Xavi Simons

Zeg ik ergens dat hij dat wel verplichte is? (Je quote mij)

En mij maakt deze hele situatie geen reet uit. Wel of geen gelimiteerde transfersom. Is gratis gekomen wat al een prestaties op zich is. Maakt andere spelers ook meer waard en zorgt ervoor dat meer ogen op PSV zijn gerucht (veel jonge spelers in het team)
Iedereen heeft zijn eigen smaak, maar als hij daadwerkelijk voor maar 4M weg mag, dan vind ik het wel een slechte deal. Een beetje ala Götze, ja hij maakt spelers een beetje beter en hij kan leuke dingen doen maar brengt hij je ook naar iets belangrijks? Tenzij hij ook iets brengt waardoor we (in)direct CL poulefase halen, of kampioen worden, wat bij Götze dus niet lukte, is het voor mij niet genoeg en hadden we iemand beter moeten halen. Maar als die 4M optie er niet is, en ik geloof dat die er niet is, dan vind ik dit sowieso een goede aankoop en is er mogelijkheid tot verder bouwen na zijn vertrek.
 
Iedereen heeft zijn eigen smaak, maar als hij daadwerkelijk voor maar 4M weg mag, dan vind ik het wel een slechte deal. Een beetje ala Götze, ja hij maakt spelers een beetje beter en hij kan leuke dingen doen maar brengt hij je ook naar iets belangrijks? Tenzij hij ook iets brengt waardoor we (in)direct CL poulefase halen, of kampioen worden, wat bij Götze dus niet lukte, is het voor mij niet genoeg en hadden we iemand beter moeten halen. Maar als die 4M optie er niet is, en ik geloof dat die er niet is, dan vind ik dit sowieso een goede aankoop en is er mogelijkheid tot verder bouwen na zijn vertrek.
Vind gotze juist een goede deal.

Kost waarschijnlijk 6 miljoen totaal (salaris) en is verkocht voor 4.8 miljoen. Voor 1.2 miljoen (schatting) heb in wel genoten van Gotze.
 
Vind gotze juist een goede deal.

Kost waarschijnlijk 6 miljoen totaal (salaris) en is verkocht voor 4.8 miljoen. Voor 1.2 miljoen (schatting) heb in wel genoten van Gotze.
Los van de waarde die hij heeft opgebracht door zijn spel, zoals de bijdrage in europese wedstrijden. In zn eerste seizoen en tegen Sociedad was hij belangrijk. En shirtverkoop; ik heb een boel M. Gotze shirts zien rondlopen. En spelers om hem heen die door hem meer waard geworden zijn (Doan?).

Moet natuurlijk de waarde van afgetrokken worden van de speler die anders meer had gespeeld, en daardoor meer waard was geworden. Baka? Richi? Mo?

Afin, teveel onmeetbare dingen om hier wat nuttigs over te zeggen. Maar is een hele mooie deal geweest.
 
Vind gotze juist een goede deal.

Kost waarschijnlijk 6 miljoen totaal (salaris) en is verkocht voor 4.8 miljoen. Voor 1.2 miljoen (schatting) heb in wel genoten van Gotze.
Geniet nu dat ie bij Frankfurt zit, gaat ook lekker daar draagt nu al de club. Koning verkeerd druk zetten samen met Zahavi.
 
Ach ja. Ik vind Xavi een geweldige prof. Hij komt bij mij in de interviews over als een zeer verstandige jongen, die vooral gewoon wil voetballen en daar ook plezier in heeft. En niet geheel onbelangrijk, hij kan ook nog is zeer goed voetballen. Dat is voor mij allemaal meer waard dan welke euro dan ook.
 
Vind gotze juist een goede deal.

Kost waarschijnlijk 6 miljoen totaal (salaris) en is verkocht voor 4.8 miljoen. Voor 1.2 miljoen (schatting) heb in wel genoten van Gotze.
Zoals ik zeg, ieder z'n eigen smaak. Maar veel verder heeft hij ons niet gebracht en na zijn vertrek hebben we niet veel mogelijkheden erbij gekregen..
 

En dan denken dat iemand weer bijtekent:FP:

Maar kijk eens waar zijn vader sinds 1 juli hoofd opleidingen is:

Bij een vierde divisie club?
 

En dan denken dat iemand weer bijtekent:FP:

Maar kijk eens waar zijn vader sinds 1 juli hoofd opleidingen is:

Sorry maar ik snap niet wat voor zin het heeft om dit soort berichten te posten, waarom zou je een bericht posten over dat Xavi een jaar geleden een “woede-uitbarsting” had is toch geen actueel Xavi nieuws?
 
Los van de waarde die hij heeft opgebracht door zijn spel, zoals de bijdrage in europese wedstrijden. In zn eerste seizoen en tegen Sociedad was hij belangrijk. En shirtverkoop; ik heb een boel M. Gotze shirts zien rondlopen. En spelers om hem heen die door hem meer waard geworden zijn (Doan?).

Moet natuurlijk de waarde van afgetrokken worden van de speler die anders meer had gespeeld, en daardoor meer waard was geworden. Baka? Richi? Mo?

Afin, teveel onmeetbare dingen om hier wat nuttigs over te zeggen. Maar is een hele mooie deal geweest.

Eens, maar het blijft wisselgeld. Niks is zo lekker dan een speler voor een godsvermogen te kunnen verkopen. Daar kunnen geen t-shirtjes, mokken en pennen tegenop.
 
Wat een heerlijke speler dit. Ongrijpbaar, woensdag waren er ook twee man voor nodig om m af te stoppen. Hier gaan we nog onnoemelijk veel plezier aan beleven.
Mits hij echt van ons is (clausulegeziek) is dit de beste transfer van de zomer geweest. Geen Luuk, geen Benitez, maar Simons. Toptalent met een enorme drive, uitstekende techniek en scorend vermogen. Zijn tweede goal vandaag ook weer van grote schoonheid. Hoe hij inhoudt om vervolgens met een leep lobje de bal te plaatsen. Na het WK ongetwijfeld bij Oranje (of al eerder, je weet het niet met LVG). Kan ook nog moeiteloos op verschillende plekken spelen. Hele mooie speler, en een genot om naar te kijken.
 
Ongelooflijk blijft het dat we deze jongen hebben kunnen binnenhalen, beetje hetzelfde gevoel zoals bij Gotze behalve dat we aan Simons veel meer plezier gaan beleven…het is achteraf altijd makkelijk lullen maar hadden we Rangers niet gewoon gepakt thuis met deze jongen op 10 en Joey op 8…?🙄
Who knows... maar ik denk er zelf het liefst niet te veel aan terug. Het is gebeurd. Nu volle focus op de competitie. Simons gaat daarin in ieder geval een grote rol spelen! Hier kun je niet omheen als Ruud zijnde.
 
Ongelooflijk blijft het dat we deze jongen hebben kunnen binnenhalen, beetje hetzelfde gevoel zoals bij Gotze behalve dat we aan Simons veel meer plezier gaan beleven…het is achteraf altijd makkelijk lullen maar hadden we Rangers niet gewoon gepakt thuis met deze jongen op 10 en Joey op 8…?🙄
Je bedoelt zonder op zijn Rutten's de angstige schijtbakkenpoepindebroektactiek te hanteren, maar gewoon vol bravoure op de aanval te spelen, met de borst vooruit, vertrouwen in eigen kunnen en blabla? Ja, waarschijnlijk wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan