Xavi Simons

Gini was een van de mensen die hem overhaalde om naar ons te komen, ik zou zeggen bellen maar John!
 
  • Hahaha!
Reactions: znq
Speciaal voor onze Amsterdamse vrienden de special van Johnny Jordaan en Tante Leen:
Oh Sjonnie haal een speler bij PSG
Oh Sjonnie neem alsjeblieft die Simons met je mee
 
4-5-1

Benitez

Hoever Ramalho Marlon Mauro

Sangaré Gini

Madueke Simons Gakpo

De Jong
Dit is op misschien Gini na niet eens onrealistisch. Hiermee kun je gewoon kampioen worden. De bank is dan ook niet mis met Doan, Teze, Boscagli, Guti, Savio, Mwene, Vertessen, Veerman, Ledezma, Obispo. Niet mis wat zeg ik. Die bank is belachelijk goed
 
Waar ik eigenlijk nog meer tevreden over ben is dat Simons aangeeft voor PSV te hebben gekozen vanwege het project. Dat zegt mij dat we dit keer echt door willen pakken
Precies wat RVN ook aangaf als antwoord op de vraag waarom hij toch overstag is gegaan om trainer te worden. Denk dat we nog mooie dingen mogen verwachten van PSV
 
Precies wat RVN ook aangaf als antwoord op de vraag waarom hij toch overstag is gegaan om trainer te worden. Denk dat we nog mooie dingen mogen verwachten van PSV
En laten we niet vergeten dat het fundament is gelegd door Schmidt. Nee, het was niet allemaal fantastisch, maar de topsportcultuur keerde terug, tactisch werden we slimmer en vrijwel alle spelers ontwikkelden zich individueel - om over de goede sfeer in de groep niet eens te spreken. Nu kan RvN de vruchten plukken van de weg die we 2 jaar geleden zijn ingeslagen.
 
Dit is op misschien Gini na niet eens onrealistisch. Hiermee kun je gewoon kampioen worden. De bank is dan ook niet mis met Doan, Teze, Boscagli, Guti, Savio, Mwene, Vertessen, Veerman, Ledezma, Obispo. Niet mis wat zeg ik. Die bank is belachelijk goed
Ook als Ajax slaagt in alle voorgenomen transfers dan wordt het gewoon een hele spannende titelstrijd. Zijn dit keer gewoon heel erg gewaagd aan Ajax. Vergeet Fofana ook niet. Door zijn blessure onderbelicht gebleven maar is ook een groot talent.
 
En eigenlijk is het niet een raar, wat is 1 jaar huur nou. waar sta je dan bij een club als PSG.. Geen domme jongen die Xavi!
 
Ook als Ajax slaagt in alle voorgenomen transfers dan wordt het gewoon een hele spannende titelstrijd. Zijn dit keer gewoon heel erg gewaagd aan Ajax. Vergeet Fofana ook niet. Door zijn blessure onderbelicht gebleven maar is ook een groot talent.
Zeker, ik blijf ook hoop houden op een beest van een centrale verdediger. Een type Alex die ineens ons nog komt versterken. Dan denk ik dat we echt kampioen worden dit jaar. Achterin moet er nog iets bij.
 
En laten we niet vergeten dat het fundament is gelegd door Schmidt. Nee, het was niet allemaal fantastisch, maar de topsportcultuur keerde terug, tactisch werden we slimmer en vrijwel alle spelers ontwikkelden zich individueel - om over de goede sfeer in de groep niet eens te spreken. Nu kan RvN de vruchten plukken van de weg die we 2 jaar geleden zijn ingeslagen.
Over rol Schmidt en Toon Gerbrands ben ik minder enthousiast. Van der Wallen heeft ervoor gezorgd dat Brainport zich eindelijk gecommitteerd heeft aan psv en met de komst van Marcel Brands hebben we iemand binnengehaald die topsportmentaliteit belichaamt en niet iemand die er boekenkasten over vol schrijft. Dat zijn de pijlers waar mijn optimisme op drijft. Ik weet dat Ihattaren persona non grata is op dit forum. Ook al kun je hem veel verwijten maar iets in mij zegt dat met een andere trainer (RVN bijv) hij nog steeds bij psv had gespeeld en we naast Hoever en Simons nog een toptalent binnen de gelederen hadden. Maar goed, voordat dit topic een bepaalde wending gaat nemen vlucht ik naar mijn bed 😅 Gefeliciteerd allemaal en weltrusten
 

Xavi zijn momenten uit één wedstrijd, dus geen highlight filmpje. Deze jongen gaat gewoon basis spelen hoor. Op zo'n niveau zo vaak en progressief betrokken zijn bij het spel, dan ben je een goeie
 

Xavi zijn momenten uit één wedstrijd, dus geen highlight filmpje. Deze jongen gaat gewoon basis spelen hoor. Op zo'n niveau zo vaak en progressief betrokken zijn bij het spel, dan ben je een goeie
Haha ik zit ook even een wedstrijd terug te kijken van vorig jaar. Toch de beste manier om een volledige indruk van een speler te krijgen.
 

Klinkt zeer positief. Een jongen die niet van de bal te krijgen is, zeer sterk is in de kleine ruimtes... Laat dat laatste nou hetgeen zijn waar wij het vaak moeilijk hebben om doorheen te komen
 
Wooohoo!!! Dit is echt geniaal!
Het perfecte antwoord op Ajax dat Mo haalt.

Deze jongen is gewoon basis-waardig. Moet denk ik nog iets gevaarlijker worden voor de goal, maar dat is niet zijn primaire taak.
Lijkt slim, niet lui, geweldig in de kaats en qua overzicht. Volwassen voor zijn leeftijd.
Eerste seizoen zal vast niet makkelijk worden, hopelijk valt de terugval straks mee.
Maar wat een stunt!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan