PSV - sc Heerenveen | Donderdag 7 december | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je hebt te maken met tv uitzendingen. Denk niet dat PSV het tijdstip kan bepalen. CL avonden om 9 uur vind ik als tv kijker ook al te laat, laat staan als je in het stadion zit. Alles om 8 uur laten starten gaat helaas niet meer lukken in deze tijd waar alles uitgezonden moet worden.
Dat snap ik heel goed hoor. Ik uit mijn irritatie alleen maar😉
 
Je hebt te maken met tv uitzendingen. Denk niet dat PSV het tijdstip kan bepalen. CL avonden om 9 uur vind ik als tv kijker ook al te laat, laat staan als je in het stadion zit. Alles om 8 uur laten starten gaat helaas niet meer lukken in deze tijd waar alles uitgezonden moet worden.
Je hebt te maken - ook in dit geval van tv uitzendingen - met het neo liberale motto "geld gaat vóor mensen".
Eerst kijken we of iets geld oplevert, daarna eventueel wat het voor de klant betekent.

Service houdt , om maar iets te noemen - tegenwoordig in; eerst on line naar FAQ kijken die nooit jouw vraag bevatten, dan lang zoeken naar een telefoonnummer, dan na een lange wachttijd met of zonder muziekje iemand aan de lijn krijgen en hopen dat die je kan helpen. Anders wordt je zogenaamd doorverbonden waarna enkele minuten later de verbinding verbroken wordt en je nog steeds met hetzelfde probleem zit opgescheept.

Oh sorry, dit had natuurlijk in het Ergernissentopic gemoeten. ;)
 
Je hebt te maken - ook in dit geval van tv uitzendingen - met het neo liberale motto "geld gaat vóor mensen".
Eerst kijken we of iets geld oplevert, daarna eventueel wat het voor de klant betekent.

Service houdt , om maar iets te noemen - tegenwoordig in; eerst on line naar FAQ kijken die nooit jouw vraag bevatten, dan lang zoeken naar een telefoonnummer, dan na een lange wachttijd met of zonder muziekje iemand aan de lijn krijgen en hopen dat die je kan helpen. Anders wordt je zogenaamd doorverbonden waarna enkele minuten later de verbinding verbroken wordt en je nog steeds met hetzelfde probleem zit opgescheept.

Oh sorry, dit had natuurlijk in het Ergernissentopic gemoeten. ;)
Of keuzenummers waarbij geen enkele keuze op jouw vraag slaat.
Vergeet de chatbot niet.. waar je eerst doorheen moet zien te komen, voordat er een daadwerkelijke medewerker in de chat komt.

Ook die eeuwige onzin "drukker dan u van ons gewend bent", Drukker dan verwacht"
”AL onze medewerkers” of bedoelen ze beide medewerkers of gewoon medewerker [enkelvoud]?

Ik heb vanmorgen met Univé contact opgenomen, dus dit moest er even uit ... Haha
 
Psv had toch zelf verzocht deze wedstrijd te verplaatsen vanwege CL?
Kan wel zijn, en het maakt me ook niet uit wie de schuldige is. Maar de supporters zijn de ***! Speel op normale tijden, zeker doordeweeks. Dus ik denk dat ik vooral aan het afgeven ben op espn die de tijden voor het zeggen hebben. 18.45 en 21.00 zijn tijden die echt niet kunnnen in mijn ogen. Wat denk je van het uit publiek? Alhoewel die een kaartje moeten kopen en dus weten waar ze aan beginnen. Maar wij ssc houders worden voor een blok gezet. Ik baal daar echt van. Maar goed we hebben het weer gehad…..tot as dinsdag dan😂
 
Kan wel zijn, en het maakt me ook niet uit wie de schuldige is. Maar de supporters zijn de ***! Speel op normale tijden, zeker doordeweeks. Dus ik denk dat ik vooral aan het afgeven ben op espn die de tijden voor het zeggen hebben. 18.45 en 21.00 zijn tijden die echt niet kunnnen in mijn ogen. Wat denk je van het uit publiek? Alhoewel die een kaartje moeten kopen en dus weten waar ze aan beginnen. Maar wij ssc houders worden voor een blok gezet. Ik baal daar echt van. Maar goed we hebben het weer gehad…..tot as dinsdag dan😂
21.00 niet? Als je doordeweeks naar een concert of zoiets gaat ben je ook pas om een uur of elf klaar. Ik zie het probleem niet echt..
 
21.00 niet? Als je doordeweeks naar een concert of zoiets gaat ben je ook pas om een uur of elf klaar. Ik zie het probleem niet echt..
Jawel, dat is wel degelijk een probleem voor treinreizigers. Want die NS vertikt het om zo laat nog te rijden, dus is er voor mij nog maar 1 trein die ik kan hebben, die dan ook nog bommetje vol zit.
 
21.00 niet? Als je doordeweeks naar een concert of zoiets gaat ben je ook pas om een uur of elf klaar. Ik zie het probleem niet echt..

Dan lig ik om een uur of 1 in bed en half 6 staat de wekker, dus behoorlijk sportief. Af en toe een keer te doen, maar meestal laat ik doordeweeks dingen schieten.
 
21.00 niet? Als je doordeweeks naar een concert of zoiets gaat ben je ook pas om een uur of elf klaar. Ik zie het probleem niet echt..
Nou vooruit, daar heb je een goed punt! Al moet ik zeggen dat een doordeweeks concert die niet in de regio is ik ook laat schieten. Op een handjevol bands na dan😉 die hebben op alles voorrang
 
Nou vooruit, daar heb je een goed punt! Al moet ik zeggen dat een doordeweeks concert die niet in de regio is ik ook laat schieten. Op een handjevol bands na dan😉 die hebben op alles voorrang
Als Radiohead op woensdag ergens verder weg speelt ben jij van de partij 😁
 

Wel leuk zo’n gesprek tussen Nijhuis en Luuk aan het begin van de 2e helft. Daar krijg je normaal natuurlijk niets van mee.
 
  • Leuk
Reactions: znq

Wel leuk zo’n gesprek tussen Nijhuis en Luuk aan het begin van de 2e helft. Daar krijg je normaal natuurlijk niets van mee.
Ik had hem ook al gezien inderdaad ik vind deze filmpjes altijd leuk om te zien ookal wordt het wel precies zo geknipt dat de scheidsrechters er niet slecht uit gekomen en wordt dit alleen gedaan bij wedstrijden waar niet echt iets fout gaat.
 
Inderdaad ,mooi zo.
Maar zoals znq aangeeft worden ze waarschijnlijk extra mooi in elkaar gezet.
Niettemin kweek je meer begrip voor de man met de fluit die deze gigantisch moeilijke taak telkens moet uitvoeren.

Drie aandachtspunten;
1 Maak de communicatie onderhand eens openbaar , hoorbaar voor alle kijkers thuis en in het stadion, vooral op de momenten waarop de VAR iets checkt.
2 Klopt het dat het geluid van de -helaas vaak partijdige - commentator te horen is in Zeist waardoor de VAR subjectief beinvloed wordt?
3 In dit geval blijf ik erbij dat als het doelpunt van Luuk als ongeldig wordt gezien de VAR Bas had moeten wijzen op de penalty die Luuk een seconde eerder had moeten krijgen.

Punt 1 zal de "transparante" (?) KNVB wel blijven weigeren in te voeren.
Punt 2 verdient ons aller aandacht omdat dat heel kwalijk is en wellicht verklaart waarom de VAR zo vaak niet ingrijpt als menig PSVer het verwacht.

Neem als voorbeeld wat Teze overkwam in de Kuip.
Een commentator die meteen roept dat dit een smerige overtreding is, donkergeel of misschien zelfs rood wekt een andere indruk bij de meekijkende VAR dan een commentator die spreekt over een ongelukkige botsing.
Zo hebben de subjectieve media - met minder vriendjes van PSV dan van de concurrenten - wellicht meer invloed op het feit of een VAR wel of niet ingrijpt.
Een ongezonde situatie, toch?
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan