief VAR, en ook beïnvloedbaarheid van bepaalde scheidsrechters in bepaalde stadions, nog los van de algehele onkunde van bepaalde scheidsrechters:(
Om nog maar een extra duit in het complotzakje te gooien: je vergeet de factor geld te benoemen. Met geld is alles te koop.
Sommige beslissingen van scheidsrechters zijn namelijk zo vreemd.

En persoonlijke voorkeur en zelfs opvoeding spelen mee. Frans Derks floot nooit in het voordeel van Duitse clubs. Ik denk dat je dat met bias bedoelt?
 
En dat terwijl je het grote knvb complot ontrafeld moet worden. Je hebt gelijk, dat heeft alle prioriteit nodig. Wat denken we wel, het zomaar gewoon over ajax hebben terwijl psv het slachtoffer is van de corrupte media en knvb.. prioriteiten inderdaad 🤔
Ik weet het woordelijk niet meer, maar de strekking klopt:

In een uiterst grijs verleden vroeg een leraar Nederlands wat iedereen wilde worden en een jongen op de eerste rij zei: ‘leraar.’
‘Kansloos,’ antwoordde de meester, ‘Je zit vooraan en dus heb je geen idee wat er allemaal achter je gebeurt. Helemaal achteraan, daar zitten ze, de lui die weten wat er gaande is.’

Zou jij op de lagere en middelbare school ook vaak voor in de klas hebben gezeten, vroeg ik me net af.
 
Laatst bewerkt:
Nee, das enkel als t een goal wordt.

Key pass als je de kans creëert.
Waarmee een assist ook een key pass is, maar vice versa dus niet.
Je uitleg klopt niet. Moet een key pass nu eindigen met een schot of met een kans? En is een tikje breed op 25 meter van het goal, waarna je teamgenoot a la Ramalho een belachelijke schotpoging waagt, dan ook een key pass?

Voor mij klinkt de term meer als dat iemand iets moois ziet, wat anderen misschien niet zien en dan een goede pas geven waaruit een mooie aanval ontstaat. Maar dat klopt dan dus niet. Een voorassist kan dus nooit een key pass zijn?
 
Was er maar zoiets als een zoekmachine op het internet om definities te vinden van termen...

Volgens https://www.statsperform.com/opta-event-definitions/:
The final pass from a player to their teammate who then makes an attempt on Goal without scoring.
Dus een pass die een assist had kunnen zijn, ware het niet dat je teammaat het verprutst.
Maar dus wel tot een schot komt. Als je teammaat hem verkeerd aanneemt, of over de bal maait, of weet ik het - dan is het geen key pass dus.

Nog steeds een prima stat natuurlijk. Het zijn statestieken, dus niet toepasbaar op individuen of enkele wedstrijden. Over een seizoen of vergeleken met andere spelers kan het prima informatie geven.
 
Die terminologie hoort bij een pseudo-wetenschap bedacht door voetbaljournalisten die ook eens voor vol aangezien wilden worden.

Je uitleg klopt niet. Moet een key pass nu eindigen met een schot of met een kans? En is een tikje breed op 25 meter van het goal, waarna je teamgenoot a la Ramalho een belachelijke schotpoging waagt, dan ook een key pass?

Voor mij klinkt de term meer als dat iemand iets moois ziet, wat anderen misschien niet zien en dan een goede pas geven waaruit een mooie aanval ontstaat. Maar dat klopt dan dus niet. Een voorassist kan dus nooit een key pass zijn?

Heren heren...!
Don't Shoot The Messenger! :cry:
 
Maar dus wel tot een schot komt. Als je teammaat hem verkeerd aanneemt, of over de bal maait, of weet ik het - dan is het geen key pass dus.

Nog steeds een prima stat natuurlijk. Het zijn statestieken, dus niet toepasbaar op individuen of enkele wedstrijden. Over een seizoen of vergeleken met andere spelers kan het prima informatie geven.
Er zijn toch denk ik wel belangrijker statistieken dan dit soort "informatie".
Zoals de topscorerslijst voor een speler, de ranglijst voor een club.
En statistieken over een scheidsrechter hoe vaak hij b.v. een penalty voor of tegen een bepaalde club fluit.
Maar daar is blijkbaar niemand in voetballand in geinteresseerd of ze zijn net zo geheim als de beveiliging van de goudvoorraad in Fort Knox.
 
Ik weet het woordelijk niet meer, maar de strekking klopt:

In een uiterst grijs verleden vroeg een leraar Nederlands wat iedereen wilde worden en een jongen op de eerste rij zei: ‘leraar.’
‘Kansloos,’ antwoordde de meester, ‘Je zit vooraan en dus heb je geen idee wat er allemaal achter je gebeurt. Helemaal achteraan, daar zitten ze, de lui die weten wat er gaande is.’

Zou jij op de lagere en middelbare school ook vaak voor in de klas hebben gezeten, vroeg ik me net af.
Niet achterin, want daar zaten de lui die niets deden, zich niet ontwikkelden en veel later dachten dat de corona pandemie een complot was..
Gelukkig zat ik niet achteraan 🤔
 
Er zijn toch denk ik wel belangrijker statistieken dan dit soort "informatie".
Zoals de topscorerslijst voor een speler, de ranglijst voor een club.
En statistieken over een scheidsrechter hoe vaak hij b.v. een penalty voor of tegen een bepaalde club fluit.
Maar daar is blijkbaar niemand in voetballand in geinteresseerd of ze zijn net zo geheim als de beveiliging van de goudvoorraad in Fort Knox.
Eet jij wel eens papegaaien?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan